pek bi sorun yok o zaman lvl düşürmezlerse inş. alabilirsin
quote:
Orjinalden alıntı: TheRagoN
ya lütfen yardımcı olun beyler şu anda ne yapmam gerekiyor
hiç bişe yapamassın bi bardak soguk su ıc bence
Thank you for contacting Knight Online Customer Support. I am sorry to hear that you are having trouble with account "..............." for information change. Unfortunately, support for this issue does not fall under our Free2Play™ offering. I appreciate your frustration in this matter and apologize for any inconvenience this may have caused. To learn more about the support levels we provide, please review the Knight Online Service Level Agreement at:http://www.knightonlineworld.com/sla.php. If you would like to receive support for this type of issue in the future, please first purchase a premium service package (Bronze, Silver, or Gold) and submit a new support ticket. Thank you for playing Knight Online and happy hunting!
ticket a gelen cevap. ben bişey anlamadım lütfen biri yardımcı olsun ne demek istemişler burada ?
quote:
Orjinalden alıntı: CeOfFuture
quote:
Orjinalden alıntı: TheRagoN
çok sağolun beyler ya kafam hala allak bullak çok kötü bi duygu yaa
ban yemekde benzer duygular yasatiyor gecende 250 ytl degerindeki charim ban yedi biliyorum cok kotu
koxp kurarken iyiydi...
beyler biri açıklasın ya ne yazıyor bu cvpta
quote:
Orjinalden alıntı: TheRagoN
Thank you for contacting Knight Online Customer Support. I am sorry to hear that you are having trouble with account "..............." for information change. Unfortunately, support for this issue does not fall under our Free2Play™ offering. I appreciate your frustration in this matter and apologize for any inconvenience this may have caused. To learn more about the support levels we provide, please review the Knight Online Service Level Agreement at:http://www.knightonlineworld.com/sla.php. If you would like to receive support for this type of issue in the future, please first purchase a premium service package (Bronze, Silver, or Gold) and submit a new support ticket. Thank you for playing Knight Online and happy hunting!
ticket a gelen cevap. ben bişey anlamadım lütfen biri yardımcı olsun ne demek istemişler burada ?
KnightOnline Müşteri desteği ile temas kurduğun için teşekkürler. Senin "......." hesabında bilgilerin değiştiği için sıkıntı yaşadığını duyduğumdan dolayı üzgünüm.Malesef, bu durum bizim Free2Play teklif kapsamında değil.Senin boşa uğraşını takdir ederim ve özür dilerim, bu herhangi bir rahatsızlığa sebep olmuş olabilir.Destek hakkında daha çok şey öğrenmek için KnightOnline anlaşmasını buradan incele:http://www.knightonlineworld.com/sla.php.Sen eğer anlaşmayı, desteği beğenecek olursan, lütfen önce bir premium paketi al ve yeni bir ticket at. Knight Online oynadığınız için teşekkürler ve mutlu avlar!
Kısaca anladığım sen oyuna biraz para sağla, premium falan al ondan sonra tekrar ticket yolla demiş yetkili arkadaş.Ek olarak, Türklere Gold altı prede yardım etmiyorlar.
quote:
Orjinalden alıntı: TheRagoN
Thank you for contacting Knight Online Customer Support. I am sorry to hear that you are having trouble with account "..............." for information change. Unfortunately, support for this issue does not fall under our Free2Play™ offering. I appreciate your frustration in this matter and apologize for any inconvenience this may have caused. To learn more about the support levels we provide, please review the Knight Online Service Level Agreement at:http://www.knightonlineworld.com/sla.php. If you would like to receive support for this type of issue in the future, please first purchase a premium service package (Bronze, Silver, or Gold) and submit a new support ticket. Thank you for playing Knight Online and happy hunting!
ticket a gelen cevap. ben bişey anlamadım lütfen biri yardımcı olsun ne demek istemişler burada ?
motomot çeviri yapmıcam ama kısaca bu yapmak istediğin değişiklikler free2play kapsamına girmiyo . premium lu bi accountdan ticket atmayı dene yada bu ticket attığın hesaba premium al
quote:
Orjinalden alıntı: fbonurcan
quote:
Orjinalden alıntı: TheRagoN
Thank you for contacting Knight Online Customer Support. I am sorry to hear that you are having trouble with account "..............." for information change. Unfortunately, support for this issue does not fall under our Free2Play� offering. I appreciate your frustration in this matter and apologize for any inconvenience this may have caused. To learn more about the support levels we provide, please review the Knight Online Service Level Agreement at:http://www.knightonlineworld.com/sla.php. If you would like to receive support for this type of issue in the future, please first purchase a premium service package (Bronze, Silver, or Gold) and submit a new support ticket. Thank you for playing Knight Online and happy hunting!
ticket a gelen cevap. ben bişey anlamadım lütfen biri yardımcı olsun ne demek istemişler burada ?
motomot çeviri yapmıcam ama kısaca bu yapmak istediğin değişiklikler free2play kapsamına girmiyo . premium lu bi accountdan ticket atmayı dene yada bu ticket attığın hesaba premium al
Sabah tamamen çevirdim ben zaten, kasmasaydın
off valla yazık ya okudukca üzülüyorum
quote:
Orjinalden alıntı: CeOfFuture
quote:
Orjinalden alıntı: TheRagoN
çok sağolun beyler ya kafam hala allak bullak çok kötü bi duygu yaa
ban yemekde benzer duygular yasatiyor gecende 250 ytl degerindeki charim ban yedi biliyorum cok kotu
@TheRagoN
senin için gerçekten çok üzüldüm elimden gelen birşey olsa keşke..
@CeOfFuture
Öle devam et , inşallah daha beterini görürsün
rüşvet istiyolar anlaşılan charı vereceklerini bilsem pre almak sorun değil gold da alırım platiniumda ama vermezlerse
Cok Üzüldüm gerçekten..
sana premium al diolar kısaca kardeş çok üzüldüm
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme