Şimdi Ara

Project Windless | PS5 | ANA KONU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
21
Cevap
1
Favori
455
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Project Windless | PS5 | ANA KONU


    Project Windless | PS5 | ANA KONU



    En çok çığır açan battle royale oyunu PUBG: BATTLEGROUNDS'u yaratmasıyla tanınan Krafton, Inc., en çok satan The Bird That Drinks Tears romanına dayanan bir fantezi macera oyunu yaratmak için ortaklar arıyor.


    Bu iddialı proje, zengin dünyasını, karmaşık karakterlerini, garip yaratıklarını ve nefes kesici konumlarını sergileyerek sevilen kitabı hayata geçirecek.


    SÖZ KONUSU PROJE, sevilen kitaba hayat verecek; Romanın zengin dünyasını, karmaşık karakterlerini ve nefes kesen mekanlarını sergiliyor - bunların tümü, Krafton'ın ünlü olduğu koltuğunuzun kenarında oyun ile birleşiyor.


    Bu eşsiz efsanevi dünyayı yaratmaya katılmak için beğenilen küresel yetenekleri memnuniyetle karşılıyoruz!



    UNANNOUNCED PROJECT Site : https://unannouncedproject.krafton.com/


    KRAFTON Site : https://krafton.com/




    Project Windless | PS5 | ANA KONU크래프톤 KRAFTON youtube
    UNANNOUNCED PROJECT has released "The Nhaga Eater”, a visual concept trailer based on the acclaimed Korean fantasy novel “The Bird That Drinks Tears” by Yeongdo Lee. The trailer was inspired by the concept art of Design Director Iain McCaig and Team Windless using Unreal Engine 5. The team has spent over two years on building character and worldview on the artwork. ・About UNANNOUNCED PROJECT: Unannounced Project’s prime focus is to expand the epic scale of "The Bird That Drinks Tears" into the gaming world. The team envisions to bring together the impact of Korea’s renowned fantasy novel to game fans worldwide. ・KO ver. https://youtu.be/tXCO6wSrZRw ・UNANNOUNCED PROJECT Site : https://unannouncedproject.krafton.com/ ・KRAFTON Site : https://krafton.com/
    https://www.youtube.com/watch?v=pU9DOLY2cy0






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A r c h A n g e L. -- 21 Eylül 2022; 14:55:49 >







  • Project Windless | PS5 | ANA KONU
    Project Windless | PS5 | ANA KONUYongYeatwitter
    “I'm very thrilled to have provided the voice over performance for the protagonist Kagan Draka in the visual concept trailer of Krafton's (PUBG, Callisto Protocol) upcoming AAA dark fantasy game that will adapt the popular Korean fantasy novel series "The Bird That Drinks Tears".”
    https://twitter.com/YongYea/status/1572417555155005440
  • müthiş gözüküyor

  • console-master kullanıcısına yanıt

    Sanırım Callisto Protocol Oyunundan sonra ki büyük oyunları bu olacak gibi görünüyor. :)

    Kısacası merakla bekliyorum bu oyunu.

  • Windless Projesi'nin arkasındaki dünya, The Witcher kadar "yaratıcı ve sınırsız"



    Project Windless | PS5 | ANA KONU



    Çeviridir :


    Konsept sanatçısı Iain McCaig ve sanat yönetmeni Son Kwangjae ile Krafton'ın fantezi projesi hakkında konuşuyoruz.


    Bu yılın başlarında, PUBG yayıncısı Krafton , Yeong-do Lee'nin son derece popüler bir Kore fantastik roman dizisi olan The Bird That Drinks Tears'a dayanan yeni bir "multimedya serisi" üzerinde çalıştığını açıkladı . Windless Projesi olarak adlandırılan, şu anda ayrıntılar bir gizem, stüdyo “franchise” ın ne biçim alacağı hakkında çok az şey ortaya koyuyor - ancak buradaki bir öğenin bir video oyunu olacağını güvenle varsayabiliriz.


