Şimdi Ara

Karbüratörlü araçlarda vitesi boşa almak ya da almamak (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
1.294
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 0M42 kullanıcısına yanıt
    Peki bu cut off sistemi sadece benzinde mi işler?
    Yani lpg de olan bir araç icinde gecerli mi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BulutKedisi

    Rampalar uzunsa boşa al ve kontağı kapat. Kısa mesafelerde yapma basınç ve hava olmayacağı için patlatırsın bi yere dikkat et hayırlısı olsun.
    Kontak kapatmayı nasıl tavsiye ediyorsunuz anlamıyorum.
    Aniden önüne bir şey çıksa fren yapamaz.
    Tasarruf diye vitesi boşa almak da mantıksız bence.
    Viteste aracın yavaşlaması daha iyi değil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeri gelmişken benimde bir sorum olacak,
    Fiat'ın multijet motoru enjeksiyonlu motor değil mi?
    Çünkü TDI ve DCI motorlu arabada viteste gaza basmadan gidince anlık tüketim 0.0 litre gösteriyor.
    Ama multijet motorda anlık tüketim 2.0 litre gösteriyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 60'lardan sonra, yerli üretimde de 80'lerden itibaren "düz karbüratör" diye bir şey yok. Hepsinde cut-off, "decelereation valf" veya başka isimlerle yakıt kesici bulunur. inişlerde viteste kalsın, olabilecek tasarrufu elde edersiniz.

    LPGde de çalışır. Motordan güç istenmediği durumlarda manifold basıncı düşer, bu farkla devre giren bir 'otomatik' (vakum diyaframı) karbüratörü by-pass edecek daha kısa bir hava yolu açarak devreye girer.
  • Hocam lpg de boşa alınca stop etme sorunu olaşabiliyor. Bence risk var lpg ayarı bozuksa vs yokuşta direksiyonu kitleme gibi bir ihtimal var. Deneyecek varsa bile önceden sistemini kontrol etsin.@Karbon 12

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pcwolf28

    Kontak kapatmayı nasıl tavsiye ediyorsunuz anlamıyorum.
    Aniden önüne bir şey çıksa fren yapamaz.
    Tasarruf diye vitesi boşa almak da mantıksız bence.
    Viteste aracın yavaşlaması daha iyi değil mi?

    Alıntıları Göster
    Zaten hayırlısı olsun dedim
  • Tamam öyleyse

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Karbüratörlü araçlarda vitesi boşa almak ya da almamak

    94 modelden itibaren üretilen tüm elektronik ateşleme tofaşlarda cut off bulunur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kanatlandırmayan_Redbull

    Peki bu cut off sistemi sadece benzinde mi işler?
    Yani lpg de olan bir araç icinde gecerli mi?
    Karbüratörlü içinmi soruyorsunuz enjeksiyon için mi?

    Karbüratör lpg de cut/off imkansız, sıralı sistem lpg lerin kimisinde var kimisinde yok para ve çokomel ilişkisi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Storm Raider kullanıcısına yanıt
    Katılıyorum. Güzel bir uyarı, teşekkürler.
  • bayırın sonunda sağ kalma ihtimali

    1.seçenekte çok azalıyor

    tasarruf kısmına girmiyorum hiç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 0M42

    Karbüratörlü içinmi soruyorsunuz enjeksiyon için mi?

    Karbüratör lpg de cut/off imkansız, sıralı sistem lpg lerin kimisinde var kimisinde yok para ve çokomel ilişkisi.

    Alıntıları Göster
    Karburator icin hocam

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Karbüratörlü motorlar için tasarlanmış lpg sistemlerinde cut/off yapısı gereği mümkün değil kardeşim.

    Karbüratörde lpg kullanımı için en yüksek verimi blos ile alırsın biraz pahalıdır ama o sistemin olmazsa olmazıdır "lpg blos" mutlaka araştır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.