Şimdi Ara

KAYIŞ KASNAK SİSTEMİ OLMAYAN ÇAMAŞIR MAKİNELERİ (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
66
Cevap
4
Favori
45.277
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aktuz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tizmoret

    laf olsun diye yazmayın kardeşim beynimizi kullanalım orada atıl durmasın.

    sanayi bakanlıgı kaç yıl yedek parça garantisi veriş 10 yeter fazlası ülkemiz için çok iyi onun için saçma yorumlara gerek yok.

    120 - 150 yıl yaşayacak yeni bir tane alsın.



    Burada bahsedilen şey bir sistemin diğer sisteme göre avantajları ve dezavantajları.
    Teknik olarak bir bildiğin varsa paylaşırsın, sistemin "avantajı bu dezavantajı bu" dersin.

    Makinen 22 sene bozulmadı, adam 120 yaşına kadar yaşadı, araba bozulmadan 1 milyon km yaptı.
    Bunlar nadir rastlanan durumlardır.

    Eski televizyonunuz da 20 sene gitmiştir, gidin tüplü tv alın yine.

    Beyni atıl durmayan tüketici..

    Yukarda uyardım beyin orada atıl durmasın kullan diye ama nerdeeeeeeeeeee.

    bende o sistemin daha iyi oldugunu ispatladım ama dedim ya nerdeeeeeeeeeeeeee atıl olanı kullanmak.

    kayış kaynaklı sistemi kötüleyene karşı yazdım sen neden zıpladın ak kara gardaş, şimdi o klavyeyi elinden bırak atıl olana yogunlaş.

    desemde gene sallayacaksın ya, senden umut yok ben senle muhatap olmayı kestim bu mesajdan sonra benide seviyene çekeceksin.


    sana



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tizmoret -- 15 Şubat 2012; 20:45:38 >




  • konu ne zaman spesifik, teknik bir sey soylemenize kalsa sair olur kacarsınız zaten cok bilmis sair ruhlu feylezof cakması yurdum insanları.
  • beyler yokmu zaman göre programlanabilen şu saate çalış diyebileceğimiz makina.


    ben otomobil genele takılırım bu kayışlı ve direct drive sistemi vw nin dsg ve hondanin klasik otomatik şanzımanları gibi.

    aslına bakarsanız bu çift debriyahlı sistemi honda 15 yıldır motorsikletlerinde kullanıyor fakat maliyetli olduğundan belkide başka bir nedenle otomobilde kullanmadılar.

    bu çift kavrama sistemi vw e çok şey kazandırdı.gaz tepkileri klasik otomatiklere nazaran çok iyi konfor olarak da klasik otomtaiği aratmıyor yakıt tüketimide manuel ile aynı.manuel den hızlı vites değiştiriyor.mükemmel bir sistem ama maliyetli komple klasik şanzıman 4-5bin tl çift debriyajlar 10-12 bin tl.

    lg de bu sistemi başkalarıda icat etmiş olsa bile kullanarak daha az elektrik tüketimi sağlamış sanırım.ya lg dekiler aptal gereksiz ve sorunlu bi sistemi kullanmışlar sizin deyiminizle yada bosch dakiler aptal bu kadar iyi bir sistemi bilmelerine rağmen kullanmayarak.zaman gösterir kimin haklı olduğunu.

    ama şuan vw den sonra ford volvo renault hatta alfa romeo bu sistemi kullanmaya başladılar.gelecekte de bosch un bu sisteme geçeceğini düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi INTRUDERTR -- 16 Şubat 2012; 22:20:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: INTRUDERTR

    beyler yokmu zaman göre programlanabilen şu saate çalış diyebileceğimiz makina.


    ben otomobil genele takılırım bu kayışlı ve direct drive sistemi vw nin dsg ve hondanin klasik otomatik şanzımanları gibi.

    aslına bakarsanız bu çift debriyahlı sistemi honda 15 yıldır motorsikletlerinde kullanıyor fakat maliyetli olduğundan belkide başka bir nedenle otomobilde kullanmadılar.

    bu çift kavrama sistemi vw e çok şey kazandırdı.gaz tepkileri klasik otomatiklere nazaran çok iyi konfor olarak da klasik otomtaiği aratmıyor yakıt tüketimide manuel ile aynı.manuel den hızlı vites değiştiriyor.mükemmel bir sistem ama maliyetli komple klasik şanzıman 4-5bin tl çift debriyajlar 10-12 bin tl.

    lg de bu sistemi başkalarıda icat etmiş olsa bile kullanarak daha az elektrik tüketimi sağlamış sanırım.ya lg dekiler aptal gereksiz ve sorunlu bi sistemi kullanmışlar sizin deyiminizle yada bosch dakiler aptal bu kadar iyi bir sistemi bilmelerine rağmen kullanmayarak.zaman gösterir kimin haklı olduğunu.

    ama şuan vw den sonra ford volvo renault hatta alfa romeo bu sistemi kullanmaya başladılar.gelecekte de bosch un bu sisteme geçeceğini düşünüyorum.

    demek otomotıvdede kullanılıyormus bu sıstem.almanların bı bıldıgı vardır kesın.:)




  • bizim arçeliğeservis geldiği zaman kasnaklı demişti ama ben direct drive motor olduğunu düşünüyorum çünkü motor sesi yıkamada yok denilecek kadar az 900 devirden sonrada motor sesi duyuluyo ve mekanik bir ses 3 servis baktı 3ünde sordum 2 si kasnaklı dedi biri dd motor var dedi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: efemre5059

    bizim arçeliğeservis geldiği zaman kasnaklı demişti ama ben direct drive motor olduğunu düşünüyorum çünkü motor sesi yıkamada yok denilecek kadar az 900 devirden sonrada motor sesi duyuluyo ve mekanik bir ses 3 servis baktı 3ünde sordum 2 si kasnaklı dedi biri dd motor var dedi

    Makinenizin modeli nedir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: INTRUDERTR

    beyler yokmu zaman göre programlanabilen şu saate çalış diyebileceğimiz makina.


    ben otomobil genele takılırım bu kayışlı ve direct drive sistemi vw nin dsg ve hondanin klasik otomatik şanzımanları gibi.

    aslına bakarsanız bu çift debriyahlı sistemi honda 15 yıldır motorsikletlerinde kullanıyor fakat maliyetli olduğundan belkide başka bir nedenle otomobilde kullanmadılar.

    bu çift kavrama sistemi vw e çok şey kazandırdı.gaz tepkileri klasik otomatiklere nazaran çok iyi konfor olarak da klasik otomtaiği aratmıyor yakıt tüketimide manuel ile aynı.manuel den hızlı vites değiştiriyor.mükemmel bir sistem ama maliyetli komple klasik şanzıman 4-5bin tl çift debriyajlar 10-12 bin tl.

    lg de bu sistemi başkalarıda icat etmiş olsa bile kullanarak daha az elektrik tüketimi sağlamış sanırım.ya lg dekiler aptal gereksiz ve sorunlu bi sistemi kullanmışlar sizin deyiminizle yada bosch dakiler aptal bu kadar iyi bir sistemi bilmelerine rağmen kullanmayarak.zaman gösterir kimin haklı olduğunu.

    ama şuan vw den sonra ford volvo renault hatta alfa romeo bu sistemi kullanmaya başladılar.gelecekte de bosch un bu sisteme geçeceğini düşünüyorum.

    Kalan süreyi geri sayan ekranı bulunan tüm makinelerde aynı zamanda zaman programlaması da yapabilirsiniz.

    Direct Drive'ı ilk Arçelik piyasaya sürdü ama ben LG ile ortak çalışmaların olduğu kanısındayım.

    Arçelik'in kendi üretmine uyguladığı tek model olan 5950 Orbital modelinde üçayak döküm kırılmaları sık yaşanıyor. Arçelik'in bu yüzden bu teknolojiden vazgeçtiğini düşünüyorum.

    Direct drive yaydığı frekanslarla metallerde zaman içinde yırtılma ve kırılmaya neden oluyor. Diğer firmaların kullanmamasını ben buna bağlıyorum.

    LG'nin bu kırılmaya karşılık herhangi bir önlem alıp almadığını bilmiyorum.

    10yıl motor garantisi farklı motor kullanıldığını öne çıkarma amaçlı yapılmış bir kampanyadır. Yoksa o motorun bozulma riski zaten çok azdır. Ancak motorun hız kontrolü nispeten daha karmaşık ve zor olduğundan elektronik kontrol kartları daha karmaşık ve dolayısı ile bozulmaya daha müsaitler. 10 yıl garanti de olası kazan hasarlarını ve elektronik kartı kapsamıyor. Dolayısı ile kimse direct drive'ın dayanıklılık adına 10 yıl garanti verdiğini iddia edemez.

