Kartım kaybolmuş / çalınmıştır. Harcama işlemi tarafımdan yapılmamıştır. Harcama / Nakit Avans işlemi tarafımdan ya da ek kart hamili tarafından yapılmamıştır. Harcamanın yapıldığı tarihte kart elimde bulunmaktaydı.Bilgilerini verdiğim işlem tutarındaki nakit ATM'den alınamamıştır / eksik alınmıştır. Harcama / Nakit Avans işlemi hesap bildirim cetvelime birden fazla kez işlenmiştir.İşyerinden talep ettiğim ürün / hizmet verilememiştir veya şirketin faaliyetleri durdurulmuştur. Bilgilerini verdiğim harcama tutarı tarafımdan nakit / çek / farklı bir kredi kartı yoluyla ödenmiştir. Daha önce ödemeleri yapılan mevcut anlaşmamı / rezervasyonumu iptal ettirmeme rağmen kredi kartı hesabım borçlandırılmaya devam etmektedir. İşlem tutarı hatalıdır.Harcama, işyeri tarafından iptal edilmesine rağmen kredi kartıma alacak olarak kaydedilmemiştir.
Kayıp/Çalıntı sebebiyle ya da harcamanın sizin tarafınızdan / ek kart sahibi tarafından yapılmadığını beyan etmeniz durumunda ilgili kartınızın öncelikli olarak kapatılması gereklidir.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme