< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
kia stonic 1.0 mı 1.4 mü almalı (2. sayfa)
-
-
1.0 turbo motorla gelen otomatik çift kavramalı DCT şanzıman. 1.4 atmosferik motorla gelen tork konvertörlü şanzıman gibi dayanıklı ve sorunsuz olmadığı yönünde görüşler var haliyle. Bunu da dikkate alın.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 13 Nisan 2023; 1:12:1 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Tiktak diye bir uygulama var telefonda. Dakikalik araba kiraliyorsun sokaktan, şubeye gitmeden. Orada ilgilendiginiz araba var test edersiniz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ikisinin de teknik verilerine baktım, performans olarak aralarında aman aman bir fark yok. sadece 40nm tork farkı var. rampayı çıkarken 1 vites düşürüp çıksam nolacak amaan diyorsanız 1.4 atmosferik alın derim. her ikiside fena değil üzmez.
-
Tabiki 1.0
+40 tork
+2 sn 0-100 hızlanması
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-02DD144C2 -- 14 Nisan 2023; 11:2:28 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
+40 tork az değil bence
Ayrıca 1,4 motor 133 torku 4000 devirde anca verebiliyor
1,0 172 torku 1.500 devirde veriyor , asıl fark bu, düşük devirde yüksek torka erken ulaşım
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-02DD144C2 -- 14 Nisan 2023; 11:4:25 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
düşük devirde alması iyi birşey ama dediğim gibi çok aman aman bir fark yok aralarında bence. 40 beygir fark olsa o zaman ciddi bir fark olurdu. zaten hafif kasa, atmosferikte rahat kaldırır diye düşünüyorum.
-
Trabzon'da kullanacağım diyor, yokuşta 1.500 devirde torku almak en önemli husus oluyor, siz halen beygir diyorsunuz.
Tamam ikisi de aynı farkı yok sizin dediğiniz olsun. Atmosferik turbo motor hepsi aynı, beygir aynı çünkü, hatta duster 1.6 lig alsın 135 beygir hepsini geçer beygiri fazla, erken torka gerek yok, yokuşta hele hiç önemi yok
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-02DD144C2 -- 14 Nisan 2023; 11:35:33 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bende 1.6 lpgli 115 hp megane 4 vardı, sonra da 1.0 tce 100hp lpgli duster aldım. Beygiri daha az olmasına rağmen duster şehir içinde daha atik hissettiriyor ve kullanımı daha keyifli. Daha az vites değiştiriyorum ki bu sürüş konforuna pozitif etki ediyor. Uzun yolda da megane bariz daha iyiydi. Hem beygir fazlası hem daha aerodinamik bir araç olmasıyla beraber.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X