Şimdi Ara

KAMYON VE ÇEKİCİLER İÇİN CHİPTUNİNG (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
1
Favori
13.880
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • BMC PRO 827 İÇİN NE YAZIKKİ UYGULAMAMIZ YOK.SELAM
  • quote:

    Orjinalden alıntı: speeddyno

    BMC PRO 827 İÇİN NE YAZIKKİ UYGULAMAMIZ YOK.SELAM



    Elektronik beyinli olmadığı için mi ?
  • ya 1 dk, 240'dan 368'e %53 güç artışı. bizim şanzıman nooolcek, yada diferansiyel? ben maden mühendisiyim tahkimat tasarlarken bile en fazla x2 güvenlik katsayısı kullanıyorum, bi makineci en fazla 1.3 - 1.4 kullanır diye tahmin ediyorum, senin verdiğin değer 1.5'in üstünde!!! bu işte bi yanlışlık olmasın? tork değerlerinden yola çıkarak her parçaya yaklaşık 3 ton fazladan yük binecek, valla senin iş kulağa çok güzel geliyor ama kocaman bir soru işaretiyle birlikte. sen bi tel veya mail yazsana lütfen görüşelim.
  • ARACINIZDA ELEKTRONİK KONTROL ÜNİTESİ VAR.FAKAT SİZİN ARAÇLARINIZDA KULLANILAN CUMMINS MOTORLAR İKİ ÇEŞİT E.C.U KULLANIYOR.1 TANESİ YAPILIYOR 1 TANESİ YAPILMIYOR.BANA ARACINIZIN E.C.U MARKASINI VE ÜZERİNDEKİ ETİKET BİLGİLERİNİ FOTO OLARAK GÖNDEREBİLİRSENİZ.SİZE KONU HAKKINDA DAHA DETAYLI BİLGİ VEREBİLİRİM.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: speeddyno

    ARACINIZDA ELEKTRONİK KONTROL ÜNİTESİ VAR.FAKAT SİZİN ARAÇLARINIZDA KULLANILAN CUMMINS MOTORLAR İKİ ÇEŞİT E.C.U KULLANIYOR.1 TANESİ YAPILIYOR 1 TANESİ YAPILMIYOR.BANA ARACINIZIN E.C.U MARKASINI VE ÜZERİNDEKİ ETİKET BİLGİLERİNİ FOTO OLARAK GÖNDEREBİLİRSENİZ.SİZE KONU HAKKINDA DAHA DETAYLI BİLGİ VEREBİLİRİM.


    Yanlışın olmasın, bizim arabalarda Elektronik Kontrol Ünitesi yok..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BmCpRo827


    quote:

    Orjinalden alıntı: speeddyno

    ARACINIZDA ELEKTRONİK KONTROL ÜNİTESİ VAR.FAKAT SİZİN ARAÇLARINIZDA KULLANILAN CUMMINS MOTORLAR İKİ ÇEŞİT E.C.U KULLANIYOR.1 TANESİ YAPILIYOR 1 TANESİ YAPILMIYOR.BANA ARACINIZIN E.C.U MARKASINI VE ÜZERİNDEKİ ETİKET BİLGİLERİNİ FOTO OLARAK GÖNDEREBİLİRSENİZ.SİZE KONU HAKKINDA DAHA DETAYLI BİLGİ VEREBİLİRİM.


    Yanlışın olmasın, bizim arabalarda Elektronik Kontrol Ünitesi yok..

    DİGER PC İŞYERİNDE KAYITLAR ONDA,UYKU MAHMURLUGU EMİN DEGİLİM HAKLI OLABİLİRSİNİZ,GÜNDÜZ SİZE NET BİR CEVAP VEREBİLİRİM.SELAM
  • quote:

    Orjinalden alıntı: vacs1024

    ya 1 dk, 240'dan 368'e %53 güç artışı. bizim şanzıman nooolcek, yada diferansiyel? ben maden mühendisiyim tahkimat tasarlarken bile en fazla x2 güvenlik katsayısı kullanıyorum, bi makineci en fazla 1.3 - 1.4 kullanır diye tahmin ediyorum, senin verdiğin değer 1.5'in üstünde!!! bu işte bi yanlışlık olmasın? tork değerlerinden yola çıkarak her parçaya yaklaşık 3 ton fazladan yük binecek, valla senin iş kulağa çok güzel geliyor ama kocaman bir soru işaretiyle birlikte. sen bi tel veya mail yazsana lütfen görüşelim.

    BU YAZDIKLARIM SİZİN MÜHENDİSLİGİNİZ VE HESAPLARINIZA KARŞI BİR CEVAP DEGİLDİR.HER ZAMAN İÇİN BİR MÜHENDİSİN BİLGİLERİNE SAYGI DUYARIM.ANCAK FORD SİTESİNDEN ALDIGIM BİLGİLER VE YAPTIGIMIZ ARAÇLARIN TECRUBELERİNE DAYANARAK ŞUNLARI SÖYLEYEBİLİRİMBİR ÜST MODELİNİZLE DEBRİYAJ BALATALARINIZ AYNI,İKİ ÜST MODELİNİZLE BİLE ORANLAR HARİÇ DEFRANSİYELİNİZ AYNI,ŞANZIMANA GELİNCE 23 AY ÖNCE YAPTIGIMIZ İLK CARGO 2524 HALEN BİR SORUN YOK (BU SİZİN HESAPLARINIZIN YANLIŞ OLDUGUNU GÖSTERMEZ)TECRUBE EDİP KULLANAN HİÇBİR KULLANICIDAN VE ÇALIŞTIGIMIZ SERVİSLERDEN HERHANGİBİ SORUN VE ŞİKAYET GELMEDİ.FRENLER DERSENİZ O ZAMAN SONUNA KADAR KABUL EDERİM.BAŞKA BİR SORUNUZ OLURSA BİLGİM DAHİLİNDE MEMNUNİYETLE CEVAPLAMAYA ÇALIŞIRIM.SELAM.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: BmCpRo827


    quote:

    Orjinalden alıntı: speeddyno

    BMC PRO 827 İÇİN NE YAZIKKİ UYGULAMAMIZ YOK.SELAM



    Elektronik beyinli olmadığı için mi ?



    Abi, arkadaş senin arabaya beyinsiz dedi galiba.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: speeddyno


    quote:

    Orjinalden alıntı: BmCpRo827


    quote:

    Orjinalden alıntı: speeddyno

    ARACINIZDA ELEKTRONİK KONTROL ÜNİTESİ VAR.FAKAT SİZİN ARAÇLARINIZDA KULLANILAN CUMMINS MOTORLAR İKİ ÇEŞİT E.C.U KULLANIYOR.1 TANESİ YAPILIYOR 1 TANESİ YAPILMIYOR.BANA ARACINIZIN E.C.U MARKASINI VE ÜZERİNDEKİ ETİKET BİLGİLERİNİ FOTO OLARAK GÖNDEREBİLİRSENİZ.SİZE KONU HAKKINDA DAHA DETAYLI BİLGİ VEREBİLİRİM.


    Yanlışın olmasın, bizim arabalarda Elektronik Kontrol Ünitesi yok..

    DİGER PC İŞYERİNDE KAYITLAR ONDA,UYKU MAHMURLUGU EMİN DEGİLİM HAKLI OLABİLİRSİNİZ,GÜNDÜZ SİZE NET BİR CEVAP VEREBİLİRİM.SELAM

    SİZ HAKLISINIZ BEN PRO 935 İLE KARIŞTIRDIM.İLK MESAJDA SÖYLEDİGİM GİBİ NE YAZIKKİ SİZİN ARACINIZ İÇİN MÜMKÜN DEGİL.SELAM.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: CaRgO4030


    quote:

    Orjinalden alıntı: BmCpRo827


    quote:

    Orjinalden alıntı: speeddyno

    BMC PRO 827 İÇİN NE YAZIKKİ UYGULAMAMIZ YOK.SELAM



    Elektronik beyinli olmadığı için mi ?



    Abi, arkadaş senin arabaya beyinsiz dedi galiba.


    Pro'daki akıl Scania'da yoktur öyle deme..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: speeddyno


    quote:

    Orjinalden alıntı: speeddyno


    quote:

    Orjinalden alıntı: BmCpRo827


    quote:

    Orjinalden alıntı: speeddyno

    ARACINIZDA ELEKTRONİK KONTROL ÜNİTESİ VAR.FAKAT SİZİN ARAÇLARINIZDA KULLANILAN CUMMINS MOTORLAR İKİ ÇEŞİT E.C.U KULLANIYOR.1 TANESİ YAPILIYOR 1 TANESİ YAPILMIYOR.BANA ARACINIZIN E.C.U MARKASINI VE ÜZERİNDEKİ ETİKET BİLGİLERİNİ FOTO OLARAK GÖNDEREBİLİRSENİZ.SİZE KONU HAKKINDA DAHA DETAYLI BİLGİ VEREBİLİRİM.


    Yanlışın olmasın, bizim arabalarda Elektronik Kontrol Ünitesi yok..

    DİGER PC İŞYERİNDE KAYITLAR ONDA,UYKU MAHMURLUGU EMİN DEGİLİM HAKLI OLABİLİRSİNİZ,GÜNDÜZ SİZE NET BİR CEVAP VEREBİLİRİM.SELAM

    SİZ HAKLISINIZ BEN PRO 935 İLE KARIŞTIRDIM.İLK MESAJDA SÖYLEDİGİM GİBİ NE YAZIKKİ SİZİN ARACINIZ İÇİN MÜMKÜN DEGİL.SELAM.


