Şimdi Ara

İstanbulun Göbeğinde TurkNet ile Yaşadığım Rezillik

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
290
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • herkese iyi forumlar. 2022 Türkiyesinde aslında bütün internet sağlayıcılarından uzak durmak lazım ama malum internetsiz hayat mümkün değil. Allah bizi sizin elinizden kurtarsın inşallah diyerek konuya başlamak istiyorum.


    Geçen hafta perşembe günü normal bir şekilde Kartal/İstanbulda gayet merkezi bir konumda Turknete abonelik başvurusu yaptım. Cuma günü Turk telekomun kutuya portu açtığını ve teknik elemanın müsait olduğum bir zaman kuruluma geleceğini söylediler ve pazartesi için randevu oluşturdular. Herşey benim için normaldi. Cumartesi günü servis elemanı beni arayarak müsaitsem o bölgede olduğunu ve erkenden gelebileceğini söyledi günüm çok daha iyi olmuştu. Evime hat çekecek arkadaş geldikten sonra kutuda herhangi bir kart bulamadı ve Turknete bir destek kaydı açtı. Adresin yanlış olduğunu düşündük ve güncelledik. Pazar günü turknet arayıp yine pazartesi için bir randevu aldı ve aynı arkadaşı bir daha yönlendirdiler. Servis elemanı TurkTelekomun yine hat çekmediğini ve yeniden destek kaydı açacağını söyledi ve gitti. Salı günü TurkNeti ben aradım ve durumu sordum. Adres güncellemesi istediler bende sinirlenmedim ve adresi tekrardan verdim. Cumartesi günü beni neden arayıp adresi teyit etmediler veya güncellemediler bilmiyorum ben aramasam zaten süreç hiç ilerlemeyecek ama hala sorun yoktu hala sinirli değildim. Çarşambda günü güncelleme almak için aradığımda telefondaki arkadaş kendinden gayet emin bir şekilde "yarın sorununuz çözülecek çözülmeme gibi bir ihtimal yok" dedi. Bende okey göreceğiz dedim ve bugün artık fırtınalar koptu. 10-12 kere turkneti aradıktan sonra en son müşteri temsilci arkadaştan öğrendim ki diğer temsilciler beni boşu boşuna oyalamışlar. Başvurunun silinip yeniden yapılması ve sürecin sıfırlanması gerekiyormuş. Sabahtan beri aradığım bütün müşteri temsilcileri TurkTelekomun bugün gelip sorunu çözeceğini söylüyorlardı. Yeniden 6 iş günlük süre zarfında TurkTelekomu beklemeye koyulduk. Bugün netSpeed'e de bir başvuruda bulundum bakalım kim önce gelip internetimi bağlayabilecek.








  • Merhaba, yaşamış olduğunuz bu olumsuz deneyim için üzgünüm. Detaylı bir şekilde kontrol ederek sorunu takip edebilmem için PM üzerinden konu linki ile müşteri numaranızı paylaşır mısınız?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.