    O zaman o romanlara geri dönelim. Gözyaşı İçen Kuş, dokkaebi adı verilen güçlü ruhlar ve erken Korece'ye dayanan bir dil de dahil olmak üzere Güney Kore'nin kültürü, tarihi ve mitolojisinden yararlanır . Bu nedenle, tamamen yeni hikaye anlatımı, temalar ve maceralar için potansiyele sahip, batı pazarlarında görmeye alıştığımız üçlü A fantezi oyunlarının çoğundan çok farklı bir şey sunacak .


    “Düşmanını yiyen bir kahraman. Sevgili kardeşini öldürmek için arayan bir kız kardeş. Kitapları bu kadar özel yapan şeyin ne olduğu sorulduğunda, Star Wars ve Avengers: Endgame üzerinde çalışmış olan konsept sanatçısı Iain McCaig, ölümsüzlüğü elde etmek için kalpleri çıkarılmış, anaerkil bir sürüngen ırkı olduğunu söylüyor. "Ve bu, bu gıdıklama destanının buzdağının sadece görünen kısmı. Daha da anlatmalı mıyım?"


    Sanat yönetmeni Son Kwangjae için, kitapların evreninin yeniliği, benzer şekilde çekiciliğinin anahtarıdır. “[Yeong-do Lee'nin] eserlerinin en büyük cazibesi, özellikle Gözyaşı İçen Kuş [ve aynı evrende geçen sonraki dizi, Kan İçen Kuş] her şeyin yeni olması” diyor. "Kore folklorundaki canavarları saymazsak, tavuk ve yılanın insanlaştırıldığı ırklar vardır. Lee Yeong-do'nun hikayeleri, farklı bir yenilik unsuru sunar ve her unsur organik olarak etkileşime girerek benzersiz bir dünya yaratır.


    “Bu kitabın güzelliği, çelişkiler ve paradokslar içeren hikayeler anlatmasıdır. En büyük varlıklar en çirkin izlerini bırakır ve gerçekten sevdikleriniz size ihanet eder. Hikayenin bu uç kısımları okuyuculara sorular yöneltiyor. Her okuyucunun değerlerine göre temanın da değiştiğini düşünüyorum.”


    McCaig bize “bu hikayenin canavarlarla ve kabus gibi şeylerle dolu olduğunu ve çoğu zaman bunların iyi adamlar olduğunu sevdiğini söylüyor. Acımasız ve karanlık ve gülünç ve saçma ve gerçekten, gerçekten akıllı. Yazarın üslubu çok orijinal olduğu için tüm bunları hakkıyla yerine getirebilecek bir sanat stili bulmak zor bir iş.”


    Son, kitapların Hindistan kökenli mitolojik yılan gibi bir ırk olan Naga'yı ele alışını örnek olarak sunarak aynı fikirde. Kitaplarda Kiboren adlı devasa bir ormanda yaşadıklarını ve “reşit olma törenleri sırasında yüreklerini çıkarıp şehrin merkez kulesinde sakladıklarını” anlatıyor Son. “Bunu yaparak, neredeyse ölümsüz bir yenilenme kazanabilirler.”


    Projenin bizimle paylaştığı sanat eserinden (yukarıda ve aşağıda), bu güzel, kabus gibi ve fantastik unsurlara dair bir his ortaya çıkıyor, yerleri, insanları ve efsanevi yaratıkları için konseptler, Project Windless'ın ne olduğu hakkında bazı güçlü izlenimler sunuyor. Takım şimdiye kadar hayal ediyor.


    Son ayrıca bize çok oyunculu oyunlarda çalışmaktan bunun gibi bir projeye geçişten ve sunabileceği özgürlükten bahsediyor . “Genel olarak çok oyunculu oyunlar geliştiriyorum. Bu tür, doğal olarak her oyuncunun doğrusal olmayan hikayesini ele almak zorundadır ve böyle bir koşul, karakter merkezli bir anlatıyı ifade etmede bir kısıtlama olarak çalışır. Ancak, bu proje bu tür kısıtlamalardan muaftır. Amaç romandan yola çıkarak görselleştirmektir. Hikayeye odaklanabilmek ve bu odak içinde özgürce çizim yapabilmek güzel.”


    Project Windless hakkında şimdiye kadar ortaya çıkan küçük bilgilerden, hem düzyazı kurgu hem de oyunlarda başka bir tür devi ile karşılaştırmalar yapıldı: The Witcher . Bununla birlikte, The Witcher kurgudan oyunlara ve ekrana uzanan yörüngesinde stüdyo için bir “rol modeli” olsa bile, evreninde bulunması kolay karşılaştırmalar yok gibi görünüyor. “Bu hikaye çok benzersiz; başka bir şeyle karşılaştırmak bir kötülük olur, ”diyor McCaig. Yine de “'Korean Witcher'ın kulağa hoş geldiğini” ekliyor.


    Ancak Windless Projesi'nin iddia ettiği bölge heyecan verici bir şekilde yeni olacak olsa da, The Witcher'ın ya da Son'a göre adlandırmak isteyebileceğiniz başka herhangi bir fantezi destanının yanında kaliteli olmayacağı anlamına gelmiyor. “Bu orijinal romanın bir hayranı olarak, evreninin The Witcher, Game of Thrones veya Lord of the Rings gibi dünyaca ünlü fanteziler kadar yaratıcı ve sınırsız olduğunu güvenle söyleyebilirim. Tüm farklı ırklar, derin hikayeler, arka plan ve temalar, evreni gerçekten umut verici kılıyor.


    “Çalışırken bile tüm bunlara tekrar tekrar şaşırıyorum. The Witcher'ın video oyunu orijinal romana dayanıyordu ve ironik bir şekilde orijinal roman, oyun sayesinde dünya tarafından daha iyi tanındı. Ve o zamandan beri, IP bir film olarak üretildi ve birçok kişi tarafından sevilen küresel bir IP'ye dönüştü. Bu açıdan The Witcher bizim için iyi bir rol model. Amacımız benzer: özgünlük ve kaliteli deneyimler sunmak. Orijinal romanı keşfetmeye odaklandığımız için şu ana kadar özellikle ilham aldığımız bir çalışma yok.”


    Ayrıca The Bird That Drinks Tears'ın fantazi markasına yaklaşmanın nasıl bir şey olduğunu ve daha "batılı" fantazi kavram ve temalarının genellikle ana akım fantazi medyaya, özellikle batıya hükmettiği göz önüne alındığında, ne tür heyecan verici fırsatlar veya yollar sunulduğunu sorduk. pazarlar. McCaig, “Sanırım birçok 'batılı' fantezi temasının, fikrinin ve karakterinin – özellikle ejderhaların – aslında şu ya da bu biçimde, dünyadaki hemen hemen her kültürde bulunan evrensel arketipler olduğunu göreceksiniz” diye açıklıyor.


    "Gözyaşları İçen Kuş'un da bir ejderhası var, ancak hikayedeki çoğu fantezide olduğu gibi, yazar Lee Yeong-do bu ikonları aldı ve onlara batılı gözlerime göre, genellikle Kore tadında bir bükülme verdi. , onları ilk kez görüyormuşum gibi hissediyorum. Bunu aslında karakterlerinden felsefelerine ve hikaye anlatma tarzına kadar her şeyde yapıyor. Umarım onun başyapıtını görselleştirirken bunu başarıyoruzdur. Eğer başarılı olursak, dünyada bunun gibi bir şey olmayacak!”


    Son bize, “Ünlü batı fantezilerinden gelen içerikler ana akım haline geldi ve Koreli olanlar da dahil olmak üzere birçok video oyunu firması bunları tüketiyor ve yeniden üretiyor” diyor. "Ben de bu projelerin birçoğuna katıldım, bu yüzden benim gibi Kore'de doğup büyüyenlerin bile Kore geleneksel kültürünü kullanarak fantezi yaratmakta zorluk çektiğini düşünüyorum. Bu yüzden daha çok çalışmalıyız.”


