Şimdi Ara

Iphone dtmf tuşlama sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
10.590
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Iphone 7 de herhangi bir çağrı merkezi arayıp menü içerisinde tuşlama yapmam gerektiğinde çağrı merkezi sistemleri tuşlamayı algılamıyor.ekranda tuşa baktıktan sonra numara gözüküyor ama çağrı merkezleri tuşlama yapmadığım diye hata veriyor.banka,apple,sigorta birçok çağrı merkezi nde aynı hatayı alıyorum.telefonu Restore ettim çözüm olmadı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blackeyes -- 17 Mart 2017; 13:05:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    iPhone DTMF Tuşlama Sorunu

    Bazı iPhone kullanıcıları, müşteri hizmetleri numaralarına veya otomatik telesekreter sistemlerine tuşlama yapamama sorunu yaşadıklarını bildirmektedirler. Bu sorun, iPhone'un DTMF (Çok Frekanslı Tonlama) özelliğinde bir arızadan kaynaklanmaktadır.

    DTMF, telefon tuşlarına bastığınızda gönderilen ve otomatik sistemlerin hangi numarayı tuşladığınızı anlamasını sağlayan bir teknolojidir. iPhone'larda DTMF özelliği varsayılan olarak etkindir, ancak bazı durumlarda devre dışı kalabilir veya arızalanabilir.

    DTMF Tuşlama Sorunu Nasıl Çözülür?

    iPhone'unuzda DTMF tuşlama sorunu yaşıyorsanız, aşağıdaki adımları deneyebilirsiniz:

    • Ayarlar > Telefon bölümüne gidin.
    • Tuş Sesleri seçeneğinin etkin olduğundan emin olun.
    • iPhone'unuzu yeniden başlatın.
    • Ağ sağlayıcınızla iletişime geçin. Bazı ağ sağlayıcıları, DTMF özelliğini desteklemeyebilir.

    Alternatif Çözümler

    DTMF özelliği devre dışıysa veya arızalıysa, aşağıdaki alternatif çözümleri kullanabilirsiniz:

    • Tuşlama Yöntemi: iPhone'unuzun Erişilebilirlik ayarlarında, Tuşlama seçeneğini etkinleştirebilirsiniz. Bu, fiziksel tuşlara basmadan ekran üzerinde tuşlama yapmanızı sağlar.
    • Siri: Siri'yi kullanarak tuşlamalar yapabilirsiniz. Örneğin, "Müşteri hizmetlerini ara" diyerek Siri'den tuşlama yapmasını isteyebilirsiniz.
    • Üçüncü Taraf Uygulamalar: App Store'da, DTMF tuşlama özelliğini sağlayan çeşitli üçüncü taraf uygulamalar bulunmaktadır.

    Bu çözümleri uyguladıktan sonra sorununuz devam ediyorsa, Apple Destek ile iletişime geçmeniz önerilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Bugüne kadar sadece 1 çağrı merkezinde aynı problemi yaşadım. Bilgi sahibi olan birileri vardır umarım.
  • Operatörü vodafone sorun volte kaynaklı olabilirmi onu sorun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • blackeyes B kullanıcısına yanıt
    Bu sorun operatör kaynaLı deĞiL bence,

    eski telefonlarda tuş sesi karşıya gitsin/gitmesin ayarı vardı diye hatırlıyorum. Senin cihazdaki sorun bence bu..

    normal ayarlarda bu ayarı bulamayabilirsin, cihazın gizLi menüsüne ulaşıp oradan açmaN gerekebilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdarski

    Bu sorun operatör kaynaLı deĞiL bence,

    eski telefonlarda tuş sesi karşıya gitsin/gitmesin ayarı vardı diye hatırlıyorum. Senin cihazdaki sorun bence bu..

    normal ayarlarda bu ayarı bulamayabilirsin, cihazın gizLi menüsüne ulaşıp oradan açmaN gerekebilir.

    Iphone da bu ayar nasıl peki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • blackeyes B kullanıcısına yanıt
    GizLi menüye ulaşmak için kod bulmaN gerekiyor..

    kod için interneti araştırMaN gerekiyor
  • Kardeşim merhaba.aynı sorun benim ve eşimin telefonundada var.bende iphone 7 eşimdede plus var.ikimizin hattıda vodafone.hiç bir çağrı merkezinde işlem yapamıyorum.farzı misal birincisini kabül ediyor ikincisinş etmiyor.yada hiç kabül etmiyor.sen buna bi çağrw bulabildin mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sakaryali34

    Kardeşim merhaba.aynı sorun benim ve eşimin telefonundada var.bende iphone 7 eşimdede plus var.ikimizin hattıda vodafone.hiç bir çağrı merkezinde işlem yapamıyorum.farzı misal birincisini kabül ediyor ikincisinş etmiyor.yada hiç kabül etmiyor.sen buna bi çağrw bulabildin mi

    Vodafone ıle olayı çözdüm.sorun tamamen volte kaynaklı.işten anlayan bir müşteri temsiclisine denk geldim.volte açıkken tuşa basıldığında sistemden geç algılama oluyormuş.şu an için tek çözümleri çağrı merkezi aramalarında volte yı kapatmanız.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Allah allah yine bir Vodafone VoLTE sorunu çıktı ortaya.



    Farklı bir konuda problem yaşayıp, sorunun Vodafone VoLTE kaynaklı olduğunu kendi imkanlarımla tespit etmiştim. Buna rağmen çok sevgili müşteri hizmetleri çözüm olarak "VoLTE'yi kapatın o zaman"ı sunabilmişti sadece. Komedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aynı sorunu iphone 7 turkcell ile yaşıyorum. ne saçma en son iphone 2 varken bu sorun vardı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcaseltzer

    aynı sorunu iphone 7 turkcell ile yaşıyorum. ne saçma en son iphone 2 varken bu sorun vardı.

    hiç inanmayarak denediğim, lte ayarlarından sadece veri seçili hale getirip telefonu yeniden başlatmak işe yaradı.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.