Merhaba. 5 yıldır TürkNet kullanmaktayız. Birkaç aydır bazı sorunlar için ara ara görüştük. En son, mayıs başından bu yana sık yaşanan kesilmeler için @TurkNet Destek ekibiyle 74797588, 75358463, 75497094 ve 75519557 destek numaralarıyla görüştük. Sırayla yaşananlar aşağıdaki gibi olup, özetle şu durumda "36 saat içerisinde saha ekibi gelecek" denildiği halde ne adresimize kimse gelmiş, ne de telefonumuza saha ekibi dedikleri kişilerden çağrı gelmiştir. 8 gündür internetimiz yok. WiFi ile ilgili hiçbir sorunum yok. Hızla ilgili de değildi şikayetimiz. Bunu destek ekipleri ısrarla yazıyor ancak kendisine bir türlü anlatamadık, en son mail adresi verin ki telefonla çektiğim ve modemin kabloyla PC'ye bağlı olduğunu gösterdiğim videoyu göndereyim dedim ancak onu da halen istemediler. Sorun: internetin anormal zamanlarda birden down olmasıydı. Yani ya hız olarak yerle yeksan oluyor, ya da tamamen birkaç dakika kopuyordu. (Huawei, Keenetic, Tenda ve TP-Link modemlerle de böyle. Hepsinde ne az 10-12 gün deneme yaptık.) Çözüm olarak:
Ben ne kadar yapıcı olmaya çalıştıysam karşımda dalga geçen arkadaşlar var, kimi duvar diyor kimi garanti diyor her gelen sistemde bir tanımlama hatası farkediyor (!) vs. Şeffaf olalım, kul yapısı nihayetinde. Arıza da olur, yavaşlık da olur. Sorunu ve çözüm için bekleneni söylediniz de 5 senedir ne zaman sıkıntı ettik size@? TT saha ekipleri gelmedi deyin, gidip ben bize 500 m ötedeki merkez binalarıyla görüşüp kırmızı halı serip getireyim. Parça bekliyoruz deyin, bekleyelim. Bu şekilde dalga geçilmesini kesinlikle yakıştırmıyorum bu firmaya. Geçen zamanın telafisi yok ama çözüm için uğraşan var mı, sanmıyorum. Kendi forumlarından görüştüğüm bir beyefendi 8.günde “yazışma başlatıldığını” ifade etmiş. Keşke bu şekilde sıvanmış bir çözümsüzlük süreci yürütmemiş olsaydınız. Halen daha destek taleplerine gelen tek cevap "işlemleriniz yürütülüyor, hızlandırılmasını söyleyeceğim, yakından takip edeceğim" şeklinde. Yazık. |
Bildirim