< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Konu Hız ise TurkNet Hep Zirvede! (2. sayfa)
-
-
Merhaba, altyapı ekipleri binanızdan daireye kadar gerekli işlemleri tamamlıyor ancak iç tesisat ile ilgili bir işlem yapılması gerekiyorsa müşteri sorumluluğundadır. -
Binamıza fiber kutusu geldi ama TT ekipleri tüm daireler anlaşmadan fiber kablolama yapamıyoruz dediler. Türknetten bir ekip gelip benim daireme kablo çekebilir mi lütfen ? Şimdiden teşekkürler.
-
Merhaba, yerleşik operatörün fiber altyapısı ile hizmet veriyoruz ancak adreste öncelikle fiber aktivasyonunun tamamlanmış olması gerekiyor. -
@XpressMusic34 hocam kesinlikle haklı. Ankastre darmadağın, işi bitmiş artık. Bir de dikkatinizi çekti mi bilmiyorum ama kablolar da çok ince. Yani bu tesisattan iyi hızlar almak bile mucize bence. Her şeyden önce büyük bir görüntü kirliliği mevcut.
Ben de Xpress hocamın tavsiyesine katılıyorum. Anlaşın bir elektrikçi ile ankastre dahil daire içlerine de kablo çektirin. Malzemenin de kalitelisini alın derim. Kabloları da maks 23 AWG CAT6 alırsanız şahane bir tesisat kurmuş olursunuz.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam aynen öyle. Bir de eski kablolarda yalıtım çok kötü çünkü ses ve fax taşımak için tasarlanmışlardı. Günümüzde ihtiyaçlar değişti, abonelikler çoğaldı. Haliyle yalıtımı iyi olan kabloların önemi ön plana çıktı. Bir binada hiç yoksa on abone var artık, bu kablolar da bir arada gidiyor kablo boşluklarından ve yalıtımları iyi olmalı ki birbirlerine etkileri daha az olsun.
Konu hakkında daha detaylı bilgi sahibi olmak isteyen kişiler için kaynak ekleyelim.
-
@turknetdestek Netflix hızınızı bilemiyorum ama sorun çözme hızınız çok kötü. İlk başta ilgileniyor gibi davranışlar yapıp internetsiz 10 gün kalmama sebep bir kurumsunuz. Şimdi fatura dönemi gelince kullanmadığım 10 günlük kısmı da talep edeceksiniz. Bunun yanısıra evlerden çalışan insanlariz. İnternetsiz ne yapalım? Sanırım değişim vakti geldi de geçiyor bile.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fhmkrtls -- 17 Şubat 2022; 17:47:40 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kanka, bugün bağlantı işi de bitti ve 100mbit vdsl ile sizin sisteme geçiş yaptım lakin torrent yerlerde. Napcez?
-
Merhaba, online işlem merkezi üzerinden destek kaydı oluşturur musunuz? Net uzmanlarımız kontrol ederek bilgi vereceklerdir. -
Teşekkür ederim. Sorun şimdilik dondurucuda. Müsait zamanımda yeniden ilgileneceğim.
-
Merhaba, destek almak istediğiniz zaman tekrar buradan ya da PM üzerinden bilgi verebilirsiniz. Sağlıklı günler dilerim. -
Merhaba,binamda kullanmakta olduğum kablonet fiber altyapısı mevcut fakat sizin sitenizden sorgulattığımda VDSL üzerinden max 78 mbs alabileceğim görünüyor,fiber alt yapısı olmasına rağmen verilen hız bu,kablonetin altyapısı ile hizmet sağlayamıyor musunuz ?
-
Hayır, Turknet kendi altyapısını ve Türk Telekom altyapısını kullanıyor.
-
Merhaba, biz GigaFiber üzerinden ya da yerleşik operatöre altyapısı kullanarak fiber hizmet vermekteyiz. Farklı operatöre ait altyapıyı kullanmıyoruz. -
2 gündür iptal için telefon bekliyorum bilerek aramıyorsunuz. Süre ne kadar uzarsa faturam o kadar artacak. Sitenizde zahmetsiz iptal yazıyor bekliyoruz bakalım....
-
Merhaba, iptal için kayıt numaranızı iletir misiniz? -
2058288 Abone numaralı türknet internetim 31 inden beri internete girmemektedir.ne kadar müşteri temsilcilerine yazsamda hep yalan konusup beni sürekli oyaladılar.bugun türk telekom müşteri hizmetlerini aradığımda alt yapı calısması olmadıgını ınternetı verebıleceklerını soyledıler.hatta calısma varsa üyelik başvurusu yaptırmadıgını soyledi.suan basvurumu alabılecegınıde ıletti.31 inden bugune 14 gün var , yani amaç ne onu çözemedim.internet kullandırmamak mı amacınız ona göre taşıyayım.müşteri hizmetleride yerlerde.internet alt yapısında çalışma var deyip 14 gün oyaladı beni turknet musterı hızmetleri.site içerisindede turknet kullanan 1-2 kişi var ve internetlerine bağlanıyorlar.site full turkcell internet kullanıyor herkes kullanıyor ben 14 gundur kullanamıyorum böyle bir rezillik olabilir mi yav.sene olmuş 2023 hala 14 gündür internet yok muhattapda yok!
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taslak_9461 -- 13 Ağustos 2023; 21:29:13 > -
Merhaba, bu durumun kontrol edilmesi için 66411216 numaralı kaydınızı oluşturdum. Uzmanımız ve ekipler gerekli kontrolleri ve çalışmaları yaparak size bilgi verecektir.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X