Şimdi Ara

kılıç lightning basılı ben fire vuruyorum ??

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
554
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ben monk um. Stalgard's Decimator kılıcı var bende. fakat lightning basılı. fakat benim zırhlarımda falan %15 vb. fire skill damage basılı bende fire vuruyorum. sizce özellik değiştirme yerinden bunu fire yapsam çok fark edermi vurduğum damage açısından? birde 1000 vitality basılı onunla onuda değştirmeyi düşünüyorum sizin bu konudaki fikirleriniz nelerdir?



  • 2 ozellik birden degistiremezsiniz.
    hangi build i yapacaksaniz ona gore item dizin.
    yani fire oynayacaksaniz butun itemleriniz fire olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lightning i değiştireyim ben. vitalty kalacak o zman.
  • Silahta lightning damage falan farketmiyor senin skillin ne vuruyorsa onu o damage türüne çevirir.. ama silahında %15-20 lightning damage increase varsa onu değiştirmen gerekir.
  • Başka bir konuda silah ile ilgili yazdığım cevabı buraya aktarayım:
    quote:

    Silahın üzerinde roll'lenen xxxx-xxxx elemental türü damage, skill kullanımı üzerinden elemental damage'a katkı sağlamaz, ilgisi yoktur. Sadece silahın görüntüsündeki ışığın rengini değiştirir, şeklini etkiler; örneğin lighning küçük elektrikler çıkarırken, fire yangın efekti ile görünüyor.

    Silahın üzerinde roll'lenen xxxx-xxxx elemental türü damage, ne kadar yüksek olursa belirlenmiş roll aralığında, silahın dps'ine (silahın üstünde yazan 2.xxx, 3.xxx dps) o kadar fazla etki eder.

    Silahın üzerinde olan xxxx-xxxx elemental türü damage, %damage, inreased attack speed silahın dps'ine o kadar fazla etki eder ve silahın stünde yazan 2.xxx, 3.xxx dps'e eklenmiş olarak görünür. Örneğin, Üzerinde %10 damage olmayan 1 tek el silah 2.000 dps olarak görülürken, %10 damage eklenmesi ile 2.200 olur.

    DPS formülünde birinci etken weapon damage olup üzerinden skill'in vurduğu damage %si çarpımına gear üzerinden gelen crit-crit damage-ias-dmg dahil edilerek ortaya mob'un HP'sinde azalma yaratacak hasar ortaya çıkar. Silahın asıl vuracağı damage range aralığı bu xxxx-xxxx elemental türü damage satırında değil; silahın üstünde yazan büyük karakterle 2.xxx, 3.xxx dps'in altındaki satırdadır. Attacks per seconds'u 1.00 olan bir silah örneğinde, bu 2 rakamı toplayın ve 2'ye bölün, silahın üzerinde büyük karakterle yazan sayıya ulaşırsınız.

    Silah DPS'i hakkında daha fazla detay bilmeye gerek yok, dps formülünü bilmeye gerek yok bence.
    İyi oyunlar.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.