    Birşey biliyoruz da konuşuyoruz.. Peki 935'te ne kadar bir güç artışı oluyor ?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: speeddyno


    quote:

    Orjinalden alıntı: vacs1024

    ya 1 dk, 240'dan 368'e %53 güç artışı. bizim şanzıman nooolcek, yada diferansiyel? ben maden mühendisiyim tahkimat tasarlarken bile en fazla x2 güvenlik katsayısı kullanıyorum, bi makineci en fazla 1.3 - 1.4 kullanır diye tahmin ediyorum, senin verdiğin değer 1.5'in üstünde!!! bu işte bi yanlışlık olmasın? tork değerlerinden yola çıkarak her parçaya yaklaşık 3 ton fazladan yük binecek, valla senin iş kulağa çok güzel geliyor ama kocaman bir soru işaretiyle birlikte. sen bi tel veya mail yazsana lütfen görüşelim.

    BU YAZDIKLARIM SİZİN MÜHENDİSLİGİNİZ VE HESAPLARINIZA KARŞI BİR CEVAP DEGİLDİR.HER ZAMAN İÇİN BİR MÜHENDİSİN BİLGİLERİNE SAYGI DUYARIM.ANCAK FORD SİTESİNDEN ALDIGIM BİLGİLER VE YAPTIGIMIZ ARAÇLARIN TECRUBELERİNE DAYANARAK ŞUNLARI SÖYLEYEBİLİRİMBİR ÜST MODELİNİZLE DEBRİYAJ BALATALARINIZ AYNI,İKİ ÜST MODELİNİZLE BİLE ORANLAR HARİÇ DEFRANSİYELİNİZ AYNI,ŞANZIMANA GELİNCE 23 AY ÖNCE YAPTIGIMIZ İLK CARGO 2524 HALEN BİR SORUN YOK (BU SİZİN HESAPLARINIZIN YANLIŞ OLDUGUNU GÖSTERMEZ)TECRUBE EDİP KULLANAN HİÇBİR KULLANICIDAN VE ÇALIŞTIGIMIZ SERVİSLERDEN HERHANGİBİ SORUN VE ŞİKAYET GELMEDİ.FRENLER DERSENİZ O ZAMAN SONUNA KADAR KABUL EDERİM.BAŞKA BİR SORUNUZ OLURSA BİLGİM DAHİLİNDE MEMNUNİYETLE CEVAPLAMAYA ÇALIŞIRIM.SELAM.


    yok yok bu söylediklerin benim hesapların yanlış olduğunu gösterirki bu kötü bişey değil, benimki teorik sen pratiği yazmışın, ayrıca haklı çıkman gayet de memnuniyet verici, ilgin için teşekürrler. Sanırım ford, türkiye için tasarladığı araçlarda özellikle bizim tonaj merakımızı göz önünde bulundurup çok yüksek katsayılar kullanmış. Veya değişik parçalar yerine aynı parçayı kullanıp tasarruf yoluna gitmiş, buda avantaj olmuş bizim için. 23 aydır sürekli yol yapan bir araçta düzgün çalışıyorsa bende 14 yıl sorunsuz çalışır demek fiyat konusunda da liste üzerinden bi ipucu verirsen sevinirim, taby pazarlık sünnettir o ayrı:) ii çalışmalar.




  • BMC PRO 935 İÇİN DEGERLER ŞÖYLE;ORİJİNAL 350HP/2100DD------1550NM/1400DD.........................UYGULAMA SONRASI 394HP/2030DD----------------1820NM/1320DD SELAM.
  • bu uygulama mercedeslere uygulanabiliyor mu gerçekten merak ettim araç 2528 axor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: speeddyno

    BMC PRO 935 İÇİN DEGERLER ŞÖYLE;ORİJİNAL 350HP/2100DD------1550NM/1400DD.........................UYGULAMA SONRASI 394HP/2030DD----------------1820NM/1320DD SELAM.


    %10 hp artışı var, güzel değerler..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ONUR7498

    bu uygulama mercedeslere uygulanabiliyor mu gerçekten merak ettim araç 2528 axor


    Büyük ihtimal uygulanır.
    ECU var onlarda. Bizimkilerde yokmuş. Yaptırmaya niyetimiz yok zaten de, sadece merak..
  • uygulanıyosa süper olur pederle bi konuşuyum
    quote:

    Orjinalden alıntı: BmCpRo827


    quote:

    Orjinalden alıntı: ONUR7498

    bu uygulama mercedeslere uygulanabiliyor mu gerçekten merak ettim araç 2528 axor


    Büyük ihtimal uygulanır.
    ECU var onlarda. Bizimkilerde yokmuş. Yaptırmaya niyetimiz yok zaten de, sadece merak..





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Onur.K -- 3 Mayıs 2009; 14:52:00 >
  • Hi-Ex 32300 e oluyomu usta bu olay?
  • Ford Cargolarda %3-5 yakıt tasarruflu garantili istediginiz gücte ara gazı ceken yazılımlar ile hizmetinizdeyiz yazılım yükleme işlemi 15 dakkada OBD arıza test soketinden yapılır beyin (ecu) sökülmez diger araclarada chiptuning işlemleri mevcuttur ........................

    Yeni 260 350 380 430 hp kargolara en ekonomik performans yazılımları hazır.....

    www.ecoperformans.com



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ecotorq -- 23 Şubat 2013; 12:19:27 >
  • cıplı bı ford ne bagırır ya rampa yukarı bıde cıglık egsoz takacan
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.