Şimdi Ara

>>>İŞTE YENİ KASA KİA RİO KARŞINIZDA<<< (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.032
Cevap
22
Favori
129.443
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kesin alıcaz allahın izniyle polomuz garanti zaten kapora yatırdım vazgeçersem parayı geri alıcam dedim öyle anlaştık:)))
    amadım rio daha ucuz denk gelirse rioyu almak.rabbim herkesin gönlüne göre versin
  • rabbimiz bana güvenmeyin aklınızı kullanın demiş...
  • merhaba
    yeni RIO için gördüğüm bir yazıyı paylaşmak istedim. teknik detaylar oldukça anlaşılır yazılmış. Aralık indirimleri öncesi aklımızdaki soru işaretlerine yanıt olur umarım....


    http://www.modifiyem.com/haber-yeni-kia-rio-turkiyede-9982.htm
    Yeni Kia Rio Türkiye’de
    Yeni nesil tasarım, yeni nesil Rio

    28 Kasım 2011 / 14:27
    2011 yılı Mart ayında Cenevre Otomobil Fuarı’nda dünya prömiyeri gerçekleştirilen yeni Kia Rio, ülkemizde satışa sunuldu. Kia’nın dünyaca ünlü tasarımcısı Peter Schreyer’in yeniden yarattığı 3. nesil Rio, daha az yakıt tüketen, daha çevreci, daha konforlu ve daha güvenli bir araç olarak pazardaki yerini alıyor.

    Yeni Kia Rio ülkemizde, 1,25 lt ve 1,4 lt benzinli ve 1,4 lt dizel olmak üzere 3 farklı motor seçeneği ve 3 farklı donanım paketi ile satışa sunuluyor.

    Hem sürücü hem de yolcular için mükemmel bir sürüş deneyimi sunan yeni Kia Rio‘da son teknoloji ürünü çok sayıda güvenlik sistemi ve donanımı standart olarak sunuluyor.

    Yeni Kia Rio‘da standart olarak sunulan aktif ve pasif güvenlik teknolojileri arasında sürücü, yolcu, yan ve perde olmak üzere toplam 6 adet hava yastığı, EBD destekli ABS fren sistemi, ESC (Elektronik Stabilite Kontrolü) ve HAC (Yokuş Kalkış Destek Sistemi), TCS ( Patinaj Engelleme Sistemi ), BAS ( Fren destek sistemi ), ESS ( Acil fren sinyali) gibi özellikler mevcut.

    Konfor ve kullanım rahatlığı sunan özellikler arasında sürücüye eve kadar eşlik eden otomatik far kapama, elektrikli ısıtmalı, katlanabilir yan aynalar, otomatik klima, ön sis farı, direksiyondan kumandalı , bluetooth’lu radyo, CD & MP3 çalar, led tipi gündüz farları, sunroof, soğutmalı torpido, viraja duyarlı farlar yer alıyor.

    Yeni Kia Rio, daha uzun, daha geniş ve daha alçak; ayrıca 70 mm artırılan dingil mesafesi ile daha geniş bir oturma alanı ve bagaj hacmi sunuyor. Toplam 1.455 mm yüksekliği ile yeni Rio, Kia’nın Avrupa ürün gamındaki en alçak tavan hatlarından birine sahip.

    Avrupa’da ilk kez beş ve üç kapılı gövde tasarımı ile piyasaya sürülen yeni Rio, en rekabetçi segmentlerden birindeki konumunu yeni baştan tanımlayarak daha da güçlendirmeye hazırlanıyor.

    Kia mühendisleri ve tasarımcıları, Avrupalı zarif tasarım unsurlarıyla Kore zevkini harmanlayıp, aynı zamanda Latin zarafetine de yer vererek dünya çapında beğeni toplayacak bir araç tasarladılar.

    Beş kapılı versiyondan sonra üç kapılı yeni Kia Rio, Avrupa ile aynı zamanda 2012’nin ilk çeyreğinde ülkemizde satışa sunulacak. Her iki model de Kia’nın Kore'deki Sohari tesisinde üretiliyor.

    TARZ VE TASARIM

    Yeni Rio ile Kia, daha kaliteli, çekici ve heyecan verici bir tasarıma yönelik tüketici taleplerine yanıt veren bir B segment modeli yarattı. Yeni model, önceki jenerasyondan apayrı bir duruş sergilerken, yenilenmiş Kia ürün gamına mükemmel bir uyum gösteriyor.

    Önden bakıldığında, ızgaranın farlarla birleşmiş özgün tasarımı, yeni Rio’nun görünümünde önemli bir fark yaratıyor. Kia logosu, ızgaranın hemen üzerinde yer alıyor. Izgaranın altındaki ön tampon ve spoylerde ise Kia’nın cesur tasarım DNA’sının izlerini görmek mümkün.

    Yeni Kia Rio, son derece dinamik ve sportif bir duruş sergiliyor. Bu yeni araç ayrıca, güçlü ve sağlam arka tasarımı, yüksek omuzları, geniş arka cam açısı ve coupe benzeri siluetiyle Sportage ile olan akrabalığını da gözler önüne seriyor.

    KONFOR VE KULLANIM RAHATLIĞI

    Yeni Kia Rio’da malzeme seçimi ve detaylara gösterilen titizlik yolcu kabinine zarif ve premium bir his veriyor.

    Yeni Kia Rio’da yolcu kabini bir önceki modele göre daha geniş ve bu da ferah bir yolcu alanı ve yüksek bir bagaj kapasitesi sağlıyor. Ön camın tabanı 156 mm öne ve 18 mm yukarı kaydırılmıştır, dingil mesafesi ise 70 mm daha uzun ve kaporta ise 25 mm daha geniştir. Ön ayak alanı 45 mm, kafa alanı ise 8 mm artırılmıştır.

    Yeni Kia Rio, ses uzmanları Arkamys tarafından geliştirilen ve özellikle bu model için tasarlanan yeni ve yenilikçi ‘Virtual Sound’ ses sistemine sahip ilk Kia modelidir. Bu sistem, araçtaki hoparlörlerin kapı panellerinin alt kısımlarına yerleştirilmesi nedeniyle ortaya çıkan akustik engelleri ortadan kaldırarak derin, 3 boyutlu ve gerçekçi bir ses deneyimi sağlıyor. Farklı modlar, sesi artırıp ses berraklığını iyileştirerek tüm yolcuların müzik dinleme keyfine keyif katan ‘Power Treble’ ve ‘Power Bass’ ya da ön koltuktaki yolcuları bir ses dalgasıyla saran son teknoloji sinyal güçlendiriciye sahip ‘Virtual Surround’ özellikleri sunuyor.

    Yeni Kia Rio’da bagaj alanı, 100 mm genişlemiş ve kapasite arka koltuklar dik pozisyondayken 288 litre (önceki modele göre % 6.6 iyileştirme) ve arka koltuklar yatırılmış pozisyondayken 920 litre olmuştur. Arka koltuk arkalığı, maksimum kullanım alanı ve işlevsellik sağlamak için 60/40 olarak ayrılıyor ve katlandığında neredeyse düz bir yükleme alanı oluşturuyor.

    Yolcu bölmesi saklama alanında daha geniş, 15 litrelik bir torpido gözü, ekstra kapasiteli üç litrelik daha geniş bir orta konsol ve ön kapılarda 1.5 litrelik birer şişe cebi ve her iki arka kapıda da 0.5 litrelik birer şişe cebi bulunuyor.

    MOTORLAR VE ŞANZIMANLAR

    Yeni Kia Rio ülkemizde 1,25 lt ve 1,4 lt. benzinli ve 1,4 lt dizel olmak üzere 3 farklı motor seçeneği ile satışa sunuluyor.

    Yeni Rio, Kia ‘U2’ motoru ile piyasaya sürülüyor. 1.4 litre dizel motorda turboşarj egzoz baypası bulunuyor ve 4000 dev/ dak’da 90 ps motor gücü üretiyor. Motorun karma kullanımda ortalama yakıt tüketimi 100 km’de 4.3 lt.’dir.

    Tercihi benzinliden yana olanlar 1.4 litre Gamma veya 1.2 litre Kappa motor arasında seçim yapma imkanına sahip. Yenilenen 1,4 lt. benzinli ‘Gamma’ güç ünitesi, sürtünme azaltıcı modifikasyonla ve çift CVVT (sürekli değişken supap zamanlaması) ile hassas performans ve rekabetçi yakıt tüketimi sağlıyor. Maksimum 109 ps motor gücü ile bu motor, 11.5 saniyede 100 kph (62 mph) hızlanması ve en yüksek 183 kph (114 mph) hıza ulaşmasıyla en hızlı Rio motoru ünvanına sahip.

    Kia’nın gelişmiş benzinli ‘Kappa’ motor ailesinde, çift CVVT, dökme alüminyum blok, eksenden kaçık krank mili, bakım gerektirmeyen triger zinciri ve düşük sürtünmeli ‘arı kovanı’ supap yayları bulunuyor. Bu teknolojiler verimi önemli ölçüde artırırken, egzoz emisyonlarını azaltıyor 1.25 litre benzinli motor 85 ps motor gücü üretiyor.

    1,25 lt benzinli motor düz vites, 1,4 lt benzinli motor otomatik şanzıman ve son olarak 1.4 lt. dizel motor 6 ileri düz vitesle satışa sunuluyor.

    GÜVENLİK

    Yolcu güvenliğini en iyi seviyeye çıkarmak amacıyla, yeni Rio’da, üçüncü nesil modele göre daha fazla oranda yüksek dayanımlı çelik kullanılarak çok daha güçlü ve sağlam bir gövde yaratılmıştır. Motor bölümünün dikey yan elemanlarının, taban sacı yan elemanlarının, B direkleri arasındaki zemin seviyesi çapraz elemanının ve çapraz gösterge paneli motor bölmesinin güçlendirilmesine özellikle dikkat edilmiştir.

    Altı hava yastığı (ön, yan ve perde), ESC (elektronik dengeleme programı), VSM (ESC’li araç denge yönetim sistemi), yokuşta hareket sırasında geri kaymayı önlemek için HAC (yokuş kalkış destek sistemi), EBD destekli ABS fren sistemi, BAS ( Fren destek sistemi ), ESS ( Acil fren sinyali) , TCS ( Patinaj engelleme sistemi ) ve beş yolcu için üç noktalı emniyet kemeri uygulamaları, standart olarak sununlan güvenlik ekipmanlarından bazılarıdır.

    Yaya güvenliği, genel yol güvenliği açısından önemli bir faktördür ve yeni Kia Rio’da baş kısmından alınan darbenin kuvvetini azaltmak için esnek mafsallara sahip şekil değiştirebilen kaput bulunur. Far destek yapılarının sökülmesi sayesinde daha kolay deformasyon sağlanır ve ön tampon kirişinin arkasındaki ilave 70 mm çökme mesafesi, yayaların çarpma anında dizlerinin altından yaralanmalarını önlemeye yardımcı olur.

    SÜSPANSİYON SİSTEMİ VE YENİLİKLER

    Önceki modelden geliştirilen yeni Rio’nun süspansiyonunda ve yürüyen aksamında yapılan değişikliklerle aracın hassas yol tutuş yeteneği daha da artırılırken, denge ve sürüş kalitesinde önemli iyileştirmeler yapılmıştır.

    Kremayerli hidrolik direksiyonda artık yandan esen sert rüzgarlara karşı koruma sağlaması için kombine tork/açı sensörü bulunuyor. Direksiyon 2.82 tam dönüş yapacak şekilde tasarlanmıştır ve direksiyonun hem yüksekliği hem uzaklığı ayarlanabilmektedir.

