Şimdi Ara

Katı hal pil yarışı kızışıyor: Mercedes hücreleri test ediyor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
667
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt
    Tam okumamışsın, enerji yoğunluğu artıyor, yani aynı ağırlık ile daha uzun menzil.

    Diğer yandan voltaj mimarisi 1000 Volt üstüne çekilerek doldurma hızı pil de desteklerse arttırılabilir. Yeter ki karşılıklı talep olsun.

    Yüksek kapasite ile yoğun şarj her zaman avantaj, yaptığımız deep decharge cycle sayısı da az olur, pillerdeki kayıp daha geç zamanlara ötelenir.

  • Ferhatfen F kullanıcısına yanıt
    Şarj süresi pil türünün şarj akımı grafiğine bağlı, sadece kütle ve yoğunluğa bakarak bir şey söylemek pek de doğru olmaz.

  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt
    Bir depo ile ortalama 900km, maksimum da 1000 km üzeri yapıyorum. Depomda 200kmlik yakıt da hep kalır. Elektrikli arabaya geçince derin deşarj sayısı az olsun diye benzer alışkanlık ile devam etmek istiyorum ki pilin kapasitesi daha yavaş düşsün.
    Bu yüzden elektrikli arabalarda kendi alışkanlığım olan 900 kmler değil, 700km sınırının üstünde modeller olunca geçiş yapacağım.

  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt
    Dizel arabalarda genelde 1000km menzil oluyor.

  • Lord Melkor kullanıcısına yanıt
    Belki 2000km arabaların maliyeti beklediğimiz kadar yüksek olmayacak? Bilinen bir maliyet var, araba fiyatı var mı?

    Bekleyip de konuşmak daha iyi bence.

  • raxetul kullanıcısına yanıt
    Cümleme zaten çok ciddi bi enerji yoğunluğu olması lazım ile başladım. Yoksa enayilik olur. Boşa arabada yük taşımaktan öteye geçmez

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.