Şimdi Ara

--> Kulüp NISSAN … Bir TIKla Gelir :) <-- (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.529
Cevap
7
Favori
423.940
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sandiego forum için eline sağlık teşekkür ederiz,
    yosunkaya çok özel bir araca sahipsin kazasız belasız kullan gözler üzerinde!!
    sandiego senin canavar da kendi sınıfında özel aynı dileklerim senin içinde geçerli.
    350 sahibi-kullanıcısı biri aramıza katılır da deneyimlerini bizimle paylaşır diye umuyorum.
  • Aminn, GARIBALDI sağol.Darısı tüm isteyenlerin başına inşallah.Gerçekten kullanılması ve davranışları çok keyif veren bir araba.
    Bende olabildiğince sade tutmaya çalışıyorum. fazla modifiye edipte aracı çığrından çıkartmak istemiyorum.

    Ama sizlerinde fikirlerinizi almak isterim, birçok arkadaşım jant takmamı öneriyor.Önerdikleri jant Enkei RP03 18".Bilemiyorum arabaçok sertleşirmi, yerden yükselirmi? Sizce nasıl olur arkadaşlar.
    Ha birde eksoz yaptırmamı söyleyenler var, eksozu da şu an fabrikadan çıktığı gibi .Ama öyle son susturucu falan değil komple manifoldtan uca değiştirmem gerektiğini söylüyorlar.

    Bende, aracı babamda arada birde olsa kullandığından çok gürültü çıkarıp polisleri ve ahaliyi rahatsız etmek istemiyorum.Performansa artısı fazlaymış ama bilemiyorum yaptırsam mı yaptırmasam mı?

    Zaten bunlardan başka bişey de yaptırmam açıkcası.
    Sizlerinde fikirlerini öğrenmek isterim.

    Saygılarımla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yosunkaya -- 1 Haziran 2006; 23:38:42 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: sandiego

    KISA DERLEME BİLGİLER

    - Türkiye, Nissan Otomotiv A.Ş. ile 1993 yılının Aralık ayında tanıştı. Şirket, 150 milyar dolarlık cirosu ve 400 yıllık tarihiyle Japonya'nın en büyük kuruluşlarından Sumitomo ve Çukurova Grubu'nun ortaklığı sonucunda kuruldu. Türkiye pazarına 10 yıldır üstün otomobiller sunan bu büyük ortaklıkta, Sumitomo Grubu'nun %99.30, Çukurova Grubu'nun ise % 0.70 oranında payı bulunuyor.

    - Nissan Kuzey Amerika, İspanya, Almanya, İngiltere ve Belçika'daki araştırma ve geliştirme merkezlerinde otomobiller için teknolojik çalışmalarını sürdürmektedir.

    - NISSAN OTOMOTİV A.Ş Türkiye'de 34 Yetkili Satıcı ve 42 Yetkili Servis ile hizmet vermektedir.

    Basın Bültenlerinden:

    24 Nisan 2006 tarihli Haber

    - Nissan Motor Co. Ltd. Tokyo’da yaptığı basın toplantısı’nda 2005 yılı mali sonuçlarını açıklarken, Başkan ve CEO Carlos Ghosn, Infiniti marka lüks segment araçların Avrupa Lansmanı’nın 2008 yılında yapılacağını söyledi.

    - Nissan Avrupa’nın Pazarlama ve Satıştan Sorumlu Başkan Yardımcısı Brain Carolin, Infiniti lansmanı ile ilgili şunları söyledi; “2008 yılı Infiniti markasının Avrupa lansmanı için en ideal zamandır. Bu zaman sürecinde çalışmalarımızı hızlandırıp, Avrupalı seçkin müşterimizin beklentilerine hitap edecek yeni nesil ve çok kapsamlı hem dizel, hem de benzinli komple bir Infiniti ürün yelpazesi hazırlayacağız.”



    Türkiye Pazarında Satılan Güncel Modellerin Listesi:


    ...
    ...
    ...