    Ayrıca Direct Drive'ın sarsıntısız çalışmayla da alakası yoktur. LG bunda yanıltıcı reklam yapıyor. Sarsıntı tamamen çamaşır dağılımı ve darbe emici sistemle alakalıdır, motorla bir alakası yoktur.

    Kısacası Direct Drive çamaşır makinesi teknolojisinden bir devrim veya dönüş noktası değil. Sadece farklı bir teknoloji. Artıları da var eksileri de.




  • LG 3D televizyon ve ekran teknolojisi olarak gerçekten iyi bir marka, öte yandan beyaz eşya konusunda tercihim BSH BOSCH UND SIEMENS HAUSGERÄTE olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: @CAN@

    quote:

    Orijinalden alıntı: efemre5059

    bizim arçeliğeservis geldiği zaman kasnaklı demişti ama ben direct drive motor olduğunu düşünüyorum çünkü motor sesi yıkamada yok denilecek kadar az 900 devirden sonrada motor sesi duyuluyo ve mekanik bir ses 3 servis baktı 3ünde sordum 2 si kasnaklı dedi biri dd motor var dedi

    Makinenizin modeli nedir?

    Modeli 8124 hst




  • LG direct drive motorun daha güvenli olduğunu idda ediyor ba göre tersi direct drive motor daha riskli bir sistem çünkü kasnaklı makinelerde kazanın dönüşü herhangi bir şekilde engellenirse kayış atarak motoru koruyor drect drive da böyle bir emniyet yok kazan hareketi engellenirse ortaya dahabüyük sorunlar tehlikeler çıkabilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aktuz

    LG de her makine de bulunan tambur rulmanı tabiki mevcuttur. olmaması düşünülemez.
    Yukarıda bahsi geçen, kayışın gerdirmesine maruz kalan ve kolayca bozulan, motor üzerindeki küçük rulmanların bulunmamasıdır.
    Ayrıca kayış olmadığından tambur rulmanları kazan ağırlığı + kayış gergisi ağırlığı kuvvetlerine maruz kalmayıp, sadece kazan ağırlığına maruz kalmaktadır.

    Ayrıca Candoğan Bey, Bütün motorlar mıknatıs prensibiyle döner. doğru ifadeler kullanalım.

    2100 arçelik (siemens patentli) 20 yıl kullandım tek bir parçası değişmedi.

    Yani teziniz çürüdü.
  • Aferin o zaman.
  • Bugüne kadar motor rulmanı kayış gerilmesi yüzünden bozulan en fazla 1 makine görmüşümdür. Onu sebebi de kalitesiz rulman kullanımı ve zayıf işçiliktir.

    Ancak direct drive motorun yaydığı manyetik alan yüzünde üçayak döküm parçasını kıran yüzlerce direct drive motorlu çamaşır makinesi var

    Bir sistemi ele alırken artı ve eksilerini aynı anda düşünmek gerekir. Direct drive motor kontrolü ve enerji tasarrufu açısından güzel bir teknoloji ancak giderilememiş problemleri de var.

    Biri harika ötesi, diğeri tu kaka denmekle olmaz.

    Ses konusuna girmiyorum çünkü benim kayışlı ve kasnaklı Gorenje çamaşır makinem direct drive motorlu çoğu cihazdan daha sessiz çalışıyor. Sesin kasnak sistemiyle bir ilgisi yok çünkü, tamamen motorun kendi tasarımı ile alakalı bir durum. LG bu konuda yanıltıcı bilgi veriyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: candogan62

    Bugüne kadar motor rulmanı kayış gerilmesi yüzünden bozulan en fazla 1 makine görmüşümdür. Onu sebebi de kalitesiz rulman kullanımı ve zayıf işçiliktir.

    Ancak direct drive motorun yaydığı manyetik alan yüzünde üçayak döküm parçasını kıran yüzlerce direct drive motorlu çamaşır makinesi var

    Bir sistemi ele alırken artı ve eksilerini aynı anda düşünmek gerekir. Direct drive motor kontrolü ve enerji tasarrufu açısından güzel bir teknoloji ancak giderilememiş problemleri de var.

    Biri harika ötesi, diğeri tu kaka denmekle olmaz.