    Yol darbelerini ve titreşimlerini sönümlemek üzere alt şasinin üzerine takılan MacPherson ön süspansiyon kolu büyük ölçüde değişmeden kalmış olmakla birlikte, yeni modelin uzun dingil mesafesi, geniş iz açıklığı ve revize edilmiş ağırlık dağılımına uygun olarak bazı küçük değişiklikler yapılmıştır.

    Arka CTBA (akuple burulma aks kirişi) daha serttir ve dışa doğru çekmeyi azaltır. Dahası, arka aks taşıyıcıları arasındaki bağlantının sağlamlığı ve kısa dingiller iki katına çıkarılarak böylece denge artırılmıştır. Tekerlek hareketi 10 mm artırılmış ve araç geometrisi, tümseklerde direksiyon kabiliyetini artıracak ve daha uyumlu bir sürüş sağlayacak şekilde geliştirilmiştir.

    Frenleme sisteminin performansı, ABS kilitlenmeyi önleyici fren sistemi, elektronik fren gücü dağılımı ve acil durum ‘fren desteği” sistemleri ile desteklenir.

    Motoru, şanzımanı ve süspansiyonu destekleyen ön alt şasi güçlendirildi, daha sağlam hale getirildi ve gövdeye altı noktadan monte edildi (öncekine göre iki nokta daha fazla). Motor takozlarında daha büyük hidrolik kütle sönümleyiciler kullanıldı ve aksların sönümleme ayarı geliştirildi. Gösterge paneli bölmesi, kaput ve motor kapağında yeni, hafif malzemeler kullanılarak daha iyi gürültü izolasyonu elde edildi. Motor hava giriş sistemi de giriş gürültüsünü azaltmak üzere modifiye edildi.




  • İnanılmaz bir tasarımı var, çok güzel. Fakat CC olmaması kabul edilebilir değil. 40 bin vereceğim CC olmayacak.
  • ben şuan hollandadayım ve enüst pakette cruisecontrol mevcut. bu da demek ki seneye ve ondan sonra, paketler arasında gelebilr.
    En kötü ihtimalle sipariş üzerine getirtip taktırabilirsiniz, çünkü aracın aksesuarları arasında mevcut.
    Ve birşey daha burda araçların fiyatları türkiyedekiyle aynı, sakın ordaki fiyatlara pahalı demeyin...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: techtime

    ben şuan hollandadayım ve enüst pakette cruisecontrol mevcut. bu da demek ki seneye ve ondan sonra, paketler arasında gelebilr.
    En kötü ihtimalle sipariş üzerine getirtip taktırabilirsiniz, çünkü aracın aksesuarları arasında mevcut.
    Ve birşey daha burda araçların fiyatları türkiyedekiyle aynı, sakın ordaki fiyatlara pahalı demeyin...


    abi sen bana bu gidişle aldırcan 1.25 fancy i:))))
    korkum arabayı satarken olucak. vw ekmek gibi hemen satılıyor çünki biliniyor.rio yu bilen yok burda herkes kia için cemaat arabası diyor:)))
    hem arabada yok şuan ocak ayı içinde gelir deniliyor
  • Dostum sana çok içten yüreklilikle söylüyorum, bu araba türkiye'de çok tutacak.
    Artık insanlar fiestadan sıkıldı, bana sorarsan da wv nin yüzü de çok eskidi, bir farları deiştirmekle yeni araba olmuyorki, 2 sene sonra sıkılacaksın.
    Ben de 2 sene önce fiesta almayı planlıyordum, ama ikisini yanyana koyunca eksisi artılarıyla Rio da karar kıldım.
    Bu araba yepyeni ve enaz 5 sene pazarda kendine yer bulacak.
    Elinde kalması imkansız.
    Cemaat arabası muhabbetine gelince de, sadece gülüyorum, ne cemaatle nede o tip insanlarla işim olmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: techtime

    Dostum sana çok içten yüreklilikle söylüyorum, bu araba türkiye'de çok tutacak.
    Artık insanlar fiestadan sıkıldı, bana sorarsan da wv nin yüzü de çok eskidi, bir farları deiştirmekle yeni araba olmuyorki, 2 sene sonra sıkılacaksın.
    Ben de 2 sene önce fiesta almayı planlıyordum, ama ikisini yanyana koyunca eksisi artılarıyla Rio da karar kıldım.
    Bu araba yepyeni ve enaz 5 sene pazarda kendine yer bulacak.
    Elinde kalması imkansız.
    Cemaat arabası muhabbetine gelince de, sadece gülüyorum, ne cemaatle nede o tip insanlarla işim olmaz.




