Şimdi Ara

Jeep 3.7 Liberty Hakkında... (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
18.374
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Evet hocam cok memnunum, aracin eksilerini sayayim,gerisi + zaten
    1-) multimedya kismi zayif
    2-)arka diz mesafesi kisa
    3-)motoru gurultulu(ben buna hasta oluyorum,motor sogukken gaza basinca super ses cikario,bence eksi degil ama genelde insanlar eksi diyor buna)
    4-)bagaj cok kucuk
    5-)dijital klima yok
    6-)direksiyon derisi cabuk yipraniyor
    7-)deri dosemelri cabuk eskiyor
    Bunlarin disinda kalan hersey aracin artisi, ben arabama asigim, o sekil kullaniyorum. Bama gore aracin en buyuk artisi birim hacimdeki hp miktari ve 400nm gibi super bir torku(5 sene oncesinin teknolijisi ile) sorunuz olursa seve seve cevaplarim
  • Araç hakkında hesap kitap yaptım ve beni fazlasıyla zorlayacağı aşikar. Bu sebeple an itibari ile araçtan vazgeçmiş bulunuyorum. İlgilenip, yorum yapan herkese teşekkürlerimi sunarım...
  • Birde aracın arazi kabiliyeti ciddi manada iyidir. Zaten o sebepten ötürü araç "kısa". Yani bazı şeyler "keyfi" yapılmış şeyler değil.

    3.7 Lt motor 200 hp civarı güç üretiyor, sıralı sistem lpg ile makul bir tüketim elde edilebilir...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AhmedKaymakcı

    Evet hocam cok memnunum, aracin eksilerini sayayim,gerisi + zaten
    1-) multimedya kismi zayif
    2-)arka diz mesafesi kisa
    3-)motoru gurultulu(ben buna hasta oluyorum,motor sogukken gaza basinca super ses cikario,bence eksi degil ama genelde insanlar eksi diyor buna)
    4-)bagaj cok kucuk
    5-)dijital klima yok
    6-)direksiyon derisi cabuk yipraniyor
    7-)deri dosemelri cabuk eskiyor
    Bunlarin disinda kalan hersey aracin artisi, ben arabama asigim, o sekil kullaniyorum. Bama gore aracin en buyuk artisi birim hacimdeki hp miktari ve 400nm gibi super bir torku(5 sene oncesinin teknolijisi ile) sorunuz olursa seve seve cevaplarim


    evet hepsinde sana katılıyorum ama aracın performansı iyi değilki malesef en azından benim fikrim yani gazı köklediğinde tamam başta iyi bir ivmelenme oluyor ama hiç yeterli değil gibi birde araç aşırı sarsıntılı yani en ufak bir çukurdan geçseniz kasa resmen titriyor çok hissettiriyor savrulma tarzı değil ama lastikler aynen devam ederken kasa titriyo buna bir anlam vermiş değilim bende




  • İvmelenme yeterli,istanbulda iseniz birgun gelin beraber test yapalim,araba resmen canavar yahu
  • 2.8 crd 2005 modeller ne yakar acaba, lt bazında.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.