Şimdi Ara

>>>İŞTE YENİ KASA KİA RİO KARŞINIZDA<<< (8. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.032
Cevap
22
Favori
129.443
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • aracı teslim aldık, cidden oldukça özellikli ve güzel artılarını daha sonra sıralarım oldukça fazla çünkü,gözüme çarpan ilk eksilerden bahsedeyim,
    bizde sporty dizel modeli var araç 17 jant olmasından dolayı yol konforundan uzak, biraz teker sesi alıyor, arabaya çok dengeli yol tutuş mükemmel denilmesi nedeniyle biraz zorlayayım dedim ama bana viraj girişinde pek iyi gelmedi bunun nedeni tekerlerin yazlık olmasınında katkısı büyük olabilir yarın kışlık takıp tekrar deneyeceğim, bunun dışında şimdilik bir eksik göremedim, bayiden alırken trafik setinin olmadığını görmem satıcının eksisi, 97 km yol yaptım 12 km yoğun trafik 85 km 90 km hızla ortalama yakıt tüketimi 5.1 litre
    artıları yarın yazarız ayrıca kışlık tekerle tekrar denedikten sonra yol tutuş konusundada bilgi vereceğim
  • oncelikle hayirli olsun, kazasiz belasiz kullanmanizi dilerim....

    dediginiz gibi 17 jantlarin hediyesi olarak konfordan uzak.... ama bunun ekstra hediyeside yol tutus.... lastikler daha cok yeni, biraz km yapin yol tutusun dedigim gibi cok iyi olacagini goreceksiniz.... tabi yazin bunu daha cok hissedecegiz....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arabam.com incelemiş pek beğenmemişler açıkçası özellikle otomatiği yakıtı içiyor gibi bir durum var artı klima kapanmıyormuş. anlaşılan satışlarda sürünüyor ki çelik motor biraz indirim yapmış. aslında bu aracın 1.1 dizel versiyonu ve dizel otomatiği satar satarsa onlar ise yok. çelik motor çelik motorluğunu yapıp avrupada satmayan ne varsa ucuza alıp satmaya çalışıyor. şu anda opelin hayvani indirimine bakarsak hiç şansı yok bu aracın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bravocan

    oncelikle hayirli olsun, kazasiz belasiz kullanmanizi dilerim....

    dediginiz gibi 17 jantlarin hediyesi olarak konfordan uzak.... ama bunun ekstra hediyeside yol tutus.... lastikler daha cok yeni, biraz km yapin yol tutusun dedigim gibi cok iyi olacagini goreceksiniz.... tabi yazin bunu daha cok hissedecegiz....

    bugün arabanın jantlar kış şartlarında üzülmesin diye 15 jant ve bridgeston linzak LM30 (185 65 15) lastiklerle değiştirdim, gözlerime inanamadım. ses yol tutuş ve konfor çok arttı, kış lastiği olması sebebiyle yol tutuş mükemmele yakın, keskin virajlarda esp yi devreye sokmaya çalıştım ama banamısın demedi. bu aracın tutulup tutulmaması umrumda değil ben çok tuttum sınıfının bence en iyisi, kendi aracım jaguar x type 2.5 rio yu eşime aldım ama bir müddet ben bineceğim gibi :) araç konfor olarak donanım olarak şekil olarak çok şık özellikle viraja duyarlı projektör far süper olmuş, gündüz ledleri ve led arka stop gurubu çok güzel, müzik sistemi ve bluetoot oldukça iyi bir donanım

    yol tutuşla ilgili ilk sıkıntım yazlık lastikler yüzünden olmuş bunu bugün anladık, ayrıca orjinal 17 jant üzerinde gelen continental lastikler ısınma konusunda geç ısınan lastiklerden,klimanın kendi kendine devreye girmesi sadece ön cam rezistansı devredeyse oluyor bu bence çok kafaya takılacak bir durum değil, cam açıldıktan sonra kapanıyor.

    yakıt ortalaması 185 km de bir araç için bence oldukça iyi 6.3 litre, 10 bin km civarında çok rahat 5.6 ları bulur, yeni rio için tek üzüntüm eşim tarafından debriajı hunharca bitirilmeye çalışılacak :)

    son olarak polo ile kesinlikle kıyaslanmayacak bir araç, en az 3 gömlek üstün. yeni rio tek kapılı versiyonu için 150 beygir civarında bir araç bu donanımla gelsin gti sadece dsg ile öne çıkar diye düşünüyorum.