    Son, romanların kurgusunu küresel bir IP'ye dönüştürmek için Project Windless ekibinin “'Hangeul'u roman dünyasında ortak yazılı karakter olarak kullanmayı düşündüğünü” açıklıyor. Hangeul, Kore'nin fonetik karakter sistemidir ve onunla ilk kez karşılaşan insanlar genellikle 'ㅎ' veya 'ㅅ' gibi harflerin şapka takan veya çatı şeklindeki bir kişiye benzediğini söylerler, bu yüzden Hangeul'u hissederler. eğlenceli ve sevimli harfler. Bunun benzersiz bir dünya görüşü oluşturmaya katkıda bulunabileceğini düşünüyorum.”


    Windless Projesi daha yeni duyurulduğunda ve hala kavramsal aşamasında, henüz ondan kaynaklanan herhangi bir medya için çıkış tarihi hakkında bir kelime yok. Şimdilik, yakın ufku takip etmek için yaklaşmakta olan PC oyunlarının özetine göz atabilirsiniz.




    Kaynak : https://www.pcgamesn.com/project-windless-interview




  • 2 Konsept Tasarım



    Project Windless | PS5 | ANA KONU


    Project Windless | PS5 | ANA KONU
  • Crimson desert'dan sonra yeni bir witcher killer doğuyor Project Windless | PS5 | ANA KONU 

  • Yeni Konsept Görüntüler :



    Project Windless | PS5 | ANA KONU


    Project Windless | PS5 | ANA KONU




    Project Windless | PS5 | ANA KONU


    Project Windless | PS5 | ANA KONU


    Project Windless | PS5 | ANA KONU


    Project Windless | PS5 | ANA KONU


    Project Windless | PS5 | ANA KONU


    Project Windless | PS5 | ANA KONU


    Project Windless | PS5 | ANA KONU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A r c h A n g e L. -- 24 Kasım 2022; 18:20:53 >




  • Himurajutsu kullanıcısına yanıt

    Oyunun dünyası çok geniş olacak gibi görünüyor. Geliştiricilerin paylaştığı yeni Konsept tasarımlar yayınlandı burada daha fazla paylaşmak istemiyorum ama ağzım açık kaldı. Umarım yakında bir Gameplay gösterirler kısada olsa. :)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A r c h A n g e L. -- 10 Aralık 2022; 22:26:57 >
  • A r c h A n g e L. kullanıcısına yanıt

    Yukarıdakilerden başka yeni resimler mi geldi?

  • Himurajutsu kullanıcısına yanıt

    Hemde bir hayli fazla hocam. Genelde oyun çıktıktan sonra paylaşılır ama bazı geliştiriciler erken paylaşmaya başlamış. :)

    Gördüklerim beni fazlası ile heyecanlandırdı. Gerek dünyası gerek yeni eklenen karakterler. TW evreninden büyük olma olasılığı çok yüksek.

  • A r c h A n g e L. kullanıcısına yanıt

    Atsana link bakalım. Sitesinde bulamadım nedense.

  • Himurajutsu kullanıcısına yanıt

    Özelden attım hocam eğer hoşuna giden olursa buradan da paylaşabilirsin ben yeterince paylaştığımı düşünüyorum. :)

  • Studio Opening - KRAFTON Montréal



    Project Windless | PS5 | ANA KONU크래프톤 KRAFTON youtube
    KRAFTON opens a new studio in Montréal, to work on an adaptation of the bestselling novel series The Bird That Drink Tears.
    https://www.youtube.com/watch?v=haGZPYIgJ5g
  • Oyun 2026'da Çıkış Yapması bekleniyor!!



    Project Windless | PS5 | ANA KONU
  • Studio Opening - KRAFTON Montréal



    Project Windless | PS5 | ANA KONU크래프톤 KRAFTON youtube
    KRAFTON opens a new studio in Montréal, to work on an adaptation of the bestselling novel series The Bird That Drink Tears.
    https://www.youtube.com/watch?v=haGZPYIgJ5g
  • Krafton'un Project Windless oyunundan birkaç bilgi!