    :)))
    haklısın abi pazar günü 1.25 test etmeye gidicem istediğim fiyata verirlerse alıcam hemen
  • iyi düşün, içine sinsin, acele etme, araba alıyosun küçük çaplı bi yatırım..
  • merhaba
    bu haftaki automotosport dergisinde RIO için yorum yazılmış. Özet olarak 1.2 benzinli motorun ağır kaldığı direksiyon tepkilerinin iyi olmadığını aracın dış görüntüsün iyi olmasının en büyük avantajı olduğu belirtilmiş. Donanım zenginliği ile kategorisinde avantaj sağlayabileceği yazılmış. Ben deneme sürüşü yapmadım ama bu yorumdan sonra iyice merakım arttı bu aracın performansını yolda görmek lazım. sayın techtime benzinli kullanan sizsiniz. doğrusu torku yüksek olmasada gaza bastığınızda aracın verdiği tepki sizi memnun ettimi acaba?
    bu arada 1 aralık itibarıyla sabah güncellenen listede rakamlarda yıl sonu kotasını tutturmak için hafif düşmeler olmuş bilginize.
  • Motor benim için yeterli, gidin deneyin zorlayın..Benim benzine verecek okadar param olsaydı gidip üst segment araç alırdım..
    açıkçası 1.2 motordan beklentiniz ne bilmiyorum ama performans bekleyen bir insanın 1.2 atmosferik araba alması bence çok saçma.
    1240 cc 85 bg bir arabadan ne beklersiniz?
    size soruyorum..8-9 saniyede 100 e mi çıksın, 210-220 mi bassın?
    1.2motor seçeneği şehir içi kullanan tasarrufu düşünen kişilere uygundur arkadaşlar, performans istiyosanız farklı araçlara bakın..
    kaldıki 13 sn de 100km hıza çıkıyosunuz, 170km son hızı var hangi yolda kullanıcaksınız bu performansı, ona siz karar verin.
  • Arkadaşlar Ford Fiesta 1.4 Titanyum X paketi metalik renk+sensör 38.600'e KIA Rio 1.4 Fancy ise 40.750'e bıraktılar. Her ikisi de dizel.

    Paket olarak Rio daha dolu bir araç 5 yıl / 150.000 garantisi ise cabası ancak servis ve ikinci el olarak Ford bir adım önde üstelik 2 bin TL civarı fark var, sizce ne yapayım?
  • fiestanın yüzü eskidi yakında kasa değiştirir..rio ya gel pişman olmıcaksın ;)
  • arkadaslar ben de bır sey sormak ıstıyorum 2011 c3 comfort plus aracımı satıp orta donanım rıol almak ıstıyorum yanlıs bır tercıh mı acaba sızce
  • aralik ayinda fiyatlarda indirim oldu.... her modelde 2 bin tl gibi indirim var riolarda....
  • kia rio dizel için bayiden fiyat alan var mı?
  • 40500 orta donanım ayrıca trafik sigortasi ve parksensoru hediye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • full versiyonunu da 43.000 gibi bir fiyata veriyorlar.....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: racert

    40500 orta donanım ayrıca trafik sigortasi ve parksensoru hediye

    kardeş bende o arabadan düşünüyorum da bana 41.000 lira teklif etti kartaldaki tek-kar kia 40.500 veren hangi bayi bakıyım orayada..
  • kredelendirme de avantajı var mı? faiz oranı olarak ne kullanıyorlar?
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.