Şimdi Ara

Kango Multix 1.5 Dci Hakkında

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7
Cevap
0
Favori
7.273
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba;

    MODEL: KANGOO MULTİX 1.5 DCİ
    MODEL YILI: 2008
    CİNCİ: KAMYONET (PANELVAN)
    KOLTUK SAYISI: 5
    RENGİ: GRİ
    DİĞER BİLGİLER: YANDAN CAMLI TEK SIRA KOL. PANELVAN
    KM: 96.500

    Yukarıdaki bilgilere sahip bir araç aldık.

    Triger setinin değişip değişmediğini nasıl ögrenirim
    (60.000 km ve 120.000 km de değiştiği bilgisini ögrendim doğrumudur?)

    Hangi tip yağ koymam gerekir 10/40 - 15/40 vs.. gibi

    Baskı Balata zamanı gelmiş gibi gözüküyor araç ilk kalkışta hafif titreme yapıyor.
    servismi önerirsiniz yoksa ustam var güvendiğim onamı götüreyim?

    Frenler biraz zayıf gibi geldi ne tip balata almalıyım marka model?

    Hava filtresi
    Yağ filtresi
    Polen filtresi
    Mazot filtresi bunların değişip değişmediğini bilmiyorum değiştirmelimiyim?


    Arkadaşlar şöförlük konusunda kendime güvenirim fakat aracı yeni aldığımız için acemiliğim var sizlere danışmadan bir şey yapmak istemedim daha 1 gün oldu alalı alınmadan önce aracın motor ve kaporta bölümünü gösterdik sıkıntı yok.

    Ayrıca ön takımda bulunan viraj takoz lastikleri vs gibi ucuz ama büyük kazalara sebebiyet verebilecek parçaları söyleyebilirmisiniz onlarıda değiştiriyimmi?

    Şimdiden vereceğiniz tüm bilgi yorum ve cevaplar için tüm DH ye TEŞEKÜR EDERİM...







  • quote:

    Orijinalden alıntı: erddi

    Merhaba;

    MODEL: KANGOO MULTİX 1.5 DCİ
    MODEL YILI: 2008
    CİNCİ: KAMYONET (PANELVAN)
    KOLTUK SAYISI: 5
    RENGİ: GRİ
    DİĞER BİLGİLER: YANDAN CAMLI TEK SIRA KOL. PANELVAN
    KM: 96.500

    Yukarıdaki bilgilere sahip bir araç aldık.

    Triger setinin değişip değişmediğini nasıl ögrenirim
    (60.000 km ve 120.000 km de değiştiği bilgisini ögrendim doğrumudur?)

    Hangi tip yağ koymam gerekir 10/40 - 15/40 vs.. gibi

    Baskı Balata zamanı gelmiş gibi gözüküyor araç ilk kalkışta hafif titreme yapıyor.
    servismi önerirsiniz yoksa ustam var güvendiğim onamı götüreyim?

    Frenler biraz zayıf gibi geldi ne tip balata almalıyım marka model?

    Hava filtresi
    Yağ filtresi
    Polen filtresi
    Mazot filtresi bunların değişip değişmediğini bilmiyorum değiştirmelimiyim?


    Arkadaşlar şöförlük konusunda kendime güvenirim fakat aracı yeni aldığımız için acemiliğim var sizlere danışmadan bir şey yapmak istemedim daha 1 gün oldu alalı alınmadan önce aracın motor ve kaporta bölümünü gösterdik sıkıntı yok.

    Ayrıca ön takımda bulunan viraj takoz lastikleri vs gibi ucuz ama büyük kazalara sebebiyet verebilecek parçaları söyleyebilirmisiniz onlarıda değiştiriyimmi?

    Şimdiden vereceğiniz tüm bilgi yorum ve cevaplar için tüm DH ye TEŞEKÜR EDERİM...





    USTAN iyi ise ona götür hepsine bir baktır tiger dişlerinden ve esnemesinden az cok belli olur herseyini özellikle yağsını değiştirmende fayda var, 130 YTL civarı tutar mazot filitre hava filitre yağ filitre ve diğerlerini gözden geçir derim kangoo fazla masraf veren araç değildir.




  • Hayırlı olsun kaça ?
  • 17.000TL Araç güzel gayet memnunum bakımlarını yaptırdım ortalama 200.00tl ye maal oldu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erddi

    17.000TL Araç güzel gayet memnunum bakımlarını yaptırdım ortalama 200.00tl ye maal oldu.

    17 ye aldınız nasıl 20 bıne mal oldu kredı falanmı cektınız.
  • 200 liraya yaptırdım demiş ...
  • BAKIMINI YAPTIRMIŞSIN AMA YAZAYIM
    TRİGER SETİNDE HİÇ RİSKE GİRME DEĞİŞTİR. 60000 KM VEYA 4 YILDA(AVRUPADA 120000 KM DE)
    SOĞUK YERDEYSEN 5/40 TAM SENTETİK YAĞ KOY SICAK YERDEYSEN NORMAL YAĞI OLAN 10/40 KOYABİLİRSİN
    İLK KALKISTAKİ TİTREME ÇOĞU RENAULT TA VAR 15000 KM DEKİ MEGANDA BİLE VARDI SERVİSE MÜRACAAT ETTİĞİMİZDE KALKIŞTA GAZA BİRAZ FAZLA BASIN GİBİ SAÇMA BİR CEVAP VERDİLER. BENİM DÜŞÜNCEMİ SORARSAN MOTOR KULAKLARINA BAKTIR DERİM ÖZELLİKLE ALTTAKİNE
    FREN BALATASINA DİKKAT ETTİĞİN GİBİ LASTİKLERİNEDE DİKKAT ET
    TEMİZ HAVA VE KALORİFER, KLİMANIN SAĞLIKLI ÇALIŞMASI İÇİN POLEN FİLTRESİNİ
    YAĞ DEĞİŞİMİNDE YAĞ FİLTRESİNİ
    MOTORU ZORLAMAMAK VE YAKIT TASARRUFU İÇİN HAVA FİLTRESİNİ
    HER 15000KM DE DİYORLAR AMA MAZOT ALDIĞIN YERE GÖRE MAZOT FİLTRENİ DEĞİŞTİR, DEĞİŞTİRMEKLE KALMA BAZEN ALDIĞIN YAKITIN KALİTESİNE GÖRE KIZDIRMA LAMBASININ YANDIĞINI GÖRÜRSÜN, MAZOT FİLTRESİNİN ALTINDA BİR VİDA, CİVATA GİBİ PARÇA VAR ONU GEVŞETTİĞİNDE FİLTREDE BİRİKEN SUYU BOŞALTMIŞ OLURSUN




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.