Vatan Bilgisayardan aldığım Iphone 3g'mi, garanti süresi içindeyken oluşan sıkıntıdan dolayı Vatan Bilgisayar'ın servisine verdim (24.02.12). Teknik servisten tam 31 iş günü haber çıkmadı, bende bunu takip eden haftasonu 444'lü numaradan ulaştım, değişim için talepte bulunmamı söylediler. 09.04.2012de fax çekip ürünün değiştirilmesini istedim. Ayın 11'inde arayıp kullanıcı hatası olduğu için 120TL ödemem gerektiğini söylediler. Kabul etmedim. Ayın 12sinde tekrar aradılar,parayı biz ödeyelim dediler, gene kabul etmedim. Ayın 13'ünde mesaj attılar, teknik serviste işlemleriniz sürüyor diye. 20sinde de ürününüzü alın diye mesaj attılar.Aradım, değişim mi yapıldı tamirat mı diye sordum, bilemiyoruz dediler. Şehir dışında olduğumdan bugün gittim, ürünü değiştirmemişler, üstüne de faturayı önüme sürdüler. Tekrar 444lü numarayı aradım, biz sizi arayıp kullanıcı hatası olduğunu bildirdik, 30 işgünü geçmemişti, sizde kabul ettiniz diyorlar. Böyle birşey olmadığını callcenterda ki bayan arkadaşlara anlatamadım. Fatura şirket adına olduğu için tüketici hakları da ilgienmiyor. Bu durumda vatan bilgisayara mı yoksa apple servisine mi dava açmalıyım, yada ne yapmalıyım bilgisi olan var mıdır? Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme