|
Kingston Türkiye ilgisizliği - HyperX Cloud Stinger
-
-
edit:
işin peşini bırakmadım kingston universal ve amerikaya mail attım birinden biri döndü ve türkiyedeki ilgisizliği anlattım. adamlar ilgilendiler.
daha sonra türkiyede bunla alakadar olan ilgisiz kişinin mailini verdiler bi kadına mail attım bana bi adres verdi kısa ve öz. buraya yollayın dediler. gönderdim ürünü sıfırıyla değiştirip geldiler.
bir daha kingston türkiyeden bir şey alır mıyım 1/10
-
Benzer olay geçen ay Asus ile başıma geldi Penta servise gönderdiğim Asus rog delta kulaklığıma servis değişim kararı verdi. Kulaklık stoktalara Şubat sonunda girebilir diye mail attılar. Bende stoklarinizda yok ise bir üst model kulakligini talep ettim böyle bir hakkimin ürün stoklarda olmadığında olduğunu benim ürünümun aynısınin Şubat sonunda stoklarda olmasını beklediklerini ifade eden bir mail attılar.(şaka gibi)
Konu ile ilgili hem telefon ile hem mail ile Asus Türkiye'ye ile iletişim kurdum telefondaki müşteri hizmetleri yeklilisi labauli bir şekilde konuşarak Asus turkiyenin aksesuar ürünlerinde bakmadığını distuributor ile konuyu halletmem gerektiğini söyleyip kapatti telefonu ve maildede aynı cevabı verdiler.
Sizin gibi araştırıp Taiwan genel merkezindeki müşteri temsilcilerinin maillerini buldum hepsine mail attım twiterdan dm den konu ile ilgili Asus global e mesaj yazdım. Bütün bu olaylar sonunda twiterdan dönüş yaptılar ertesi gün de Asus Türkiye'den bir bayan arayıp kulaklığın beyaz rengini temin edebileceklerini belirtti bende değiştirin dedim ve gelen sıfır kulaklığı da kutuyu açmadan sattım. Bir daha da Asus kulaklık almam ders oldu. Hyperx kulaklık bakıyordum ama bu konuyu görünce onlardan da soğudum. Logitech ve Corsair harici müşterileri mağdur etmeyen arkasında duran firma yok gibi.
-
Hocam merhaba
Bugün bende yaşadığım bir sorunu aktarmak istiyorum Hyperx Cloud Alpha Kulaklığımın Sol tarafından ses gelmediği için garantiye yolladım. Garantiden kafa ayar kısmında çatlak olduğu bunun yüzünden garanti dışı bırakıldığı cevabını aldım. Kulaklığa baktığımda ise bırakın çatlağı gözle görmeyi, saç telinin giremeyeceği kadar bi küçük çizik vardı. Bu sebepten dolayı garanti dışı olarak yazmışlar konuyla ilgili kendilerine mail yolu ile geri döndüm şikayetvara da yazdım. Kendilerini aradığımda ise ismimi sordular ve kendilerine söyledim. Mailimin kendilerine ulaştığını söyleyip cevaplayacaklarını belirtip telefonu kapadılar. Bu süreçte hangi adreslere mail attınız sorabilir miyim? Şuan çok trajikomik bir durum içerisine düştüm yardımlarınızı bekliyorum. Çatlak olarak belirtilen kısımda şu resimde bile gözükmeyen çizik.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X