    Kaynaklar

    **Türkiye Nissan resmi web sitesiwww.nissan.com.tr
    **Ayrıca ilgili görsel malzemeler içinhttp://press.nissan-global.com/EN/index.html adresinden yararlanılmıştır


    Nissan Türkiye bütün hizmet noktalarının iletişim bilgileriyle yer aldığı tek listeyi indirmek için aşağıdaki linki kullanabilirsiniz:

    http://rapid**share.de/files/21671636/nissan_liste_hizmet.doc.html

    Dosyayı indirebilmek için aradaki ** kısmı silin




    güzel



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CEZ_ -- 5 Haziran 2006; 9:20:08 >




  • Cez arkadaş,

    Yaptığın güzel yorum için grubumuz adına teşekkür ederim, fakat alıntı yaparken bu kadar resmin olduğu tanıtım sayfasının tamamını alıp mesaja koyman etik olmuşmu sence.Bu kadar resmi tekrar yüklemek ve konuda kalabalık yapmaktan başka bir işe yaramamış.
    Sayfa daha geç açılıyor, birde sadece güzel yazmak için bu yapılırmıydı arkadaşım?Birdaha ki sefer bu konuda daha özenli olacağına inanıyorum.


    Saygılar.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yosunkaya

    Aminn, GARIBALDI sağol.Darısı tüm isteyenlerin başına inşallah.Gerçekten kullanılması ve davranışları çok keyif veren bir araba.
    Bende olabildiğince sade tutmaya çalışıyorum. fazla modifiye edipte aracı çığrından çıkartmak istemiyorum.

    Ama sizlerinde fikirlerinizi almak isterim, birçok arkadaşım jant takmamı öneriyor.Önerdikleri jant Enkei RP03 18".Bilemiyorum arabaçok sertleşirmi, yerden yükselirmi? Sizce nasıl olur arkadaşlar.
    Ha birde eksoz yaptırmamı söyleyenler var, eksozu da şu an fabrikadan çıktığı gibi .Ama öyle son susturucu falan değil komple manifoldtan uca değiştirmem gerektiğini söylüyorlar.

    Bende, aracı babamda arada birde olsa kullandığından çok gürültü çıkarıp polisleri ve ahaliyi rahatsız etmek istemiyorum.Performansa artısı fazlaymış ama bilemiyorum yaptırsam mı yaptırmasam mı?

    Zaten bunlardan başka bişey de yaptırmam açıkcası.
    Sizlerinde fikirlerini öğrenmek isterim.

    Saygılarımla.


    Üniversiteden ancak dönebildim ve bütün gün foruma girmek için çabaladım. Malumunuz kıtalar arası 10 saat fark olunca... Bu yüzden başlığa geç cevap yazabildim. Kusura bakmayın yosunkaya. Teknik özellikleri eklediğiniz için teşekkürler. İçerik olarak kulübümüz zenginleşiyor.

    Modifiye konusuna gelince ben fotoğraflardaki haline vurulduğumu tekrar belirtmek isterim...Maşallah... Araçlarımız için bir nazar boncuğu koyalım biz de sitemize. Bahsettiğiniz parçalar ayrı bir hava katabilir, ama şu anki orjinal hali bence herşeyin ötesinde. Özellikle sizinki gibi temiz bir araca insan kıyamaz. Uygulamaları yapsanız bile orjinal aksesuarları herhalde muhafaza edeceksiniz. Böyle makinelerle oynayıp çok şey yapılabilir. Ancak daha 60.000 km’de bu kadar zor bulunan temiz bir aracın değeri çok ayrı bir yerde. Jant için geriye dönüş kolay yanlız egzoz konusu insanın kafasını kurcalıyor. Sonuçta ben herhalde iki aksesuarı da sizinki gibi orjinal ve Türkiye’de az bulunan bir araca taktırmaya kıyamazdım (ama emin olun çevre baskısı ve arkadaşların telkinleriyle kafama sizin gibi ‘acaba mı’ soruları takılırdı).


