Şimdi Ara

İnternetimiz kopuyor dediğimizde 'sorun yok' deyip 8 gündür bağlantımızı tamamen kesen TURKNET!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
1
Favori
159
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba.

    5 yıldır TürkNet kullanmaktayız. Birkaç aydır bazı sorunlar için ara ara görüştük. En son, mayıs başından bu yana sık yaşanan kesilmeler için @TurkNet Destek ekibiyle 74797588, 75358463, 75497094 ve 75519557 destek numaralarıyla görüştük.


    Sırayla yaşananlar aşağıdaki gibi olup, özetle şu durumda "36 saat içerisinde saha ekibi gelecek" denildiği halde ne adresimize kimse gelmiş, ne de telefonumuza saha ekibi dedikleri kişilerden çağrı gelmiştir. 8 gündür internetimiz yok.


    İnternetimiz kopuyor dediğimizde "sorun yok" deyip 8 gündür bağlantımızı tamamen kesen TURKNET!


    WiFi ile ilgili hiçbir sorunum yok. Hızla ilgili de değildi şikayetimiz. Bunu destek ekipleri ısrarla yazıyor ancak kendisine bir türlü anlatamadık, en son mail adresi verin ki telefonla çektiğim ve modemin kabloyla PC'ye bağlı olduğunu gösterdiğim videoyu göndereyim dedim ancak onu da halen istemediler.


    Sorun: internetin anormal zamanlarda birden down olmasıydı. Yani ya hız olarak yerle yeksan oluyor, ya da tamamen birkaç dakika kopuyordu. (Huawei, Keenetic, Tenda ve TP-Link modemlerle de böyle. Hepsinde ne az 10-12 gün deneme yaptık.)


    Çözüm olarak:

    1. İç tesisatı kendimiz gözden geçirip modem öncesi ayrılan kablo ve ekleri ekarte ettik.
    2. Yeni modem aldık. (Tenda, modeli hatırlamıyorum. Verimsiz çıktı, ısındıkça düşüyordu. İade ettim, daha üst bir model TP-Link aldım. Modeli anımsayamadım bunun da.)
    3. Modemi, en sık kullandığım PC’nin 10-15 cm mesafesine yerleştirip sıfır fabrikasyon kablo ile bağladım.
    4. Sıkıntı devam ediyor olunca tekrar görüştük, TurkNet paketi düşürmekle yetindi.
    5. Sıkıntı azalsa da devam ediyor olunca yerel bir elektrikçiye danıştık. Binadan ankastreye kadar, CAT-6 yeraltı tesisat tipi diye ifade ettiği çok kaliteli olarak tanıttığı ve cidden güzel bir ücret ödediğimiz kabloyu aldık, kendisi montajını yaptı.
    6. Ankastreye bağlarken, ankastrenin çok eski ve korozyona uğramış olduğunu, sorunun bu yüzden olabileceğini belirtti. (Şehrin en merkezi yerindeyiz, meydan çevresindeki binalar. 30 yıllık hemen hepsi)
    7. TürkNet ile yeniden iletişime geçtik, “hattınızda sorun görünmüyor, ankastreyi biz elleyemeyiz, zaten wifi kopabilir, arada duvar varsa ya da çevre cihazlardan dolayı etkilenebilir” dediler hem telefonda hem de yazılı olarak. “10 CM VAR VE KABLOYLA BAĞLANIYORUM, ÇIKTILARI BUNA GÖRE SÖYLÜYORUM” dememize rağmen.
    8. Bu esnada sıfır PC alıp kabloyla bağladığım masama onu koydum, testleri onunla yapmaya başladım artık.
    9. Cevaplarına peki, bir firma fiber çekse de kurtulsak, o zamana kadar yutkunalım dedik ki internetimiz gün içerisinde 4-5 kez gitmeye başladı. Kablolu bağladığımız PC’den fark ediyoruz, telefon ve diğer cihazlardan da deniyoruz ve evet kopmuş. Whatsapp’tan görüntülü konuşamazsınız ama hız testi yapınca 60-70’lerde. Whatsapp’tan text mesajı atarsınız, tek tik olana kadar bir yutkunmanız gerekir. Anydesk ile bağlantı sürekli kopar ama test kötü değil. Tuhaf. Allah’tan oyun oynamıyorum, sadece günlük işlerimi yapmaya çalışıyorum.
    10. Bunun üzerine tekrar iletişime geçtik, rutin bahaneler “modem” denecek oldu ki ne istiyorsanız söyleyin yapalım ama bağlantıyı çözelim dedik.
    11. Önce “hızınız altyapıya göre yüksek, sistemden bişey ayarladım, hadi deneyelim” dendi. Hasbinallah çekerek peki dedik. 2 saat takip edin dedi hanımefendi, okey. Yarım saat geçmeden internet yine gitti. Görüştük, “modeminizin garantisi devam ediyor mu?” diye sordu. Ablacım son 3 ayda sıfırlamadığım bir dairem kaldı, sıfır bina olsa etrafta yeminle ona geçeceğim ama yok, ne garantisi ne duvarı Allah aşkına? Keenetic modemi de hala çekmecede tutuyorum ola ki modemde bişey olursa bağlayayım diye, internet bizim için çok önemli, lütuf değil çözüm istiyoruz nihayetinde.
    12. Sonra başka birisi aradı, iç tesisatta sorun olacağını düşünüyor saha ekipleri, ücretli ekip ister misin dediler. İç tesisat diye bişey kalmadı, modeme kabloyu doğrudan tek kablo olarak ankastreden çektirdik dedik, “sunabileceğimiz tek şey bu” dediler.
    13. Gelsin lütfen deyince artık internetimizi tamamen götürdüler. Hala bekliyoruz, bugün 8.gün.


    Ben ne kadar yapıcı olmaya çalıştıysam karşımda dalga geçen arkadaşlar var, kimi duvar diyor kimi garanti diyor her gelen sistemde bir tanımlama hatası farkediyor (!) vs.


    Şeffaf olalım, kul yapısı nihayetinde. Arıza da olur, yavaşlık da olur. Sorunu ve çözüm için bekleneni söylediniz de 5 senedir ne zaman sıkıntı ettik size@?


    TT saha ekipleri gelmedi deyin, gidip ben bize 500 m ötedeki merkez binalarıyla görüşüp kırmızı halı serip getireyim. Parça bekliyoruz deyin, bekleyelim. Bu şekilde dalga geçilmesini kesinlikle yakıştırmıyorum bu firmaya. Geçen zamanın telafisi yok ama çözüm için uğraşan var mı, sanmıyorum. Kendi forumlarından görüştüğüm bir beyefendi 8.günde “yazışma başlatıldığını” ifade etmiş. Keşke bu şekilde sıvanmış bir çözümsüzlük süreci yürütmemiş olsaydınız.


    Halen daha destek taleplerine gelen tek cevap "işlemleriniz yürütülüyor, hızlandırılmasını söyleyeceğim, yakından takip edeceğim" şeklinde. Yazık.








  • Merhaba, konuyu TurkNet Forum ve Linkedln üzerinden takip ediyorum. Gelişmeleri TurkNet Forum üzerinden sizinle paylaşacağım. Sorunun kalıcı olarak çözümü konusunda uzman ekibimiz ile iletişim halindeyim. En kısa süre içerisinde olumlu sonuçları sizinle paylaşacağım.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.