    Ses konusuna girmiyorum çünkü benim kayışlı ve kasnaklı Gorenje çamaşır makinem direct drive motorlu çoğu cihazdan daha sessiz çalışıyor. Sesin kasnak sistemiyle bir ilgisi yok çünkü, tamamen motorun kendi tasarımı ile alakalı bir durum. LG bu konuda yanıltıcı bilgi veriyor.

    aynen arçelikte bile giriş seviyesindeki bir makine traktör gibi çalışırken en üst seviyedeki makine vızıltı şeklinde bunun dd motorla alakası yok güzel bi teknoloji ama gözlerimle gördüğüm lg ler bazıları tabikide giriş seviyesindeki makineye yakın ses çıkarıyor




  • Drect driwe bosch olarak 1993 patent ile ilgili yazılar burada.
  • Siemens makine üretirken lg markası yoktu bunu bi düşünün ve bosch siemensin alt ürünüdür kısaca her ikisinde tartışılamaz alman teknolojisi bulunmakta olup kore ve japonlar madem mıknatıslanma konusunda bukadar iyiler neden mıknatıslanma ile havada gidebilen tren yolu hatlarını almanlara para ödeyerek yaptırdılar???
  • Siemens fırçasız motor kullanıyor kasnak var ama LG kasnak kullanmadan direk fırçasız motoru kazana monte etmiş
  • LG NİN MAKİNASINI BOSH LA KIYASLAMAK AHMAKLIK OLUR SİEMENSLEDE AYNI.SAMSUNG HARİÇ DİĞERLERİYLEDE ÇÜNKÜ SAMSUNG BAZI MODELLERDE DD MOTOR KULLANIYOR
    LG MAKİNANIN KONTROL SİSTEMLERİ ÇOK DAHA İYİ MOTORU VE SÜSPANSİYONU ÇOK ÇOK ÜSTÜN BENDE BOSCH MAXX6 VAR 800 DD SIKMA YAPAN MODELİ HER SEFERİNDE BANYONUN ORTASINDAN TOPLUYORUM KAYINÇOMUN DİRECT DRİVE MAKİNESİ 1400 DEVİRLE SIKTIĞI HALDE NE BİR SES ÇIKIYOR NEDE YERİNDEN KIPIRDIYOR BENİM MAKİNE SIKMAYA GEÇTİĞİ ZAMAN AKILLLARA ZARAR BİR SES ÇIKARIYOR ŞİMDİ ÇOK BİLEN ARKADAŞLARA ŞUNU SÖYLEYEYİM SİZİN ÇOK ÖVDÜĞÜNÜZ O MARKALARIN AVRUPADA DD MODELLERİDE VAR FİYATINA BİR BAKIN İSTERSENİZ AYRICA TÜRKİYEDE ÜRETMEYİP MİLLETE ESKİ TEKNOLOJİYİ ÇAKIYORLAR LG ASLAN GİBİ ELEKTRONİK DÜNYASININ SON YENİLİKLERİNİ MÜŞTERİLERİNE SUNUYOR ARÇELİĞİN YAPTIĞI REKLAMLARI NE ÇABUK UNUTTUNUZ HANİ LG İLE ORTAKKEN SLOGAN ŞÖYLE İDİ DİRECT ''DRİVE DİRECT DRİVE'' ARÇALİK O MAKİNELERİ 1900TL YE SATIYORDU LG DEN AYRILINCA DÜZ MOTORA GERİ DÖNDÜ.HER ŞEY Bİ KENARA BİR KERE FİZİĞE AYKIRI KONUŞUYORSUNUZ KAYIŞLA AKTARILAN GÜÇ HİÇ BİR ZAMAN DİRECT DİRİVE MOTOR GİBİ SESSİZ VE SARSINTISIZ ÇALIŞAMAZ NE KADAR SAVUNURSANIZ SAVUNUN LG ŞU ANDA ÇAMAŞIR MAKİNELERİNİN EN İYİYİSİ BU ALCAK OLSAM GÖZÜM KAPALI ALIRIM




  • Siemens ve bosch un dışında diğerlerini bir alan pişman birde almayan
  • Saçmalamanızın hiç bir manası yok yenerbalcı.. Hangi şirketten avantanız var da 80 senelik teknolojiye pislik atıyorsunuz? Bu manasız propagandanız sayesinde tüm aile ferdlerinizi bir direct drive makina sahibi mi yaptınız yoksa? 10 sene sonra ışınlanma teknolojisi keşfedilirse, uçaklara, trenlere tükaka mı diyeceğiz yani? Yoksa okyanustan bir bardak su alıp balinaların olmadığını mı iddia edeceğiz?.. Hayatımda bu kadar saçma bir avanta reklamı da duymadım yani hakikaten...
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.