    @GARIBALDI
    Ben asıl kulübümüzde başlayan paylaşım sürecinden çok mutlu oluyorum. Dediğiniz gibi bir 350Z kullanıcısı üyemiz olsa da aracıyla ilğili bilgileri paylaşsa keşke. Ama daha yol uzun… bakalım Primera, X-Trail, Note, Pathfinder ve Patrol kullanıcısı gibi diğer modellerden de üyemiz olacak mı? Daha yolun epey başındayız.

    @CEZ_
    yosunkaya haklı… Alıntı yaparken fotoğraflara dikkat etmemişsiniz sanırım. Sayfamızda resim yükü zaten ağır. Lütfen mesajınızı tekrar düzenleyip resim kısımlarını silebilir misiniz? Anlayışınız için şimdiden teşekkürler

    Saygılar ve iyi forumlar,




  • En güzel halinin orjinal hali olduğunu düşünüyorum,klasik olacaksa bire bir orjinal parçaları muhafaza etmesi lazım derim.
    Düşündüğün değişiklikler arabaya bakanların dikkatini çeker ama arabadan anlayanlar için bence ilk halinin muhafazası daha güzel.
    Niyetlenirsen de çok dikkat çeken arabanın bütünlüğünü bozup genel görüntüde baskın duran parçalar kullanmamanı dilerim,bu araba her haliyle hoş.
    Ayrıca adı geçen jant arabayı hırpalar gibime geliyor.
  • sandiego ve GARIBALDI, fikirleriniz ve uyarılarınız dikkate alınıyor, merak etmeyin.BEnde aynı fikirdeyim sizinle, olacaksa orjinal güzellik olsun.

    Saygılarımla.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: asilx


    quote:

    Orjinalden alıntı: Ozdamar

    bende yakında infiniti fx35 dusunuyorum belkı aranıza gelırım hehe Clubunuz için . Başarılar

    hocam sen clio dan mazda3 e ordan da fx 35 i mi çıktın..

    valla helal





  • -->NISMO<--


    - NISSAN MOTORSPORT’un kısaltılmasından türetilmiş bir kelimedir
    - Nissan Motor Company’nin motorsporları ve performans bölümünün genel adıdır
    - 1984 yılında kurulan bölüm JSPC, JTCC, 24 Hours of Le Mans ve 24 hours of Daytona gibi organizasyonlara katılmıştır
    - NISMO adı altında NISSAN için performans parçaları ve dizayn kitleri sunulmaktadır. --> Motor parçaları, süspasyon sitemleri, alüminyum jantlar ve aero kitler ürünlerinden bazılarıdır <--
    - Nissan ve Infiniti’nin eski-yeni her türlü modeli için hizmet vermektedir
    - Nismo Skyline GT-R R34 Z-tune [Z2] modeli özel üretim parçalarla donatılmış ve Şubat 2006 fiyatı 170,000 $’dır. Diğer Nissan Skyline GT-R modelleri için de performans ve dizayn parçalarını NISMO sunmaktadır (RB26DETT Z2 kodlu motor marka için özel bir öneme sahip)
    - Offroad performansı geliştirilmiş Nissan Frontier SUP’nin NISMO sürümü Amerika’da ekstra ücret karşılığı satın alınabiliyor


    Konuyla ilgili linkler:

    - NISMO Amerika: http://www.nissanusa.com/nismo/
    - NISMO Japonya:http://www.nismo.co.jp/
    - Her modelle ilgili NISMO parçaları için kataloglar:
    http://www.nismoparts.com/
    http://www.hor-j.com/

    Nissan Motorsporların resmi adresi de aşağıdadır:

    http://www.nissan-motorsports.com/EN/index.html (Güncel haberler ve makalelerin dışında geniş içerik sunan bir fotoğraf arşivi var)

    Aktif yer aldığı organizasyonlar:
    *Dakar Rally
    *FIA Cross Country Rally World Cup
    *China Circuit Championship
    *South Africa Offroad
    *Super GT

    Navara-Nissan Motorsports-
     --> Kulüp NISSAN … Bir TIKla Gelir :) <--

     --> Kulüp NISSAN … Bir TIKla Gelir :) <--

    Nissan Hardbody
     --> Kulüp NISSAN … Bir TIKla Gelir :) <--


    -->Nismo Skyline GT-R R34 Z-tune [Z2]<--


     --> Kulüp NISSAN … Bir TIKla Gelir :) <--

     --> Kulüp NISSAN … Bir TIKla Gelir :) <--

     --> Kulüp NISSAN … Bir TIKla Gelir :) <--


    Özellikler:
    Motor Tipi: Inline-6, Twin-Turbo
    Displacement cu in (cc): 169 (2771)
    Güç bhp (kW) at RPM: 500(368) / 6800
    Tork lb-ft (Nm) at RPM: 399(540) / 5200
    Redline at RPM: n.a.
    Frenler F/R: ABS, vented disc/vented disc
    Lastikler F-R: 265/35 R18
    Ağırlık lb (kg): 3526 (1600)
    ve tabiki All Wheel Drive

    **Nismo Skyline Z-tune ile ilgili fotoğraflar ve teknik bilgiler rsportscars.com adresinden alıntıdır

    Türkiye’de SUP ve binek araçlar için NISMO aksesuar ve parçaları herhalde henüz temin edilemiyor. Ancak ‘NISMO ve Türkiye’ konusunda detaylı bir bilgiye sahip değilim. yosunkaya sizin bir bilginiz var mı?




  • Arkadaşlar ne yazık ki nissan klübünü yeni farkettim gecikme için özür dilerim:)
    Üye listesine eklerseniz sevinirim:)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gpeksoz

    Arkadaşlar ne yazık ki nissan klübünü yeni farkettim gecikme için özür dilerim:)
    Üye listesine eklerseniz sevinirim:)


    Hoşgeldiniz gpeksoz İmzanızdaki İki araçla üye listemizdesiniz. Daha önce Nıssan Note kullanıcısı olarak sizin gözlemlerinizi modelle ilgilenen eamyraen'e referans olarak göstermiştim. Sizi aramızda görmekten mutluluk duydum. Dikkatimi çeken ilk nokta Kulüp Nissan üyeleri arasında hemen hemen her segmentte otomatik vites kullanıcılarının olması. Bir başka noktaysa ilk Infiniti olarak imzanızdaki diğer aracın yer alması

    Keyifli paylaşımlar,




  • Otomatik şanzıman tercihinin sebebi sanırım günümüz araçlarında otomatik şanzıman teknolojisinin oldukça gelişmiş olması.Note dan önceki aracım 98 honda civic ile kıyasladığımda vites geçişleri hem sarsıntısız hem hassas yokuşlarda bayılmadan vites küçültebiliyor.Ayrıca infiniti qx4 ile kıyaslandığında da aynı fark mevcut.Note sayesinde anladım ki performans olarak da ekonomi olarak da geçtiğimiz 10 yılda otomatik şanzımanlar çok yol katetmiş.
    Bir de İstanbul trafiğinin çekilmez bir hal almış oluşu insanları debriyaj çilesinden kurtaracak bir teknoloji olan otomatik şanzımanı öne çıkarıyor.
  • sandeigo ,

    Nismo Skyline GT-R R34 Z-tune japanese muscle car,
    süper bir araç yapmış adamlar, zaten japonyada Nissan R34GTR japonların ürettiği en güçlü ve modifiye kaldırır araç olarak geçiyor.Ülkemizdeki tüm modifiye tutkunlarının ve japon severlerin rüyası bir araç.

    Çok güzel bu resimlerin devamıda olacaktı. Onlarıda bulabilirsen koy lütfen.

