Şimdi Ara

İstanbul'a Aktif Hız Sınırlaması Geliyor!?? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
1
Favori
2.360
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jackalwile

    31 km hızlı radar cezasıda keseceklermi yani ohh ohhh ne güzel


    31'den kesemez, kesse kesse 34'ten keser
  • 1 depo ile 420-430 km giderken en son 500 km gittim.çünkü trafik çok sıkışırsada aracı tam durdurmayıp milim milim gittim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Para koparmak için yapılmış bir saçmalık daha



    kesinlikle katılıyorum




  • Ya bi gidin Allah aşkına E5te orta şeritte 90la giderken selektör yapıyorlar bu radar mı başa çıcakcak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elmanders

    Ya bi gidin Allah aşkına E5te orta şeritte 90la giderken selektör yapıyorlar bu radar mı başa çıcakcak

    Orta şerit yine iyi ben genellikle daha boş olduğu için sağ şeriti kullanırım her yola çıktığımda en az 5 tane araçtan selektör yiyiyorum, solumdan geçmek zor mu neden insan sağ şeritte selektör yapar anlamlandıramıyorum çok farklı bir psikolojik yapı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: of dead

    Paylaşım için teşekkürler radarları koydukları yerleri belirtirlerse pek bir espirisi kalmıyor adam oraya gelince yavaşlıyor radardan geçince tekrar basmaya başlıyor dolayısıyla çokda bir engelleme olmuş olmuyor.

    Bizim milletten boyle zeka fiskirdigi icin iki kameradan gecis arasindaki ortalama hiza bakiyorlar merak etme.

    Bosuna gaz fren yapip durmayin artik kameraya yaklasinca.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Emniyet şeridine girenleri de yakalar mı bu sistem?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    quote:

    Orijinalden alıntı: Elmanders

    Ya bi gidin Allah aşkına E5te orta şeritte 90la giderken selektör yapıyorlar bu radar mı başa çıcakcak

    Orta şerit yine iyi ben genellikle daha boş olduğu için sağ şeriti kullanırım her yola çıktığımda en az 5 tane araçtan selektör yiyiyorum, solumdan geçmek zor mu neden insan sağ şeritte selektör yapar anlamlandıramıyorum çok farklı bir psikolojik yapı.

    Adamlar hakli kamyonlardan bos kalan tek seridi de sen tikiyorsun.

    Sag serit bombosken orta seritten giden kamyon gorunce soforu indirip kafasini asfalta surterek kivilcim cikartasim geliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu uygulamayi otobanda yapsan neyse. E-5 in ahi gitmis vahi kalmis. Sirinevlerde tikanan trafikten dolayi arabalari cevizlibagda durdursan ne olur, nasil olsa aradan 5 milyon tane arac daha giriyor yola.

    "İste biz de birseyler yaptik"ciliktan baska birsey degil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi catalyst -- 7 Şubat 2013; 10:25:06 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hafriyat kamyonları daima en sol şeritten ve 150 ile yardırıyorlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: D@rbeli M@tk@p

    Hafriyat kamyonları daima en sol şeritten ve 150 ile yardırıyorlar...

    O kamyonlar için yedikleri ceza önemli değil çünkü her şantiyeye gidip araç doldurup boşaltmaları o cezaları kat kat karşılıyor o nedenle o adamlar ne kadar çabuk gidip gelirse okadar çok kazanç sağlıyor hafriyat kamyonlarına kesinlikle önlem alınmalı çok para kazanıcaz diye insanları çok tehlikeye sokuyorlar.
  • Tabela 30 gösterse arkadan sellektör yapacaklar yine 30 gitmek kolay olmayacak E-5 te rampa iniş ve çıkışlarında anlamsız trafik oluyor belli hızla gidilse bu birikmeler önlenebilir. Şirinevler yönüne giderken yokuş aşağı anlamsız sıkışma oluyor veya bahçelievler yönünde yokuş bitince birden açılıyor trafik yokuş önce hız sınırı azaltılırsa duraklama olmadan neredeyse aynı sürede bu bölgelerde akıcı trafik sağlanmış olur. Makas atanları kameralarla tespit etmek şart. 2-3 ceza yeseler muma dönerler. Denetimdeki eksiklik trafikte keşmekeş yaşanmasına neden oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: catalyst


    quote:

    Orijinalden alıntı: of dead

    Paylaşım için teşekkürler radarları koydukları yerleri belirtirlerse pek bir espirisi kalmıyor adam oraya gelince yavaşlıyor radardan geçince tekrar basmaya başlıyor dolayısıyla çokda bir engelleme olmuş olmuyor.

    Bizim milletten boyle zeka fiskirdigi icin iki kameradan gecis arasindaki ortalama hiza bakiyorlar merak etme.

    Bosuna gaz fren yapip durmayin artik kameraya yaklasinca.

    Ortalama hız alınıyorda ne kadar en fazla 2-3 km sonrası?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: D@rbeli M@tk@p

    Hafriyat kamyonları daima en sol şeritten ve 150 ile yardırıyorlar...

    Tırlarda arada bir makasa çıkıyolar
  • heveslerını aldıktan sonra hurdaya çıkar paralar yapan firmanın yanın da kar kalır
    bu ülke de çağdaş sistemlerin oturması için önce beyinlerin çağdaş olması lazım eğitim seviyesi ilk okul 6 ...
    b.köy incirli caddesin de otobüs yolu var otobus mınıbus kendı yolundan gideceğine soldan gidiyor trafiğin anasını ağlatıyor
    zaten sağ şeride park yapan arabaları saymıyorum bile sözde eds var sözde trafik polisi var söz de en kalabalık semtlerden biri ama orman kanunları geçerli !
    bu ülke de yasalar var ama keyfi uygulanıyor .
  • guzel uygulama umarım kısa surede dogru sekilde faaileyete gecer durk kalk yapmaktan iyidir
  • trafik zeten 15 km boyunca 5km/saat hızla akıyor allahın belası guzargahta bağlantı yollarını alt geçit yapmadan toplu taşımaya yolcu alıp indirmesi için boşluk yapmadan hızı düşürerek neyi düzeltecekler yahu ancak yola araba girişi yapmamak lazımki yol boş olsun trafik açık olsun :)))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: matematikcimm

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alioreh

    amerikada ve almanyada böyle sistemler mevcut diye biliyorum özellikle amerikada ki yararlı bir sistem eğer düzgün bir şekilde bilgilendirilirsek. yoksa haberin olmadan 1000 lira ceza gelirse anadan girer babaneden çıkar vatandaş

    bu sistem kıbrıs tada var, hatta yanlış hatırlamıyorsam ankara dada vardı. evet güzel bi sistem ama bence istanbulun yoğunluğu dikkate alındığında bence yanlış adres ve istenilen sonucu vermeyecek bence.

    bence yararlı olur ya trafik akışına göre hız gösterirse tabi şu kötü olur yani yol bomboşken 50 falan gösterirse nanay




  • HGS etiketleri zorunlu olsun ve ceza HGS den anında düşsün
  • Eğerki uygulayabilirlerse güzel bir haber bence..
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.