Şimdi Ara

Kopuk kablo hakkında?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
423
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar.Sorunum şu ki ttnet yalın internet başvurusu yaptım ve daha önce evimde yalın int. kullanmıştım.Fakat bana altyapı sorunu olduğunu söylediler vs. neyse sözleşmeyi imzaladık falan ekip göndereceklerini söylediler.Gelen ekipteki arkadaş dışarıdaki kutudan eve kablo çekmiş tesisatada bağlamamış bu hi önemli değil fakat arkadaş çekip giderken şunu farketmiş.Kutuya gelen kablonun kopuk olduğunu söylemiş rapora not düşerim tekrar gelirler demiş kendi halledememiş heralde tam bilmiyorum.Fakat 1 haftadır ne gelen var ne giden bende ttnet müşteri hizmetlerini aradım fakat benim henüz aboneliğim açılmadığı için yardımcı olamadılar.Başvuru yaptığım şubede yardımcı olmuyo.Kablo kopuk internet yok 2 haftadır bekliyorum.Gaziosmanpaşadaki telekom müdürlüğünede dilekçe verdim küçükçekmedeki yere fakat hala gelmediler.Nereye başvurmalıyım ne yapmalıyım?







  • Başvuru yaptığınız şube derken neyi kastediyorsunuz anlamadım ama bağlı bulunduğunuz bölge müdürlüğüne gidip ya başvurunuzu iptal edin yada bağlantıyı sağlamaları için şikayet kaydı oluşturun. Eğer uzun süreli kullanacaksanız bundan daha da güzeli gidip turk.net'e telefon dahil olan kampanyaya başvurun.
  • turk.net i hemen araştırıyorum hocam
  • turk.net ile ilgili bayağı bi şikayet var internette
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.