Şimdi Ara

Kredi kartı çalınmasında artış olunca garanti yeni menü eklmiş

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
994
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İnternet şubesi

    Kartlar --- Kart işlem itirazı

    Kartım kaybolmuş / çalınmıştır. Harcama işlemi tarafımdan yapılmamıştır.
    Harcama / Nakit Avans işlemi tarafımdan ya da ek kart hamili tarafından yapılmamıştır.
    Harcamanın yapıldığı tarihte kart elimde bulunmaktaydı.Bilgilerini verdiğim işlem tutarındaki nakit ATM'den alınamamıştır / eksik alınmıştır.
    Harcama / Nakit Avans işlemi hesap bildirim cetvelime birden fazla kez işlenmiştir.İşyerinden talep ettiğim ürün / hizmet verilememiştir veya şirketin faaliyetleri durdurulmuştur.
    Bilgilerini verdiğim harcama tutarı tarafımdan nakit / çek / farklı bir kredi kartı yoluyla ödenmiştir.
    Daha önce ödemeleri yapılan mevcut anlaşmamı / rezervasyonumu iptal ettirmeme rağmen kredi kartı hesabım borçlandırılmaya devam etmektedir.
    İşlem tutarı hatalıdır.Harcama, işyeri tarafından iptal edilmesine rağmen kredi kartıma alacak olarak kaydedilmemiştir.

    Kayıp/Çalıntı sebebiyle ya da harcamanın sizin tarafınızdan / ek kart sahibi tarafından yapılmadığını beyan etmeniz durumunda ilgili kartınızın öncelikli olarak kapatılması gereklidir.







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.