Şimdi Ara

Isaak- The Desert Wanderer (Şampıyon tasarımım)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
184
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Lore: Azir hayata geri dönmeden 1 ay önce Isaak ve Hayatta sevdiği tek insan olan Marilla Demacia için hizmet eden 2 Demacialı Askeri araştırmacıdır. Kralın emriyle Yanlarına en güvendikleri 10 adamlarını alarak Shurima çöllerindeki kalıntılara doğru yola çıkarlar. Shurimaya vardıklarında yanlarına çölü geçebilmek için para karşılığı rehber bir çocuk (Jae) ve onun abisini (Hodrim) alırlar.
    Ekipleri ile beraber çölde kalıntı aramaya koyulurlar. Yol boyunca rehber Hodrim'in söylediği yollardan ilerlerler ve sonunda bir kalıntıya varirlar. Kalıntıya vardıklarında Hodrim son birkez herkesten sakladığı haritasına bakar ve ' Evet, burası olmalı' der. Hodrim Askerlere döner ve Gittikleri kalıntınin kapısınin sadece 3 insanın kurban edilerek açılabileceğini söyler, düşündüğü tek şey ülkesinin çıkarları olan Demacialı 3 asker Isaak'ın emirlerine uymaz ve kapının önünde Kendilerini feda ederek kapının açılmasını sağlarlar. Isaak,Jae,Marilla,Hodrim ve kalan 7 Asker birlikte kalıntının içine girer. Derinlere inildikçe tuzak sayısı ve üstlerindeki baskı artar, tecrübeli Demacia askerleri tuzaklardan dolayı ölmezler ama her 3 katta bir, bir asker , kapılar için kurban edilir. 21. kata ulaştıklarında Geriye Sadece Jae-Hodrim-Marilla ve Isaak kalır. Hodrim çaktırmadan haritasına bakar, anladığı kadarıyla bu kapı 2 kurban istemektedir, Gruba döner ve burada dinlenmeleri gerektiğini, daha fazla devam etmelerinin bu yorgunlukla çok zor olacağını söyler. Herkes yorgunluktan kolayca uyuyana dek Hodrim bekler. 1 saat geçtikten sonra herkesi kontrol eder. Kapı için 2 kurbana ihtiyacı vardır. Öncelikle enm kolay kurbanı seçer. Kardeşini, uyandırmadan kurban sunağına taşır ve oracıkta boğazını keserek onu öldürür. Ardından feryat içinde bağırır: 'Jae ! Jae'yi öldürdüler ! Yardım edin !'. Feryatlara uyanan Marilla ve Isaak Jae'nin cansız bedenini görür ve Hodrim'e bunu yapanların kim olduğunu ve nerede olduğunu sorar, Hodrim:' Bir yaratıktı, onun boğazını kesti ve kaçtı, üst kata gitti.' diye şok olmuş numarası yaparak cevap verir. Isaak Marilla'yı Hodrim'i koruması için bırakır ve üst kata çıkar. Isaak yeteri kadar uzaklaştığında hiç beklemediği bir anda hançerini çeker ve Marilla'ya karşı savurur. Marilla tecrübeli bir savaşçıdır ve Hodrim'in hamlesini karşılayıp kendi kılıcını çekerek Hodrim'in hançer tutan kolunu keser. Ancak Hançer rakibinin yön duygusunu yok eden büyülü bir hançerdir, Marilla Hodrim'in hançer tutan sol kolunu kestiğini sanarken sağ kolunu kesmiştir. Bu durumda akciğerine saplanan hançerden kurtulamaz ve kurban sunağına kestiği kol ile beraber düşer. Hala ölmemiştir ama kapının açılmasını sağlayacak kadar kan kaybetmiştir. Kapı açılır. Bu kapı son Shurima kralı Azir'in kişisel eşyalarının bulunduğu hazine odasıdır. Hodrim yıllardır hayalini kurduğu şeyi bulmuştur. Ölümsüzlüğun ve bilgeliğin taşını. Etrafındaki onca paha biçilemez eşyaya bakmadan dosdoğru ölümsüzlük taşı sandığı taşa koşar. Taşı çektiği anda sandığının aksine kara enerji ile dolmaya başlar. Vicudu tamamen bu enerjiye teslim olur ve Hodrim ne yaptığının farkında bile olmadan bilincini, kişiliğini yitirir. O artık hakkında hiçbir fikrinin olmadığı antik bir gücün taşıyıcısı olmuştur sadece. Ne olduğun bilmediği bu şey serbest kalıp Hodrim'i ele geçirdiğinde ilk iş olarak hazine odasını patlatır ve katmanları patlata patlata yüzeye doğru çıkmaya başlar. Gürültüleri duyan Isaak odaya geri iner ve hayatta sevdiği tek insanın cansız bedenini görür. Sunağa doğru koşar. Bir ümitle onu kurtarmak için. Ancak tam elini uzattığında sunağı tutan sütun kırılır ve sevdiği insanın ölmekte olan bedeni sunakla birlikte uçurumdan aşağı sonsuz bir karanlığa doğru düşer. Bu yeri tutan sütünlar aşırı zarar gördüğü için tavan çöker ve Isaak bir hayat üçgeni içinde, hazine odasından kurtulmuş bir Kılıç ve Kumsaati ile birlikte mahsur kalır. Yaşadıklarının şokunu atlatamayan savaşçı nefretle bir intikam yemini eder. Ancak buradan çıkması imkansizdır.İsaak'ın gözüne bir kabza erişir. Kabzayı tuttuğu anda Etrafı kum ile sarılır ve çevresindeki herşey kuma dönmeye başlar. Ne olduğunu bilmediği Kum Saati ve bu kılıç ile beraber önüne çıkan herşeyi kuma çevirerek göçükten çıkar ve Çıktığı yer Shurima çölünün en uzak noktalarından biridir.
    Şu anda Isaak Shurima çöllerinde nefret ve umutsuzluk içinde elinden herşeyini alan Hodrim'i arıyor. Çölde dolaşırken karşsında çıkan köylerdeki sorunları çözüyor, çölün her yerinde karşısına çıkan Hiçlik yaratıklarını ve eşkiyaları öldürüyor. Umurunda olmasa da Isaak Shurima'nın halkı arasında büyük bir kahraman oldu bile !


    Menzili Riven kadar, Kılıcı Riven'in kılıcı gibi.
    Squishy, başlangıç canı 490


    Pasif: Düşmüş Kralın Kumsaati
    Isaak'ın kullandığı her yetenek 5 her normal saldırı 1 Kum yükü biriktirir. Kum yükleri her (100/70/50) ye ulaştığında sıfırlanır ve Isaak'a 20 AD-10 Armor ve 10 MR kazandırır.

    Q: Demacia'nın Savaş Çığlığı
    Isaak kükrer ve küçük çapta bir alandaki tüm rakip birimlere (70/80/90/100/120)(+%100 AD) hasar vererek onları geriye savurur. Isaak savrulan her birim için 5 saniyeliğine 10 hareket hızı kazanır. (Çığlığın genişliği her seviyede Riven W'su kadar bir alanda)

    W: Kumların Şefkati
    Pasif: Isaak her hasar alışında hasar kaynağı ve hasar miktarına bakılmaksızın (10/15/17/20/25) kalkan yükü kazanır.
    Aktif: Isaak kalkan yükleri (100/150/200/270/300)'e ulaştığında yeteneği aktif edebilir. Yetenek aktif edildiğinde Isaak'ın etrafı ona biriken kalkan yüklerinin 1.3 katı ve ek olarak (+%50 AD)(+%100 AP) miktarında kalkan veren bir kum örtüsüyle kaplanır. Kalkan kırılana kadar Isaak yetenekler ve düz vuruşlar için (%5/7/10/11/12) Dodge şansı kazanır.

    E: Kum Dokunuşu
    Pasif: Isaak'ın yaptığı her Kritik vuruş 'Kum Dokunuşu' etkisi ugular.
    Kum Dokuşu Etkisine giren rakipler (%5/10/13/14/20) yavaşlar. Bu etki 3 defa stacklenebilir.
    Eğer Kum Dokuşu etkisindeki bir rakip ölürse Isaak bu yeteneğin aktif versiyonunu kullanma hakkı kazanır.
    Aktif: Isaak Kum dokunuşu ile öldürdüğü rakip şampıyonların cesetlerini patlatır. Patlamalar (200/220/240/300)(+%40 AD)(+Patlayan cesedin sahip olduğu ADnin %100'ü) kadar hasar verir. (Patlama genişliği her seviyede Ziggs Q su kadar bir alanda olacak)

    R: Düşmüş Kralın Kılıcı
    Gizli Pasif: Isaak'ın kendi Takımındaki Azir'in yetenekleri Isaak'ın üzerinden geçtiğinde yada Rakip Azir tarafından vurulduğunda Kılıcı parlar ve Isaak'ın Kritik vuruşlarının hasarını 5 vuruşluğuna (%10/20/30) arttırır
    Aktif:Isaak kılıcı ile bir kesiş dalgası gönderir ve çok küçük bir düz hattaki rakiplere hasar verir. Düz hat üzerinde bir çizgi oluşur ve düz hattın etrafı 1 saniye içinde kuma dönüşür. (Her seviyede Kum alanının genişliği Braum Ultisi kadardır ancak ondan 2 kat uzundur)
     Isaak- The Desert Wanderer (Şampıyon tasarımım)

    Resimdeki renkleri dıştan içe doğru koyulaşacak şekilde kum renginin tonları olarak düşünün :D


    Arkadaşlar ağır uykuluyken yazdım Lore'u tutarsızlıklar olabilir.

    Yorum yaparsanız sevinirim.

