Şimdi Ara

JBL t110 kulaklık garanti sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3
Cevap
0
Favori
1.816
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba iki ay önce 90 liraya t110 kulaklık aldım. Kablosunu kasmadım kırmadığım halde kulaklık sol taraftan az ses gelmeye başladı. Garanti için Media Markt mağazaya götürdüm. Benden kutu ve garanti belgesi istiyor. Kulaklığı almadı. Kutusu ve garantisini askerde olduğum için atmıştım. Şimdi nasıl bir yol izlemeliyim. Gitti boş yere 90 lira



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    JBL T110 Kulaklık Garanti Sorunu

    JBL T110 kulaklıklarınızı satın aldıktan sonra bir garanti sorunu yaşıyorsanız, aşağıdaki bilgilere göz atmalısınız.

    JBL Garantisi

    JBL, T110 kulaklıkları için sınırlı bir garanti sunmaktadır. Bu garanti, kulaklığın satın alma tarihinden itibaren 1 yıl süreyle geçerlidir.

    JBL Kulaklık Garanti Süresi

    JBL T110 kulaklıkların garanti süresi 1 yıldır. Garanti süresi, kulaklığın satın alma tarihinden itibaren başlar.

    Garanti Kapsamı

    JBL T110 kulaklıkların garantisi, aşağıdaki durumları kapsar:

    • Üretim hataları
    • Malzeme kusurları
    • İşçilik hataları

    Garanti Kapsamı Dışı Durumlar

    JBL T110 kulaklıkların garantisi, aşağıdaki durumları kapsamaz:

    • Normal aşınma ve yıpranma
    • Kazayla oluşan hasar
    • Hatalı kullanım
    • Yetkisiz onarım

    Garanti Talep Etme

    JBL T110 kulaklıklarınız için garanti talep etmek için aşağıdaki adımları takip etmelisiniz:

    • JBL müşteri hizmetleri ile iletişime geçin.
    • Satın alma belgenizi hazır bulundurun.
    • Garanti sorunu hakkında bilgi verin.

    JBL müşteri hizmetleri temsilcisi, garanti talebinizi işleme koyacak ve gerekli talimatları verecektir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • medimarktı artık görmezden geliyorum. dükkanın önünden geçmem gerekiyorsa eğer aynen transit geçiş yapıyorum. sana yapılan muamele tamamen mediamarkt'ın müşterisine uygulamayı seçtiği yaklaşım ve iade politikasıdır.

    faturanın olmaması, satın alınan ürünün garanti dahilinde değişiminin ya da iadesinin müşteriye yapılamayacağı anlamına gelmiyor. ama şirket de kendi bildiği politikasını uygulayabiliyor.

    ne yapabilirsin? ürüne ait seri numarası var ise ki vardır üzerinde muhtemelen bu mediamarkt'a müşteri hizmetlerine tekrar başvurman için yeterli olacaktır. fiili olarak sonuç alamazsan, internet üzerinden mail yoluyla da başvurabilirsin. şikayet edip, müşteri politikalarını kınayabilirsin. tüketici hakem heyetine başvurabilirsin. veya benim gibi bir daha kapısından içeri girmezsin.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.