Online Turksat sayfasına göre değerler şöyle olmalıdır: (Değilse 4440126' yı arayın.)
Downstream Signal/Noise Ratio Olması Gereken Aralık: 30 dB ~ 40 dB Upstream Signal/Noise Ratio Olması Gereken Aralık : 20 dB ~ 40 dB Downstream Power Olması Gereken Aralık: -15 dBmV ile 15 dBmV Upstream Power Olması Gereken Aralık: 30 dBmV ile 55 dBmV
KOPMAZ mı
kopmazsı bozuk sanarım vallaha
alıştık artık kopmalara.. modemim mng2005 net master
ayrıcaa 1 haftadır yurt dışı sitelere giremiyorumm ne olacak?
quote:
Orjinalden alıntı: OffChu
Downstream Signal/Noise Ratio Olması Gereken Aralık: 30 dB ~ 40 dB Upstream Signal/Noise Ratio Olması Gereken Aralık : 20 dB ~ 40 dB Downstream Power Olması Gereken Aralık: -15 dBmV ile 15 dBmV Upstream Power Olması Gereken Aralık: 30 dBmV ile 55 dBmV
ben bu ayarları bi göremedim. 192.168.100.1'e giriyorum kullanıcı adı ve şifre var. forumda gördüğüm kadarıyla şifre yerine cable kullanıcı adı kısmına admin yazılıyormuş ama olmuyo. Başka bişey mi yazcam yoksa adamlar kurup giderken değiştirdiler mi bişeyleri
Arkadaşlar bir sorun varsa arayın 444 0 126 yı o gün içerisinde 3-4 saat en geç gelsinler yapsınlar bu kadar.Ben geçen hafta kablo tv de ki sorun için 4 defa çağırdım:)) tıpış tıpış geliyorlar.Bugün bağlantı kopmuştu 5,5'ta aradaım saat 8'de geldiler yaptılar
Benzer sorunu günün sıcak saatlerinde ben de yaşadım Turksat teknisyen arkadaşlar sağolsunlar çok ilgililer (en azından İzmir'dekiler).Sonunda problemin bina içi dağıtıcı kutuda değil de çimlerin ortasında duran ve site görevlisinin elinde hortumla Ankaralılara nispet yaparcasına 24 saat kesintisiz bahçe sulaması nedeniyle ıslanıp harap olan kutu içindeki konnektörlerin paslanması olarak tespit edildi.Yeni konnektör takıldı sorun çözümlendi.Korozyon , iletkenler için büyük sorun ama sıcak saatlerde genleşerek gevşeyen metal konnektörlerdeki küçük ama önemli temassızlıklar da hattın gitmesine neden olabiliyor.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme