Şimdi Ara

İstanbul-Bartın Uzun Yol Tavsiyeleri (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
3.643
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • bahçelievliler çoğaldı yayladayım bende
  • Akçakoca - Ereğli arası dikkat etmeniz gereken yerler ;

    (İLK UZUN YOL DENEYEMİ İÇİN ÇOK ÇOK YANLIŞ BİR SEÇİM )

    1) Akçakoca ışıklarından sonra 3 KM dikkatli gidiniz yol çalışmaları var , olmasa da yavaş gidin lütfen.

    2) Yol boyunca ufak ufak 3 tane köprüler var , aman dikkat bu köprülerde ! (Dar ve tehlikeliler)

    3) Alaplı diye bir yer var , oranın girişinde her gün bol bol kaza olur. Çok dikkat edin.
    Tabelayı iyi takip edin orda, alaplının içine girer genellikle yabancı arabalar.
    siz sola dönüp köprüden geçeceksiniz.

    4) Alaplıdan çıktıktan sonra 2KM daha ÇOK dikkatli gidin.

    5) Tersaneleri göreceksiniz Ereğliye yaklaştıkça.
    Yol güzeldir orda ama sakın HIZ yapmayın orda. Yol boş olsada hız yapmayın.
    O yolda çok sevdiğim arkadaşımı kazada kaybettim, bi arkadaşta yazmış zaten üstte kazayı :(

    6) Kamyonlar tırlar boldur ereğlide ama korkmaya gerek yok bence.

    Hayırlı yolculuklar.




  • ilgi ve alakanız gerçekten çok güzel :) herkese teşekkürler.
    arkadaşın dediği gibi en önemlisi uyanıklık ve yorgun olmamak.
    biz zaten uykumuzu alıp çıkacaz yola 106 ile... iki şoför de inş. uzun yollara iyi bi başlangıç yapmış olur :)

    maçkalı kardeş trabzona giderken beni de bagaja atar mısın :)
    giresunda inerim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SVCHOST

    maçkalı kardeş trabzona giderken beni de bagaja atar mısın :)
    giresunda inerim...


    Estağfurlah hocam nasıl kelime o 2 kişi gidecez zaten oturacak yerim bol
    Giresuna girmeden bide et yediririm sana orda boş bırakmayalım seni :)
    Bu arada sömestrdaki yolculuğum benimde 2. uzun yolum olacak. ( İstanbul - İzmit ) varsaymazsak




  • :) sağolasın...

    Allah kimseye kaza bela göstermesin yollarda...
  • Arkadaşım henüz yolculuğa çıkmadıysan arkadaşların önerilerine naçizane bir kaç ilave yapayım.

    Ben de ilk uzun yolumu Çorlu-Zonguldak arasında yaptım. 1 yıllık şoförüm. Acemilik ve yolları bilmemezlik en büyük dezavantajlarımdı. Sonunda yollarda kaybolmamak için GPS cihazı satın aldım ve cahil cesaretiyle gitmek zorunda olduğumdan, yolculuğu Allah'ın izniyle kazasız belasız tamamladım 1 ay önce.

    Benim en büyük korkum istanbulu geçmekti. Cihazı otoyollardan geçişin en fazla olduğu konuma ayarladım ve KGS kartı aldım, 50 tl'lik doldurttum. Mahmutbey gişeleri-fatih köprüsü derken anadolu otoyolunda buldum kendimi. Orta şeritten hiç ayrılmadım dersem yeridir. Bir kaç kere gaz gelip sola geçtim arkamda uçarak gelen aracı görünce orta şeritten şaşmadım bir daha. Ortalama hızım 100-120 arasıydı. Düzceye kadar otoyoldan geldim, sonra düzce girişinde otoyoldan çıkarak Akçakoca yoluna döndüm. Akçakoca-Alaplı arası arkadaşların dediği gibi virajları çok. Alaplı-Ereğli yolunu bitirdikten sonra Ereğli-Devrek yönüne dönmen gerekir. Bartın'a Zonguldak üzerinden değil de Devrek üzerinden gidersen daha kısa olur diye düşünüyorum.

    Gelelim yolculuk tavsiyelerine.

    Gidiş ve dönüşte otoyollarda 120 yi pek geçmedim. Düzce-Zonguldak arası sınırlarımı ve haddimi bildiğimden emniyeti elden bırakmadım. Kontrollü bir hızda gittim. Giderken ve gelirken 45'er dakikalık tek seferlik molalar verdim. Gayet iyi geldi. Yol yoruyor insanı birazda stresi alıyor dinlenmek. Her şeye rağmen ilk uzun yol deneyimimden çok şey öğrendim.

    Kazasız belasız yolculuklar dilerim.




  • sağolasın kardeş. yazdıkların ilk uzun yol yapacak olan benim gibi kişiler için çok değerli.
    ben de senin gibi düşünüyorum. 120'yi geçmeyeceğim.

    bizde şoför iki kişi olacak. yorulma olmaz sanıyorum.

    dikkate alıp yazan herkese tekrar teşekkür ediyorum...
  • Güzergah konusunda biz Bartına giderken zonguldak'ı değilde devrek üstünden giden yolu kullanıyoruz. Yani;

    Otobanı yeniçağ ayrımına kadar izleyip burda otobandan ayrıldıktan sonra mengen, devrek üstünden bartına gidiyoruz. Yolda otobanda hız sınırı uyup, özellikle şerit ihlalleri yapmadıktan sonra gayet rahat bir yolculuk yapılabilir. Otobandan sonrası için özellikle dorukan tüneli ve sonrasında ki yollarda virajlara ve yol yapım çalışmalarına dikkat etmek gerekiyor. yol dubleye döndükten sonra hızı artırmak son derece tehlikeli çünkü bilimum çukur sizi bekliyor olabilir. O yüzden dikkatli gitmekte fayda var.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.