    Isaak'ın tüm yetenekleri AD vurur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jungian_Shadow -- 31 Ağustos 2016; 8:01:30 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >







  • Çok kötü olmamış ama yine de beğenmedim. %li dodge olması saçma olmuş. Ultisi güzel ama o da 5 saniye sonra tetiklendiği için useless kalabilir. Genel olarak da useless champ aslında ama en azından tutarlı olmuş. q nun scale i çok berbat çıksa q fulleyen nooblarla dalga geçerdik. Bir de w sunda kalkan 300 olarak stackleniyo ama aktif ettiğinde 1.3 katı kadar kalkan geliyo ya, direk 1.3 ü olarak stacklensin yani mantığı ne bunun. Hadi 100 stack üzerinden falan olsa anlarım da o çok saçma olmuş. Cooldownları falan da eklememişsin. E si heroyu çöp ediyor çünkü kritik eşya dizilimine gitmek gerekecek o skill için. Bu kadar yakıncı bi şampiyonda da çok mantıklı değil bu. E sinin patlamaları da useless, çünkü çok küçük bir alanda patlıyor. Etrafında oynaması çok kolay olur. Ultide o kadar büyük bi gizli pasif olması ço saçma gizli pasifler oyunda daha etkisiz oluyor. Ultinin hitboxı çok küçük bu hitboxa göre hasarı da çok az. 5 saniyelik bekleme süresinin ardından patlama hasarı fena olmasa da slow miktarı fazla olmadığından içinden çıkmak kolay olacaktır.

    Evet düşüncelerim böyle. Normalde yazmazdım ama en azından çok büyük bi saçmalık yapmamışsın genelde gördüğüm şampiyon tasarımlarının aksine onun için yazdım


    edit: pasifi okumamıştım, ilk levellarda stacklemek zor olsa da armor ve mr kazandırması saçma. Hadi armoru base armor rate inü düşük tutarak dengeleyebilirsin de mr kazanması fazla op olur. Hatta armor da broken ya, çünkü stacklemek için ek bir şey yapmaya gerek yok, normal savaştıkça stacklenecek, hiç savunma itemi almadan 300 armor 300 magic resiste falan ulaşabilir oyun sonu saçma olmuş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Affection and Hatred -- 31 Ağustos 2016; 14:15:27 >




  • Okumadım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HEKIR OKAN

    Okumadım.

    xd Okan abi uzun zamandır ortamlarda yoksun xd

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dodge var olmaz
  • iş güç bro xd

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Spider Queen

    Dodge var olmaz

    Jax ve Fiora da da var :d

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Affection and Hatred

    Çok kötü olmamış ama yine de beğenmedim. %li dodge olması saçma olmuş. Ultisi güzel ama o da 5 saniye sonra tetiklendiği için useless kalabilir. Genel olarak da useless champ aslında ama en azından tutarlı olmuş. q nun scale i çok berbat çıksa q fulleyen nooblarla dalga geçerdik. Bir de w sunda kalkan 300 olarak stackleniyo ama aktif ettiğinde 1.3 katı kadar kalkan geliyo ya, direk 1.3 ü olarak stacklensin yani mantığı ne bunun. Hadi 100 stack üzerinden falan olsa anlarım da o çok saçma olmuş. Cooldownları falan da eklememişsin. E si heroyu çöp ediyor çünkü kritik eşya dizilimine gitmek gerekecek o skill için. Bu kadar yakıncı bi şampiyonda da çok mantıklı değil bu. E sinin patlamaları da useless, çünkü çok küçük bir alanda patlıyor. Etrafında oynaması çok kolay olur. Ultide o kadar büyük bi gizli pasif olması ço saçma gizli pasifler oyunda daha etkisiz oluyor. Ultinin hitboxı çok küçük bu hitboxa göre hasarı da çok az. 5 saniyelik bekleme süresinin ardından patlama hasarı fena olmasa da slow miktarı fazla olmadığından içinden çıkmak kolay olacaktır.

    Evet düşüncelerim böyle. Normalde yazmazdım ama en azından çok büyük bi saçmalık yapmamışsın genelde gördüğüm şampiyon tasarımlarının aksine onun için yazdım


    edit: pasifi okumamıştım, ilk levellarda stacklemek zor olsa da armor ve mr kazandırması saçma. Hadi armoru base armor rate inü düşük tutarak dengeleyebilirsin de mr kazanması fazla op olur. Hatta armor da broken ya, çünkü stacklemek için ek bir şey yapmaya gerek yok, normal savaştıkça stacklenecek, hiç savunma itemi almadan 300 armor 300 magic resiste falan ulaşabilir oyun sonu saçma olmuş.

    Aha ciddi ciddi CD eklemeyi unutmuşum. :D PC ye geçince ekleyim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Jax veya Fiora'ya saldırırken ne zaman ıskalayacağını biliyorsun, bu şampiyonda öyle değil. Yüzde olması işi tamamen şansa bırakıyor. Bu yüzden olmaz dedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Spider Queen

    Jax veya Fiora'ya saldırırken ne zaman ıskalayacağını biliyorsun, bu şampiyonda öyle değil. Yüzde olması işi tamamen şansa bırakıyor. Bu yüzden olmaz dedim

    Onlar %100 dodgeliyor bu kalkan kirilana kadar %12 max :d

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.