Şimdi Ara

Kışın Soğukta Geç Çalışan LPG'li Araçlara Basit Çözüm (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
27
Cevap
1
Favori
40.815
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Kars -35 derecede opel corsa D, ilk calistirmada benzinde sonra lpg de hiçbir problem cikarmamisti

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim samarada aynen böyle sabahları bir sefer açıp kapatıp, 2. seferde basınca alıyor tık diye.

    Sebep.

    LPG ayarlarımız bozuk.

    Daha doğrusu rölantide fakirde kalıyor. Normal ayarlı bir araçta bunu yaparsanız araç boğulur. (yazın hararet yapıyor diye kıstım bir dahada makinaya sokup ayarlamadım)

    LPG -40 derece sıvı halde bekleyen petrol gazıdır. Bu meretin motorda yanması için gaz haline dönmesi lazımdır. Onuda regülatör (sanayi ağzı ile beyin) sağlar.

    Isınan hava genişler prensibini hatırlayın.

    Şimdi sabah 1 2 derecede arabayı çalıştırıyoruz. Soğuk olduğu için regülatör standart çalışma sıcaklığında alabieceğinden fazla sıvı lpg alıyor. Dolayısı ile araç zenginde kalıyor.
    Ancak sizin araçlar fakirde olduğu için, lpg az geliyor ama olması gerektiğinden soğuk olduğu için yeteri kadar genleşemiyor. Genleşemediği içinde, regülatörden karbüratöre gitmesi daha fazla zaman alıyor.

    Böylece arabanın başında cay cuy uğraşıp duruyorsunuz. Benim ford da özel yapım kep var + kazık mikserle çalışır + jigle kelebekleri söküktür. Tam ayarladığı zaman kışın ortasında (gerçi egede çok soğuk olmaz). tek marşta alır.

    Ancak hidrolik direksiyon olduğu için, 1 dk boyunca ısıtmadan yola çıkarsanız, rölantide sıkıntı yaratır. Ara gazı vermeniz gerekir sık sık.

    Dahası soğukta arabayı ısıtmadan yola çıkmayın. Yağlama düzgün olmayacağı için motoru erken yıpratırsınız.




  • hepinizin fikrine katılmakla birlikte şu sonuca vardım, cidden eski arabalarla, lafım ona bir dönem avrupada firmaların elinde kalan hurdalarla uğraşıyoruz. alakasız olucak konuyla ama geçen sene amerikaya 3 aylığına çalışmaya giden arkadaşım ilk maaşının bir bölümü ile (750 dolar) kocama bir cherokee cip almıştı. Kim istemezki son model araba kullanmayı ama hükümetimizin vergi politikaları belli.
  • biri özet geçsin çok uzun ben uğraşamam direk benzine alıyorum sonra lpgye sorun kalmıyor
  • senelerdir Tofaş r9 larda uygulanan ve uyguladığım yöntem düz lpgli araçlar için bire bir fazla yapmayın boğarsınız
  • Tam olarak 3 kere aç-kapa yapınca sorunsuz çalışıyor, sanırım ölçüsü bu
  • Ciddi olamazsın?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.