Şimdi Ara

KIA CEED SW DİZEL OTOMATİK / HYUNDAI i30 CW DİZEL OTOMATİK (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
0
Favori
23.008
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Alabiliyorsanız bundan alın

     KIA CEED SW DİZEL OTOMATİK / HYUNDAI i30 CW DİZEL OTOMATİK
  • ceed dizel otomatik vites kullandım akıcı bir sürüşü var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Maniac_Turk

    Alabiliyorsanız bundan alın

     KIA CEED SW DİZEL OTOMATİK / HYUNDAI i30 CW DİZEL OTOMATİK




    bu hangi araç c5 mi acaba
  • hsonu incelediğim Ceed in şanzıman ı orta konsolu tam tamına vw benziyr.
    Şanzıman ön takım vw miş dedi satış temsilcisi orta konsolda ki benzerlik ise, tasarımcıların bazıları kia ya geçti ddi.
    bilemiyorum ama fiyat performans açısından KİA oldukça iyi
    KİA nın %50 si Hyundai de Hyundai üst sınıfa KİA i sunarken orta sınıfta kendi markasını kullanacakmış
  • Heralde bu araçlar 47 bin tl civarı ben sizin yerinizde olsam seat altea xl alırdım fiyatı 52 bin tl sadece dsg şanzımanı yeter ayrıca dsg sayesinde %20-%25 yakıt tasarrufu sağlıcaksınız.Hemde bence tasarımı bu iki araçdan daha iyi ve i30 ile altea xl inceledim altea xl ın iç mekan kalitesi daha iyi
  •  KIA CEED SW DİZEL OTOMATİK / HYUNDAI i30 CW DİZEL OTOMATİK



     KIA CEED SW DİZEL OTOMATİK / HYUNDAI i30 CW DİZEL OTOMATİK




     KIA CEED SW DİZEL OTOMATİK / HYUNDAI i30 CW DİZEL OTOMATİK




  • @ evet c5 'in station versiyonu kimi yerde estate kimi yerde break diye geçiyor
  • 1,4 TSI, DSG şehir içinde çok yakar sanırım

    diğer önemli konuda 7 ileri DSG lerde yaşanan sıkıntılar, forumda bu konuda çok fazla detay mevcut, 2 sene garanti veriliyor, sonrasında bir sorunda şanzıman 20000 TL civarındaymış

    ceed sw ile test sürüşü yaptım, genel olarak beğendim. 2 konu içime sinmedi ; koltuk kumaşları, lastik sesi (lastik sesi corollalardaki kadar yok fakat mevcut aracımdan da çok)

    motor sesi dizel olmasına rağmen kabin içine gelmiyor

    giderken araç tok bir sürüş karakteri sergiliyor

    kendi aracımı beklediğim fiyata satabilirsem ceed sw almayı düşünüyorum
  • 52 bin tl olan seat altea xl 105bg TDI+DSG. Tsi değil.

    http://www.seat.com.tr/seat/fiyat_listesi/fiyat_listesi.aspx

    pazarlıkla 50 olur sanırım. ancak kia da ciddi bir indirim yapar diye düşünüyorum. ozaman aradaki fark açılır.
  • Aynen TSI değil TDI ş.içi altea 5.8 litre filan yakıyor i30 ise ş.içi 7.9 yakıyor yani %20 lik bir fark var ayrıcam dsg nin sorun çıkaracağını sanmıyorum.Zaten sıfır araba alıyorsunuz olmadı kasko yaptırırsınız.Ben sadece size fikir veriyrum almak veya almamak sizin elinizde ancak ben olsam seat altea xl alırdım çok güzel bir araba bence gidip bu üç aracıda inceleyin derim ondan sonra karar verin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oranj001 -- 2 Haziran 2010; 14:43:03 >
  • tabiki kia ceed.. daha şık duruyor.. ve donanım olarak daha üstün.. kalite olarakta tartışılmaz zaten.. (benim fikrimin ötesinde ortada)


    fakat hafif ticari araçlar çıktıktan sonra SW ilgi azaldı.. halbuki aile için çok uygun arabalar.. bagajı geniş oluyor tatile falan gidip gelmeye çok uygun..
  • i30 un tek üstün tarafı kabin içi sessizliği sanırım, test sürüşünde ceed e göre daha sessiz gelmişti

    test verilerini incelediğimde de aynı sonucu gördüm
  • ikiside temelde aynı araçlar ama hyundai 2 el ve yedek parça açısından bir adım önde
  • Kia ceed derim.

    i30 donanımına ve tasarımına göre aşırı yüksek bir fiyata sahip.!
  • şu anda aldınızmı bilmem ama bir yakınım i30 sw kullanıyor şu anda çok memnun
  • ikiside cok süper araclar zaten kia yı hyundai aldı hemen hemen herseyi aynı kalite olarak belki hyundai biraz daha öndedir tip olarak ceed beni baştan cıkarıyo ama i 30 da teknolojik olarak son sistemler var. ben yine tip olarak ceed derim harika tasarım süper ötesi
  • Cruise control ve tasarım için Kia ceed
  • c.c+direksiyondan yol bilgisayarı butonu+dah arahat süspansiyonlar ve deri aksesuarlar ceed diyor.. ama sunroof ve ikinci el de i30diyor.. ben de "keşke 4 ileri otomatik bile olsa tipronik özelliği olsa şanzımanın" diyorum,her iki araç için.. ilginçtir ki kia da opel gibi manuel vitese esp paketi koymamış
  • Bu aracın düz vitesi belki alınabilir ama şanzımanı tüketim ve performansa etki konusunda beş para etmez,bunu göz önünde tutun.Çok samimi olduğum bir arkadaşım aldı,yakıt tüketimi karışık kullanımda 7.5lt.Basınca daha da artıyor.Performansta 115hp'lik bir dizel için düşük.Ama düz vitesini hiç sürmedim,bilemem.
  • bu araçların birer çelik yığını olması törpülüyor giderini.. buna bir de 4 ileri oranlı tam otomatik şanzıman eklenince beklentiler hayal olabilir.. d sınıfı kadar ağırlıkları var neredeyse
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.