Şimdi Ara

Insignia aracım turboya girince titriyor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
1
Favori
2.269
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt
    Başkan bunlarda buji kablosu yok sanırım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt
    İnşallah onlarla kurtarırım. Teşekkür ederim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ~Lion King~ kullanıcısına yanıt
    Turbo arızasına dair hiçbir belirti yok merak etmeyin.

    Yarın kontrol ettirin bakalım yine.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • BPG2004 kullanıcısına yanıt
    O zaman bobindir ya da bujilerden biri.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ~Lion King~ kullanıcısına yanıt
    Kurtarirsin merak etme. Lakin bobin ve bujilerin birebir orjinallerini takmazsan asla randıman alamazsın onu soyleyim. Paranla rezil olursun.

    Eğer arızalılarsa üçe beşe bakma direkt orjinal parça kullan.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ~Lion King~ kullanıcısına yanıt

    Bu şekilde kullanmamak en kısa sürede servise, ustaya göstermek lazım. Geçmiş olsun.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turbo devreye girmesi diye bir şey mi varmış ? Benim bildiğim turbo rölantide bile çalışıyor olması lazım

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • dfk24 kullanıcısına yanıt
    Doğrudur hocam sürekli çalışır. Arkadaşlar aslında tam basınca ulaştığı zamanı kastetmek istiyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aslında bir arıza tesbit cihazıyla hata kodu görülebilse çok daha sağlıklı ilerlenilebilir. Geçmiş olsun. İnşallah basit şekilde çözersiniz.

  • Arkadaşlar dediğinizde haklıymışsınız. Önce bujileri değiştirdiler, önceden yan sanayi buji takılmış. Orijinalleri takılınca yine devam edince sorun ateşleme bobinini değiştirdiler ve sorun çözüldü şükür.

    Çok teşekkürler destekleriniz için.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ~Lion King~ kullanıcısına yanıt
    Haydi gozun aydin. Bobini orjinal GM mi taktilar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt
    Yetkili servise götürdüm, muhtemelen orijinaldir. Fiyatlar piyasanın 2 katı. Yan sanayi olduğunu sanmıyorum.

    Rutin bakım+Fren takımı+ bujiler+ ateşleme bobini+motor temizliği+ iç dış yıkama= 12800 tl tuttu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ~Lion King~ kullanıcısına yanıt
    İyi hadi gözün aydın. Turbo belirtisi olmadığını zaten söylemiştim. Bu arabadaki turboyu bozmak için ciddi çaba sarfetmen lazım.

    Araçla ilgili herhangi bir konuda tekrar sorun yaşarsan bana pm atabilirsin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun. Orjinal üretici Delphi'nin o kadar çok sahtesi var ki sorun yaşamayan neredeyse yok. O yüzden yıllardır forumlarda GM Delphi olsun garanti olsun diye önerilir. Bujilerin yan sanayi olması zaten ofsayt. Yılbaşı öncesi 4 tane NGK iridyum buji 1400 liraydı. Malesef ucuz parçalar değiller ve araçlarımız orjinal parça seçiyor :)

  • ~Lion King~ kullanıcısına yanıt
    Evet yetkili servise gittiysen orjinal lisansli GM dir.

    Biraz pahalı olur lakin uzun yıllar tam performans hizmet verecektir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.