    Fragmanda görülen dünya ve karakter tasarımları, Hollywood yeteneği Iain McCaig tarafından yaratılan konsept sanatına dayanıyor.


    AMSTERDAM, HOLLANDA - 20 Eylül 2022 - KRAFTON, Inc. şirketinin geçen ay popüler Kore fantezi romanı The Bird That Drinks Tears'a dayanan isimsiz bir oyun projesini aktif olarak geliştirmeye başladığını açıklamasının ardından KRAFTON, izleyicilerin bu fikri mülkiyete dayanan gelecekteki eğlence projelerinden neler bekleyebileceğini göstermek için yeni bir görsel konsept fragmanı yayınladı. Görselleştirme projesi, isimsiz oyun projesine ek olarak, bir grafik roman ve sinema filmi de dahil olmak üzere The Bird That Drinks Tears'a dayanan çeşitli multimedya projelerinin estetik ve tonal yönlerine rehberlik edecek şekilde konumlandırıldı.


    Unreal Engine 5 kullanılarak oluşturulan görsel konsept fragman, KRAFTON'un Gözyaşı İçen Kuş'a dayanan eğlence projeleriyle hedeflediği mistik tonu vurguluyor. Fragmanda görülen dünya ve karakter tasarımları, Star Wars ve Marvel gibi serilerdeki çalışmalarıyla tanınan ünlü Hollywood yeteneği Iain McCaig tarafından yaratılan canlı konsept sanatına dayanıyor.


    KRAFTON'un Windless Ekibi, 2021'den bu yana romanın dünyasını ve karakterlerini görselleştirmek için Iain McCaig ile yakın bir şekilde çalıştı. Bu işbirliğinin nihai ürünü 2022'de bir sanat kitabı olarak yayınlanacak. Ayrıca, The Bird That Drinks Tears'a dayanan bir grafik roman da 2023'te yayınlanacak.


    Son olarak KRAFTON, romana dayanan isimsiz bir oyun projesi üzerinde aktif olarak geliştirmeye devam ediyor. KRAFTON, iddialı vizyonunu gerçekleştirmesine yardımcı olacak en iyi küresel yetenekleri işe alma çabalarını sürdürürken, kısa süre önce oyunun resmi web sitesini başlattı.


    Oyun projesinin geliştirme ekibine katılmak veya The Bird That Drinks Tears hakkında daha fazla bilgi edinmek isteyenler lütfen https://kraftonmontreal.com// adresini ziyaret etsinler. KRAFTON hakkında daha fazla bilgi için lütfen https://krafton.com/en// adresini ziyaret edin.



    Kaynak : https://krafton.com/en//news/press/krafton-reveals-visual-concept-trailer-for-its-upcoming-projects-based-on-the-bird-that-drinks-tears-fantasy-novel/




  • "THE BIRD THAT DRINKS TEARS"


    Şu anda Koreli yazar Lee Yeongdo'nun beğenilen roman serisi The Bird That Drinks Tears'ın uyarlaması üzerinde çalışıyoruz. Bu çok satan seri, benzersiz fantastik dünyasıyla milyonlarca hayranı büyüledi. Büyüleyici karakterleri, özenle kurgulanmış olay örgüsü ve dokunaklı temalarıyla kitaplara anında aşık olmaları şaşırtıcı değil. Amacımız, oyun endüstrisindeki yeniliklerin sınırlarını zorlarken, oyun ve hikayenin sorunsuz bir şekilde birbirine karıştığı bir oyun yaratmaktır. Unreal Engine'in en son sürümünü kullanarak sağlam bir teknoloji temeli oluşturuyoruz. Bu, çabalarımızı en önemli yere koymamızı sağlıyor. Bu heyecan verici maceranın bir parçası olmak istiyorsanız, Kariyer bölümümüze göz atın, aktif olarak işe alım yapıyoruz.



    Kaynak : https://krafton.com/en/studios/montreal-studio//





  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.