Şimdi Ara

komple boyalı araç yardım?? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
3.049
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Glukhovsky


    quote:

    Orijinalden alıntı: Combalac

    Ülkemizde gerçekten kazalı olup da komple boyalı araç hiç yoktur, asla olamaz, o yüzden kafaya takmayın. Genellikle şu şekilde olur:

    Keyfe keder komple boyalı

    Güneş yanığından komple boyalı

    Balkondan komşu kızı oyuncak attığı için tavanı boyattım

    Pikniğe gittiğimizde cüsseli bir kartalın havada kalp krizi geçirmesi sonucu arabanın tavanına düştuğü icin boyalıdır.

    Ayrıca ilanda muhtemelen boya takıntısı olanlar aramasın ibaresi de vardır.

    Kimsenin gunahini alma. Bundan onceki arabamin her tarafini cizmisler anahtarla mecburen bel alti komple boyandı. Simdi ben ilan acip bel alti boyali yazsam, pert sanacak sizin gibiler. Forumda goruyorum adamin tavani yanmis ama sizin gibiler yuzunden boyatamiyor.

    Üstad bir noktada iddiayı ispat gerekiyor. Mesela boyadan önceki halini ve boyanırkenki halini görsem, razı gelirim. Ama üçkağıtçılar o kadar çok i, sizin gibi gerçekten çizik boyası yaptıranlar zan altında kalıyor.




  • Bence de bu boya olayı ülkemize özgü sanırım. Boyalı olunca sorun değil bence ama değişen olmayacak. Bunuda alırken iyi bir ekspertiz olayı ile çözmeliyiz. Ama malum piyasada çakal çok olduğu için masum boyalı araçlar bile baze pert muamelesi görüyor.
  • Ben de 2.arabamı arkadan belediye otobüsü çarptıktan sonra hiçbiryerinde kusur kalmasın diye tavan hariç komple boyatmıştım,boyadan önceki fotoğraflarını çektim tabi.Tamamen kendi zevkim için anlayacağınız.Satarken de kimseden saklamadım ilk söylediğim şeydi,hatta o kadar güzel olmuştu ki alan kişi arabayı hiç baktırmadan aldı.
    Tabi arabanın geri kalan heryeri çok sağlıklı ve de temizdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Boya değil ama bir şeye takılıyorum. Hiç bir değişeni yok. Ya neden yok. Hala ilk günkü parçalarla mı dolaşıyor bu araba. Bırakın değişsin ya. Bırakın arabaya yepyeni sağlam parçalar takılsın. Araba yenilenmiş olur.

    Ama yetkili servis takmış olsun. Dışarıdaki adam değil.
  • İstanbul gibi yerde 1 kaç senelik çiziksiz araç bulmak zor.
    Bir düğüne gidiyorsun, aracını çektiğin otoparkta adam kendi aracının kapısın açarken senin kapının ortasına bam diye geçiriyor,
    Bir yemeğe, bir alışveriş merkezine gidiyorsun aynı olay, üstüne üstlük alışveriş arabaları cabası.
    Bir iş için gittiğin yerde mecburen bir sokağa veya dükkan önüne park etmek zorunda kalıyorsun geldiğinde bir bakıyorsun! Ya lastiğin inmiş yada boydan boya aracın çizilmiş.
    Geceleyin aracını sokağına çektiğinde o mahallenin çocuklarının üzerine çıkıp zıplamasıda çabası. Forumumuzda bu konudan şikayetçi bayağı arkadaşımız var.
    Trafikte meydana gelen ufak tefek kazalar, sürtünmelerde az değil.
    Bu örnekler daha uzatılabilir, boya takıntılılar için aracınızı satacağınızı düşünerek boyatmayın ! Boşunada boya parası vermemiş olursunuz, satacağınız zaman da o boya kalemleri varya onlar ile çiziklerin üzerlerini kapatın alın size orjinal!
    Alanda Birkaç yağmur ve yıkama görene kadar orjinal boyasız araba kullanma zevkine nail olur.

    Ben bu yorumlarımız iyi niyetli kullanıcıları düşünerek yazdım, işin sahtekarlığını yapan, yalancıları ayrı bir kefeye koymak lazım tabi, onlar pert aracı dahi saf vatandaşlarımıza orjinal diye satar ayrı konu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi patriot34 -- 4 Eylül 2014; 15:23:27 >




  • Konuyu hortlatmış gibi olsam da, bu boya takıntısına takılan ülkemizin güzel insanlarının mantığını kavrayamıyorum. Evet Türkiye de 2. El araba piyasasının tamamı şu sıralamaya göre fiyat biçiyor;

    1. Değişen
    2. Boya
    3. Motor

    Yahu arkadaş sen bu arabayı alıpta kaportasına köpük sürüp üzerinde kaymayacaksın. İçine binip gazına basıp yoluna gidiceksin. Nedir bu boya takıntısı. Değişen tamam olabilir. Arabaya önden tır girmiştir, ön kaput, ön tampon, ön 2 çamurluk değişir. Amenna dersin ki ulan bu parçalar değiştiyse alttan şaseye de girmişlerdir. O zaman kıllanırsın. Ama araba komple boyalı diye direk kazalı damgası vuramazsın ki. Bir kere komple boyalı bir arabanın kazalı olması için boyalı parçaların değişmesi lazım, nasıl bir kaza olacak ki parça değişmeden çekiçle düzeltilerek boyanacak? Bir de komple tüm kaporta çekiçle düzeltilipte boyanacak? Yurtdışında insanlar araç alırken km ve motor durumuna bakarak alıyorlar mesela. Çünkü biraz daha rahatlar. Adam arabayı sıfır alıyor fabrikadan metalik gri. Ama aslında petrol yeşili istiyor çok seviyor fakat fabrikasyon çıkışlı o renk yok. Özel istek ile boyatarak istese araya bi zaman süreci girecek. Adam alıyor kendisi götürüp boyattırıyor. Zevke ve keyfe keder. Çünkü alırken binici olarak alıyor. Bizimkiler gibi ticari mantıkla düşünmüyor, ama malesef Türkiye'de ticari mantıkla düşünmeden "ya binecez nası olsa" diyerek araba alabilen yok. İstemese de o şekilde düşünüyor insan sonuçta eninde sonunda satıcan




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rodello

    Konuyu hortlatmış gibi olsam da, bu boya takıntısına takılan ülkemizin güzel insanlarının mantığını kavrayamıyorum. Evet Türkiye de 2. El araba piyasasının tamamı şu sıralamaya göre fiyat biçiyor;

    1. Değişen
    2. Boya
    3. Motor

    Yahu arkadaş sen bu arabayı alıpta kaportasına köpük sürüp üzerinde kaymayacaksın. İçine binip gazına basıp yoluna gidiceksin. Nedir bu boya takıntısı. Değişen tamam olabilir. Arabaya önden tır girmiştir, ön kaput, ön tampon, ön 2 çamurluk değişir. Amenna dersin ki ulan bu parçalar değiştiyse alttan şaseye de girmişlerdir. O zaman kıllanırsın. Ama araba komple boyalı diye direk kazalı damgası vuramazsın ki. Bir kere komple boyalı bir arabanın kazalı olması için boyalı parçaların değişmesi lazım, nasıl bir kaza olacak ki parça değişmeden çekiçle düzeltilerek boyanacak? Bir de komple tüm kaporta çekiçle düzeltilipte boyanacak? Yurtdışında insanlar araç alırken km ve motor durumuna bakarak alıyorlar mesela. Çünkü biraz daha rahatlar. Adam arabayı sıfır alıyor fabrikadan metalik gri. Ama aslında petrol yeşili istiyor çok seviyor fakat fabrikasyon çıkışlı o renk yok. Özel istek ile boyatarak istese araya bi zaman süreci girecek. Adam alıyor kendisi götürüp boyattırıyor. Zevke ve keyfe keder. Çünkü alırken binici olarak alıyor. Bizimkiler gibi ticari mantıkla düşünmüyor, ama malesef Türkiye'de ticari mantıkla düşünmeden "ya binecez nası olsa" diyerek araba alabilen yok. İstemese de o şekilde düşünüyor insan sonuçta eninde sonunda satıcan

    Sorun aracın boyalı olması değil ki. Boya düzgün yapılırsa gözü rahatsız etmez zaten. Sorun piyasada çok fazla çakal olması ve o boyanın neden yapıldığından emin olamıyor olmamız.

    Şimdi adam var pert aracı topluyor, çok hafif hasarlı bırakıp, hafif hasarlıdır yürürü sağlamdır diyor. Adam var yandan komple araç girmiş dağıtmış, garaj sürmesinden dolayı sol tarf boyanmıştır diyor. Adam var arkadan adam gömüyor şase yamuluyor, sanayide araç düzeltiliyor, tampon değişip boyanıyor, ufak sürtmeden dolayı boyalıdır deniyor. Ve bu araçlar hep sanayide kayıtsız olarak cepten yapıldığı için ne servis ne sigorta kayıtlarında birşey çıkmıyor. Sen de emin olamıyorsun. Sanayide bir sürü ustaya da göstersen tam olarak emin olamıyorsun çünkü kimse dürüst değil.

    Gerçekten aracının boyası çok solduğu, güneşten yandığı, her tarafı çizildiği için komple boyatan tek tük adamlar da kurunun yanında yanan yaşlar oluyorlar. Ama bu milletle böyle.

    Yurt dışında hele avrupada 10 sene sonrası araçlar çöp olur geri dönüşüme girer. Bizde hurda olmuş araçlara hala dlei para istenir çünkü ülkenin durumu kötü, 3. dünya ülkesiyiz, fakiriz, araçları da suyunu çıkarıncaya kadar kullanıyoruz. E bu iş de byle bir para kapısı olduğundan dolayı her türlü üçkağıt dönüyor. Eskiden sadece galericiler üçkağıt yaparlardı. Şimdi bireyselde de herkes üçkağıt yapıyor. Bakıyorsun orjinal bir araba tertemiz hatasız diyor, bir forumda aracı bizzat bilen adam çıkıyor o araç pert toplaması geçen ağır kaza geçirdi diye. Bu ülke, bu halk böyle malesef...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rodello

    Konuyu hortlatmış gibi olsam da, bu boya takıntısına takılan ülkemizin güzel insanlarının mantığını kavrayamıyorum. Evet Türkiye de 2. El araba piyasasının tamamı şu sıralamaya göre fiyat biçiyor;

    1. Değişen
    2. Boya
    3. Motor

    Yahu arkadaş sen bu arabayı alıpta kaportasına köpük sürüp üzerinde kaymayacaksın. İçine binip gazına basıp yoluna gidiceksin. Nedir bu boya takıntısı. Değişen tamam olabilir. Arabaya önden tır girmiştir, ön kaput, ön tampon, ön 2 çamurluk değişir. Amenna dersin ki ulan bu parçalar değiştiyse alttan şaseye de girmişlerdir. O zaman kıllanırsın. Ama araba komple boyalı diye direk kazalı damgası vuramazsın ki. Bir kere komple boyalı bir arabanın kazalı olması için boyalı parçaların değişmesi lazım, nasıl bir kaza olacak ki parça değişmeden çekiçle düzeltilerek boyanacak? Bir de komple tüm kaporta çekiçle düzeltilipte boyanacak? Yurtdışında insanlar araç alırken km ve motor durumuna bakarak alıyorlar mesela. Çünkü biraz daha rahatlar. Adam arabayı sıfır alıyor fabrikadan metalik gri. Ama aslında petrol yeşili istiyor çok seviyor fakat fabrikasyon çıkışlı o renk yok. Özel istek ile boyatarak istese araya bi zaman süreci girecek. Adam alıyor kendisi götürüp boyattırıyor. Zevke ve keyfe keder. Çünkü alırken binici olarak alıyor. Bizimkiler gibi ticari mantıkla düşünmüyor, ama malesef Türkiye'de ticari mantıkla düşünmeden "ya binecez nası olsa" diyerek araba alabilen yok. İstemese de o şekilde düşünüyor insan sonuçta eninde sonunda satıcan

    Sorun aracın boyalı olması değil ki. Boya düzgün yapılırsa gözü rahatsız etmez zaten. Sorun piyasada çok fazla çakal olması ve o boyanın neden yapıldığından emin olamıyor olmamız.

    Şimdi adam var pert aracı topluyor, çok hafif hasarlı bırakıp, hafif hasarlıdır yürürü sağlamdır diyor. Adam var yandan komple araç girmiş dağıtmış, garaj sürmesinden dolayı sol tarf boyanmıştır diyor. Adam var arkadan adam gömüyor şase yamuluyor, sanayide araç düzeltiliyor, tampon değişip boyanıyor, ufak sürtmeden dolayı boyalıdır deniyor. Ve bu araçlar hep sanayide kayıtsız olarak cepten yapıldığı için ne servis ne sigorta kayıtlarında birşey çıkmıyor. Sen de emin olamıyorsun. Sanayide bir sürü ustaya da göstersen tam olarak emin olamıyorsun çünkü kimse dürüst değil.

    Gerçekten aracının boyası çok solduğu, güneşten yandığı, her tarafı çizildiği için komple boyatan tek tük adamlar da kurunun yanında yanan yaşlar oluyorlar. Ama bu milletle böyle.

    Yurt dışında hele avrupada 10 sene sonrası araçlar çöp olur geri dönüşüme girer. Bizde hurda olmuş araçlara hala dlei para istenir çünkü ülkenin durumu kötü, 3. dünya ülkesiyiz, fakiriz, araçları da suyunu çıkarıncaya kadar kullanıyoruz. E bu iş de byle bir para kapısı olduğundan dolayı her türlü üçkağıt dönüyor. Eskiden sadece galericiler üçkağıt yaparlardı. Şimdi bireyselde de herkes üçkağıt yapıyor. Bakıyorsun orjinal bir araba tertemiz hatasız diyor, bir forumda aracı bizzat bilen adam çıkıyor o araç pert toplaması geçen ağır kaza geçirdi diye. Bu ülke, bu halk böyle malesef...

    Bkz:

     komple boyalı araç yardım??






  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.