  • otomatik bugu cozucusu nedeniyle klima devreye giriyor.... eger girmesini istemiyorsaniz, auto tusuna basili tutarken, front yazan tusa arka arkaya dort kere basin... otomatik bugu cozucu devre disi kalacak ve istediginiz zaman klimayi kapatabileceksiniz.... tabi bu islemi her arabayi calistirdiginizda yapmaniz gerekiyor....

    bu arac sinifinda kimsenin sunmadigi ozellikleri sunuyor..... tutsun ya da tutmasin, cok guzel ve kullanmasi cok zevkli bir arac.....
  • güle güle kullanın hocam araç bence de şık ama sorunları var ne yazık ki. özellikle sadece 4 ileri otomatik vites pek olmamış, benim gibi otomatik sevenlere hitap etmiyor. b sınıfı bir araçda böyle bir tüketime anlam vermek zor. peki 15'e indirince yakıt tüketimi düştü mü ben de bunu merak ettim,. buna benzer özelliklere sahip citroen c3 bence düşünülebilinir, üstelik 6 ileri vitesli rio'ya göre çok daha az yakan otomatik dizel versiyonu 41000 tl.. gerçi onunda diz mesafesi kötü. b sınıfında iyi diz mesafesi sunan kazanıyor. rio'nun avantajı burada.

    velhasıl ben de araba alacağım kafa karışık anlayacağınız üzere.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 8 Ocak 2012; 19:48:43 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    güle güle kullanın hocam araç bence de şık ama sorunları var ne yazık ki. özellikle sadece 4 ileri otomatik vites pek olmamış, benim gibi otomatik sevenlere hitap etmiyor. b sınıfı bir araçda böyle bir tüketime anlam vermek zor. peki 15'e indirince yakıt tüketimi düştü mü ben de bunu merak ettim,. buna benzer özelliklere sahip citroen c3 bence düşünülebilinir, üstelik 6 ileri vitesli rio'ya göre çok daha az yakan otomatik dizel versiyonu 41000 tl.. gerçi onunda diz mesafesi kötü. b sınıfında iyi diz mesafesi sunan kazanıyor. rio'nun avantajı burada.

    velhasıl ben de araba alacağım kafa karışık anlayacağınız üzere.

    sevgili dostum biz eşime otomatik bakarken 6 ileri dizel alıp çıktık :) otomatik vitesi eski nesil klasik otomatik bu sebeple çok yakıyor, cruze düşünmüştük o bundan beter otomatik diyince az yakan araç 1.2 tsi dsg başka arabaya bakmamak lazım, onun yakıt tasarrufuda rio dan 1,5 litre aşşağdadır, ceed otomatik dizel alayım desen rio da bulunan donanımı alırsanız fiyat 50 üstü, citroen c3 çok dar ve rio sporty ile donanım olarak denk değil, bizde otomatik vites yerine bu kadar dolu bir arabayı düz vites alalım dedik, dizel motor oldukça yeterli performansa sahip araç henüz km yapmamasına rağmen karma tüketim 6 litre civarında buda 10 bin civarında 5 litre civarında karma görülebileceğine delalet, kışlık lastikler 15 jant ile taktım ortalamayı 2 depo yaktıktan sonra sizle paylaşırım.




  • 1.2 dgs de polo ibiza ve yeti'de var bakalım belki ikinci el bir yeti alabilirim. az kilometre yapacağım dizelin bakımı şuyu buyu derken bana pek avantajlı gelmiyor artı otomatik olmazsa olmaz benim için. neyse sağolun
  • 725 km yol sonucunda ortalama yakıt 5.3 litre yol bilgisayarı 140 km daha yol yapar gösteriyor.
  • Super deger.... ben istanbul trafiginde o degerleri goremiyorum.... zaten hayal olur istanbul da o degerler.....
  • On konsoldan ses geliyordu, bunun icin servise gittim, durumdan haberdar olduklarini soylediler, cumartesi servise goturecegim, torpido sokulup islem yapilacak aracta....
  • 803 km sonunda kırmızı ışık yandı yol bilgisayarı 65 km yol gösteriyor, ortalama 5.4 litre bunun %70 lik kısmı çevre yolu ,%30 yoğun trafik.

