have forwarded this request to the appropriate Knight Online Team Member for resolution. While we work as hard, we can we cannot always answer more complex issues as quickly. Please understand that there may be a brief delay while we attempt to resolve your issue. I apologize for any inconvenience that this may cause. Thank you. -Knight Online Customer Support Team
bu 4 etti bi tercume yardimi lutfen acilen tesekkurler
walla bigun bu k.o nun bütün yazdıı msj ları ing cevirip koycam buraya zaten topu topu 5-6 msj ı copy paste yapıp bizlere yolluyorlar. neyse sana gelen msj da yazan: elimizden geldiğince çok çalışıyoruz fakat bazen bu tip copmlex olaylara anında cevap veremiyoruz. sorununuzun çözülmesi zaman alabilir bu konuda bize anlayış gösterin diyor. oluşabilcek rahatsızlıklardan dolayı özür dileriz fln filan diyo işte. sakın a onlara attın msj ı okuduklarını falan zannetme. adamların 5-6 tane kalıp halinde yazdıkları şeyler var onları copy-paste edip geri yolluyorlar. buda o kalıplardan biri.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme