2018 Haziran ayında superonline bayiisinden arandım ve "sistem güncellemesi yapıyoruz müşteri numaranız değişecek bunun için imza gerekiyor" deyip eve geldiler. Neyse buraya kadar bi sıkıntı yok bu olaydan bi kaç ay sonra paket yükseltmek için superonline müşteri hizmetlerini aradım. Bana "geçebileceğiniz bi paket yok siz kurumsal üyelikle bireyse arasında kalmışsınız. Nasıl oldu bu?" dedi. Tabii olaydan hiç haberi olmayan ben "bilgim yok kurumsal üye değilim" dedim. Yapan bayii, kişiyi buldular belge istiyoruz diyerek 3 ay beklettiler daha sonra tekrar bireysele geçirdiler. Bu sırada BTK, onlarca şikayet vs. geçti zar zor düzeltildi durum. Bireysele geçeli 1 hafta olmadan bugün tekrar arandım ve yine aynı bayii "sistem güncellemesi yapıyoruz müşteri numaranız değişecek" dedi. Bende neden değişeceğini, müşteri numaramla bayii sisteminin ne alakası olduğunu, ne değişeceğini sordum. Buraya kadar hiç bir şekilde kurumsal üye yapacağız denilmiyor tabii. "Sorununuz olduğunda bizzat biz gelip halledicez" dediler. İyide superonline zaten ekip gönderiyor siz ne alaka diyorum. Biz daha iyi hizmet verebiliriz diyor. Artık bitirdim oyunu ve yaşadıklarımı anlattım, cevap olarak "kurumsal üye olmanızın bi sakıncası yok, bi değişiklik olmuyor" dedi. Aradım mh'yı onlarda vergi numarasız kurumsal olamazsınız, eğer iptal başvurusu yaparsanız vergi numarası istenir dedi. Biri öyle diyor biri böyle. Herneyse, kapattım telefonu arkadaşla karşılaştım aynı kişiler aramış ve gelin tamam demiş. Dedim ara söyle gelmesinler. Superonline mh çevrenizi uyarın ve bayii'yi bize mail olarak gönderin dedi.
Benim öğrenmek istediğim şu; Superonline bu olayın üstüne çok gitmiyor 3-4 ayda bunu tecrübe ettim. Nereye şikayet etmem bu bayii'yi akıllandırır. Bunlar kaç kişiyi kandırdılar kim bilir.
ipv6 testi yapmış mıydın kurumsal aboneliğin + yanı cgn yok IPv6 var...