    1 depo da 2000 ile 3000 devir arasında kullanarak deneyeceğim, haftaya onuda paylaşırım, ayrıca klimanın auto moddan çıkması için en sağda bulunan araç içi havalandırma düğmesine bir kere basılması modu istediğiniz konuma almanızı sağlıyor, bilginize.
  • Deger gercekten cok guzel..... iste istanbul ile ankara arasindaki fark.....:(
  • dizel alan arkadaş var mı?

    araba hakkında bilgilerini alabilirmiyim
  • Benim arac dizel...... donanim olarak sinifinin en iyisi diyebilirim.... motor u bence cok basarili.... aldigim icin hic pisman degilim....
  • teşekkürler bravocan
    nezamandan beri kullanıyosun yakıt durumunuzun ne olduğunu öğrenebilirmiyiz
    hangi donanımı kullanıyosunuz
    fansy donanım yeterlimi
    ben onu alıcam
  • Rica ederim..... ben sporty kullaniyorum.... yakit ben cok yakiyorum bu aralar, 7.2 lerdeyim.... bu deger soguk motor ve full trafik degeri, yani maksimum degerler..... bence sizin istediginiz donanimda yeterli.... eger isinizi gorecegini dusunuyorsaniz problem yok demektir....
  • bravocan istanbulda yakıt sarfiyatının yüksek olması normal dostum, düşün şişliden çıktın sabah trafiğinde bahçelievler veya sefaköy tarafına gidiyorsun, çevre yoluna çıkana kadar zaten dur kalk ile ortalama 10 litrelerde yakıyorsun çevre yolunda trafik yaşamazsan 5 litrelerde yakarsın ortalamayı al 7.5 birde köprü trafiği atlatmak zorundaysan dizel değil su yakan araba olsa 10 litre su yakarsın :) ankara da trafik belli yerlerde ve belli saatlerde bunun avantajını yaşamam normal istanbulda yaşıyor olsam araba yerine motor kullanırım :) milano da millet ferrarisi olmasına rağmen inan trafikten illallah diyip vespa kullanıyor.
    güneşliden çıkıp otobana 4 saati aşkın sürede gittiğimi bilirim, ulan istanbul ankara arası 4 saat sürmüyor böyle şehirmi olur, istanbullulara sabır dilerim,
    bu arada arabayı eşime almama rağmen o kadar sevdimki rodaj bahanesi ile sürekli ben biniyorum :) çok ergonomik ve sevilesi bir araba bu arada artılarından yukarda bahsetmeme rağmen eklmeyi unuttuğum bir şeyin farkına vardım, muazzam yumuşak vites geçişleri var aracın.




  • hayırlı olsun güle güle kullanın bence de şahane bir araba almışsınız.
    sunroof nasıl sorunu var mı kullanışlı mı?
    motor sesi içeri çok alıyor mu?
    müzik sistemi nasıl sesi açınca hoparlörler patlıyor mu?
    boyutu çok küçük değil aslında küçüklerin en büyüğü hatta yanılıyor muyum? C segmentine yakın gibi sanki...
    nasıl tavsiye ediyor musunuz :)
  • bravocan aramızda bu araba hakkında en bilgili sizsiniz sanırım
    Malzeme kalitesi olarak sürüş olarak araba bana dışardan
    polo,fiesta,c3,i20 gibi araçlardan daha kaslı ve büyük geldi
    Bu aracı hangi segmentte degerlendirmek lazım sizce?
    Kia ilk bakışta sanki insanı itiyor fakat arabayı görünce fikir degişiyor


    Birde kasko olarak kia rio biraz yüksek cıkıyor.
    Siz hangi kaskodan nekadara yaptırdınız.
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.