Şimdi Ara

.....::JUKE::... ÇİRKİN ŞEY (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
114
Cevap
0
Favori
21.100
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • bayilere geldimi bilgisi olan varmı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sezka44

    bayilere geldimi bilgisi olan varmı


    bayilere Kasım başında gelecekmiş yani fuardan sonra..
  • Juke bayilere Ekim ayı dağıtımı olarak girecek kasım ayı dağıtımları aralık başında 28 ekim ila 5 kasım arası bayilerde
  • çok tatlı bişi bu ya:)

    http://www.youtube.com/watch?v=pKmQu0-3vWE
  • Dun otoshow da inceleme firsati buldum.. Kendi fikirlerimi paylasmak isterim. Oncelikle boyu 1.75 sonrasi icin bakilmamasi gereken bir arac, ne on tarafina ne arka tarafina, bagaj neredeyse yok denilecek kadar kucuk.. On paneldeki plastikler gercekten kalitesiz, bu fiyat skalasinda boyle bir arac kesinlikle alinmaz. Tabi zevkler ve renkler :) Genellikle bayanlarin etrafinda dolastiklarina sahit oldum, bayanlarin tercih edecegi bi araca benziyor..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: k10t

    Dun otoshow da inceleme firsati buldum.. Kendi fikirlerimi paylasmak isterim. Oncelikle boyu 1.75 sonrasi icin bakilmamasi gereken bir arac, ne on tarafina ne arka tarafina, bagaj neredeyse yok denilecek kadar kucuk.. On paneldeki plastikler gercekten kalitesiz, bu fiyat skalasinda boyle bir arac kesinlikle alinmaz. Tabi zevkler ve renkler :) Genellikle bayanlarin etrafinda dolastiklarina sahit oldum, bayanlarin tercih edecegi bi araca benziyor..

    50 bin küsürlük bu arac bukadar kalitesizmi inanmak istemiyorum yani o kadarda bekledik
  • Juke
    Araç Boyutları (U/G/Y) mm
    --------------------------
    4135/1765/1565

    Micra

    Araç Boyutları (U/G/Y) mm
    --------------------------
    3780/1675/1520

    Qasqhai
    Boyutlar(mm)(U/G/Y)
    --------------------------
    4330x1783x1615

    boyutlar burda kendiniz kıyaslayın juke kaşkaydan uzunluk olarak 20cm genişlik olarak 2cm boy olarak 5cm daha küçük ..
    micra ise kaşkaydan uzunluk olarak 55cm genişlik olarak 10 cm boy olarak ise 10 cm daha yere yakın
  • Dün bende detaylı inceledim

    Araç tasarım olarak güzel buna kimse birşey diyemez

    Fakat hacimce sıkıntılar var özelikle arka tavan ve arka hacim bagaj cidden küçük,ben arka kapıdan biraz zor indim cüssemden herhalde :)ayrıca en büyük dikkatimi çeken en fulunde bile kolçek yok kolunuz dirseğiniz boşlukta kalıyor

    tasarım itibariyle sanki çölde sürat yapacak bir araba gibi duruyor özellikle bozuk yollarda fare gibi kaçar bu araç :)

    saygılarımla.
  • Dün inceledim bende
    fotolarda durduğu gibi değil
    çok dar bir araba hiç rahat değil
  • Bu araba kesinlikle bir kurbağaya benziyor.

    Bugün fuarda incelemek için sabırsızlanıyorum. Otomatik versiyonunu ciddi düşünüyorum. Alternatif olarak da Toyota Auris dizel M/M düşünüyorum. Ne dersiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ö.K.

    İsmi kötü juke (çük diye okunuyor).



    saka bir yana : ciplak gözle bayide gördüm : aninda göze batan bir arac ( ördek tipli ) ama felaket
    cok cirkin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Muavinkonsolos -- 21 Kasım 2010; 13:24:25 >
  • öncelikle aracı 2 defa detaylı inceleyip 1 defada test sürüşü yapmış biri olarak tüm düşüncelerimi paylaşayım istedim.

    aracın dışından başlamak gerekirse,
    tasarımını çok beğendim. ön ızgara arka stop lambaları harika, ama beyaz renkte gösteriyo kendini
    çamurlukların etrafındaki siyah plastiği beğenmedim. bide egzos iğrenç olmuş.
    onun dışında dış tsaraımı benden 100 üzerinden 95 aldı
    geleli içine
    aslında sölenecek pek bişi yok. malzemeyi ellemesseniz kabul edilebilir düzeyde.
    malzeme kalitesi çok dandik. resmen sert plastik.
    ama direksiyonu ayrı tutmak lazım momo course direksiyon koymuşlar tasarımıda, tutuşuda harika.
    bu arada aracın içi abartıldığı kadar küçük değil. yaklaşık C segmenti bir araç kadar diyebiliriz.


