Şimdi Ara

kablo tv'de sinyal yok uyarısı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5
Cevap
0
Favori
12.993
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaslar delirmek üzereyim sabahtan beri kablo tv'de pek çok kanalda sinyal yok uyarısı alıyorum.444 0 126 numaralı destek hattını aradım abuk subuk seyler söyleyip durdular yok otomatik tarama yapın yok bilmem nehepsini yaptım hala sinyal yok,sinyal yok..yeniden aradım bizde söylediğiniz kanallar cıkıyor sizdede cıkması gerek diyor,yok kardesim yok işte cıkmıyo yalan mı söylüycem sabahın 10undan beri böyle.. ben şimdi napıcam kendiliğinden gelirmi,bu konularda bilginiz var mı yardım







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Kablo TV'de Sinyal Yok Uyarısı Çözümleri

    Kablo TV'nizde "sinyal yok" uyarısı alıyorsanız, bu yaygın bir sorundur ve birkaç olası nedeni vardır. Neyse ki, çoğu durumda, sorunu kendi başınıza çözebilirsiniz.

    Kablo TV Sinyal Yok Çözümleri

    • Kabloları Kontrol Edin: Kablo kutunuzun ve TV'nizin güç kablosunu ve HDMI kablosunu kontrol edin. Her iki ucun da sağlam bir şekilde bağlı olduğundan emin olun.
    • Gücü Sıfırlayın: Kablo kutunuzu kapatın ve fişini çekin. Birkaç dakika bekleyin ve ardından tekrar takın.
    • Anteni Kontrol Edin: Anteninizin doğru konumda olduğundan ve engellerle karşılaşmadığından emin olun. Anten kablosunun da düzgün bir şekilde bağlandığını kontrol edin.
    • Türksat Kablo TV Sinyal Sorunları: Türksat Kablo TV aboneleri, sinyal sorunları yaşıyorlarsa müşteri hizmetleri ile iletişime geçmelidir.
    • Kablo Net Sinyal Sorunları: Kablo Net aboneleri de benzer sorunlar yaşıyorlarsa müşteri hizmetleri ile iletişime geçmelidir.
    • Uydu Alıcılarını Kontrol Edin: Uydu alıcınız varsa, uydu çanağının düzgün bir şekilde yönlendirildiğinden ve engellerle karşılaşmadığından emin olun.
    • Çalışma Süresini Kontrol Edin: Kablo TV sağlayıcınızın olası çalışma sürelerini kontrol edin. Planlı bakım veya arızalar sinyal kesintisi sorununa neden olabilir.

    Yukarıdaki adımları uyguladıktan sonra hala "sinyal yok" uyarısı alıyorsanız, kablo TV sağlayıcınızla iletişime geçmeniz gerekebilir. Sorunun kaynağını tespit etmenize ve çözmenize yardımcı olabilirler.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • kanalları şimdi kontrol ettim. bi tek dream tv'de yayın takılmış. onun dışında sorun yok. sen nerde oturuyosun? bölgesel bi arıza olabilir çünkü
  • kocaelideyim ben.kablo tvyi aradığımda bi sorun yok diyo fakat cogu kanalda sinyal yoktur uyarısı aldım..teknik servisi eve cagırsam baksalar bi faydası olur mu acaba ki
  • "KOCAELİ GEBZE HACI HALİL MAH. BAĞDAT CAD.702-708 SOKAKLARI ARASI 5 ADET MENHOL KAYIPTIR.GEREKLİ YAZIŞMA YAPILMIŞTIR." bölgesel arızada bu var sadece kocaeli. eğer sen bu bölgede oturmuyosan en iyisi servis çağır
  • quote:

    Orjinalden alıntı: fıratbozkurt

    "KOCAELİ GEBZE HACI HALİL MAH. BAĞDAT CAD.702-708 SOKAKLARI ARASI 5 ADET MENHOL KAYIPTIR.GEREKLİ YAZIŞMA YAPILMIŞTIR." bölgesel arızada bu var sadece kocaeli. eğer sen bu bölgede oturmuyosan en iyisi servis çağır


    yok merkezdeyim ben.yinede sağol servis geldi sinyal vericide sorun varmış düzelttiler bide hata yok diyolardı dengesizler




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.