    kullanılma gelirsek
    1.6 otomatik benzinli aracı test ettim.
    sessizlik açısındna devrim yapmışlar kullandığım en ssessiz çalışan araçtı. hiç duymuyosunuz motor sesisni.
    motor biraz hantal gibi. 117 beygir güya ama ben beğenmedim. gerçi benzinli araçların çoğunun performansını beğenmiyorum.(dizel arıyorum)
    direksiyon çok yumuşak. elektrikliler gibi. ve yüksek kullanım zevk veriyor. süspansiyon sert. spor kullanımı var. ama ben kolçak olsun isterdm araçta KOLÇAK MALESEF YOK.

    ayrıca yol bilgisayarı verileri, LED ekrenda çok şık duruyor. G kuvveti tork değeri falan çok iyi yapmışlar.

    aracın fiyatları normal hatta uygun geldi. tipine bakarsanız aynısını bmw mercedes değil wv bile yapsa en az 80 bin ister. bu araç dizel full olan 50.500
    benzinli full + olan (platinium) 51 di galiba.
    kısacası dizeli ciddi şekilde düşünülebilecek bir araç. yakıtı harika ortalaması 5.0 değeri gerçi reno motoru.

    benden toplamda 100 üzerinden 85 falan aldı.
    işçilik hariç çok beğendim aracı.
    tavsiye ederim.




  • tasarımı iç dizayn ve renkler çok iyi ama aranızda kullana yada test eden varmı arkadaşlar ?
    Kullanım ,yol tutuş,Malzeme kalitesi nasıl yani?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: logicman

    quote:

    Orijinalden alıntı: teeching

    Hayırlı olsun ..Öncelikle bu bir zevk ve seçim meselesi . Siz tercih edersiniz daha ekonomik olanı bense daha hayranlık uyandıracak olanı seçebilirim ..yada benzeri farklılıklar ...

    Ama gerçekten aracın çirkin dizaynının altında yatan heyecanı anlamak istiyorsanız size Tasarımcısının anlatımını tavsiye ederim.

    Juke DEsign Inspiration

    Ayrıca Marka var tabi ..bana qasqhai mı Sorento mu deseler gene de Baz model bile olsa qasqhai derim .. yada Türkcell mi Vodafone mu ..:P (sırf türkcelle laf sokayım niyetiyle) elbette Vodafon en azından uyurken sokma şansı yok değil mi :)
    Seçim olayı


    renkli kısımdan alacağımı aldım ben. SORENTO gerçek bir SUV dir. KAŞKAY yükseltilmiş c sınıfı araba yani crossoverdır. İkisi aynı cümlede bile geçmez. aracınızı iyi günlerde kullanın. ama sakın otomobil yorumu yapmayın. en azından benimle tartışmayın. yada ben sizinle tartışmıyorum.kolay gelsin. v.s. v.s.

    bilmeyenler için resimler aşağıda.



    Bu nasıl bir üslup böyle? Lise öğrencisi falan mısınız?

    SUV muş, arazi aracıymış, jipmiş, crossovermış.
    Neticede asfaltta giden çakma arazi aracı değil mi hepsi? country, rock, metal, hard metal, gothic metal vs.vs. Neticede hepsi de aynı kökenden gelmiyor mu? Azıcık farklı bir şey yapınca yeni isim veriyorlar o kadar. Mesela MPV (MultiPurpose Vehicle) diye bi hilkat garibesi isim var ki, resmen bağırıyor"isim bulamadık, ortaya karışık bi şey uydurduk) diye. Çok amaçlı diye bir şey olur mu ya? Otomobillerin hepsi çok amaçlıdır zaten !
    Kullanmak isteyen amacına uygun mudur ona bakar. Oturup arabanın tarihi gelişimini, terminolojisini ansiklopedilerden araştırmak zorunda değil.

    Sportage benim de ilk tercihlerimden biri olurdu lakin; dizelinin fiyatı sanırım 100 bine dayanmışken az daha verip niye Volvo XC60 almadınız diyeceğim de, sanırım siz benzinlisini aldınız. O da 60 lı fiyatlarda. Juke ise dizel donanımlısını 10 bin lira daha ucuza satıyor. Ben senede 30 binin altına düşmediğimden onu da eleyince, 50 bin civarı alınabilecek SUV zaten yok da, crossoverlardan ya da MPV lerden gözüme çarpanlar şöyle sıralanabilir (dizelleri);

    1. Toyota Urban Cruiser
    2. Kia Soul
    3. Kia Venga
    4. Nissan Juke
    5. Toyota Auris

    Bunları ayrıntılı değerlendirdiğimde seçeneklerimi ikiye indirdim. 1 Juke (Sizin tabirinizle "çük". Ancak okunuşu "cuk" tur. kaşkayinin de nasıl yazıldığını internetten bulabilirsiniz. "Juke" ingilizce, "Qashqai" ise Japonca kökenli) 2 Auris

    Aurisi daha önce kullandım. Fena değil. Juke un test sürüşünü yaptığımda beğenirsem direk alırım. Beğenmezsem Aurisin 2012 sinin test sürüşünü yapacağım. Beğenirsem alırım. Beğenmezsem ya sıfır Volvo S40 D2 alacağım veya 2007-2008 Golf Midline 1.6 alıp LPG takacağım.

    Bu kadar alakasız araçları nasıl karşılaştırdım, hangi sebeplerle bunları yapacağımı gerçekten merak eden varsa anlatırım. Sebepsiz değil ancak kalabalık yapmamak için yazmadım.

    Mesele şudur; Kim hesabına ne uyuyorsa gider alır. Ancak burada parasını çarçur etmemek için "biraz" anlayanlardan bilgi alma amaçlı yazan arkadaşları rencide etmeniz hoş değil. Mesleğiniz yaşınız nedir bilmiyorum ancak sizin de şundan haberiniz yok; Amerikada satılan araçlar ile Türkiyede satılan araçlar arasında hem çeşitlilik hem de kalite olarak dağlar var ve her koşulda biz tüketiciler düdükleniyoruz.

    Asıl merak ettiğim şey ise, içine bi kere binmediğiniz aracın teneke olduğuna nasıl karar verip insanlara tavsiye veriyorsunuz ?

    Forumu karıştırırken garip garip yorumlara rastlıyorum; Mesela biri tavsiye veriyor "Juku boşver ne olduğu belli değil (Sanki piç) Focusu beğendiysen alabilirsin, Corolladan performanslıdır!"

    Yani Juku daha görmemiş bile, algılayamamış nasıl bir araç olduğunu peşin hüküm vermiş. 109 beygir focusu, 125 beygir corolladan performanslı yapmış. Focusun gürültülü motorunu eminim hiç duymamıştır çünkü bırak kullanmayı, içine bindiği şüpheli. Focusun arka koltuklarının uzun yolculuklardaki konforundan! haberi yok. Ancak iki aracı rahatlıkla kıyaslıyor.

    Sadece bir örnek. Burada ağzı olan konuşuyor. Herkes kendi aracının en iyisi olduğunu iddia ediyor veya kafasında bi imaj yaratmış doğru olduğuna inanmış herkese onu kabul ettirmeye çalışıyor. İlginç bir terapi yöntemi.

    Benim kullanıcılara tavsiyem şudur; Önce görünüş ve iç hacim olarak sizi tatmin etsin araç. Beğenmediğiniz aracı sevmeye zorlamayın kendinizi. Sonra içine binip oturun ve ne hissediyorsunuz tartın. Çalıştırıp en az bi 20 km farklı koşullarda test edin. Güven veriyor mu, konforlu mu, sessiz mi, performansı tatminkar mı, görüşü yeterli mi, yüksek hızda gürültülü mü, geziyor mu, fren mesafesi güven verdi mi, Direksiyon ve koltuklar rahat mı, park ederken sorunlu mu? Sonra servis ve işçilik fiyatlarını gözden geçirin. Forumda araç sahiplerinden fikir alın. Kronik sorunlu araçlardan uzak durun. En son günahıyla sevabıyla kabul ederseniz, içinize sindiyse alın aracınızı ve sonra kimseye de kulak asmayın. Baştan kontrollerinizi düzgün yapıp duygularınızla değil mantığınızla hareket ettiyseniz zaten problem yoktur. (Duygular en başta zaten sizi bi yöne götürdü. Sonra mantık devreye giriyor ve duygularınızın doğruya mı eğriye mi götürdüğünü anlıyorsunuz)

    Unutmayın mükemmel araç yoktur ve gülü seven dikenine katlanır. Dikeni fazlaysa ve elinizi acıtıyorsa düşünmeden elden çıkarın. Kutsal bi emanet de değil, alt tarafı teneke yığını bunlar. Fazla anlam yüklemeyin.

    Selamlar.

    Not: SUV aracının -bence- şahı evoque dır. Param olursa ilerde alacağım son araçtır. Onun yanında Juke da, Volvo S40 da akülü araba gibi kalır. Nasıl çaktım kendi tavsiyeme de sonunda ? :) Gidip hepiniz evoque alın. Hala almadınız mı? Gidip o tenekelere biniyorsunuz. Yazık

    Edit : Resimleri kaldırdım, yer kaplamasın diye.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ogün® -- 6 Ekim 2011; 23:56:32 >




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.