    İçini falan da bir görelim bakalım....

    Saygılar.
  • @gpeksoz

    İlk arabam 92 model Mazda 323 ve otomatikti. Daha sonra 2004 model Honda Civic HB aracım da otomatikti. En son Nissan Navara’da otomatik. Dediğiniz gibi şanzıman teknolojilerinin ilerlemesi yanında otomatik araçlarım beni hiç üzmedi. Özellikle öğrenciyken İstanbul E5’in o çekilmez trafiğinde ~30km yol yapıyordum ve kurtarıcım Japon A/T’ler oldu. Ancak yine Japon da olsa dizel bir otomatik SUP ile ilgili hiçbir tecrübem yok. Yol yaptıkça deneyimlerimi sizlerle paylaşırım.



    @yosunkaya

    Resimleri hemen arşivlemiştim. ~100-150 spor Nissan’larla ilgili uzakdoğu sitelerinden fotoğraf depoladım. O yazı karekterlerinin içinden çekmek biraz tuhaftı. Bahsettiğiniz modelle ilgili yayına başlayabiliriz:

    -->Nismo Skyline GT-R R34 Z-tune [Z2]<--

     --> Kulüp NISSAN … Bir TIKla Gelir :) <--

     --> Kulüp NISSAN … Bir TIKla Gelir :) <--

     --> Kulüp NISSAN … Bir TIKla Gelir :) <--

     --> Kulüp NISSAN … Bir TIKla Gelir :) <--

     --> Kulüp NISSAN … Bir TIKla Gelir :) <--

     --> Kulüp NISSAN … Bir TIKla Gelir :) <--



    Eğer ilginizi çekerse aşağıdaki araçlarında detaylı fotoğraflarını paylaşmaya hazırım

    -->Nissan Skyline R34 GT-R V-spec II<--


     --> Kulüp NISSAN … Bir TIKla Gelir :) <--

     --> Kulüp NISSAN … Bir TIKla Gelir :) <--



    Motor şasi numarasına kadar fotoğrafları var. Kırmızı motoruysa aracın sporcu kalbi gibi duruyor. Bu modelde ilgimi çeken bir nokta tam model yılını o yazıların içinden anlamasam bile (99 olması yüksek ihtimal) orta konsolundaki bilgi ekranın tasarımı ve sunduğu bilgiler

    -->Skyline 350GT<--


     --> Kulüp NISSAN … Bir TIKla Gelir :) <--

     --> Kulüp NISSAN … Bir TIKla Gelir :) <--

     --> Kulüp NISSAN … Bir TIKla Gelir :) <--

     --> Kulüp NISSAN … Bir TIKla Gelir :) <--

    **Araç Japonya’da 11. nesil (V35) Nissan Skyline olarak tanınan Infiniti G35

    Bilgisayarınıza Tay Dili desteği varsa diğer görsel malzemelerin bol olduğu bir kaynak:
    http://articles.motortoday.com/testdrive/R34VspecII/
    http://articles.motortoday.com/testdrive/350GT/

    Konuyla ilgili faydalı olabileceğini düşündüğüm diğer kaynaklar:

    Nismo Skyline GT-R R34 Z-tune [Z2] resmi sayfası:http://www.nismo.co.jp/Z-tune/index.html
    Fan kulüp sitesi:http://www.skyline-nissan.net/

    Edit: Link ekleme



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sandiego -- 6 Haziran 2006; 8:06:15 >




  • nissan almerayı şöyle güzel bir makyajlasalar süper olur diye düşünüyorum fiyatıda çok makul ve küçük sınıf arabalardan büyük müşteri çeker
  • Sanıyorum yakında almeranın yeni kasasının çıkması muhtemel.Fiyatının düşüklüğü de o yüzden zaten.Kasa artık eskidiği için fiyatıyla rekabet etmek zorunda kalıyor.
  • SAyfanın başlarında san diego almeranın casus resimlerini koymuştu oldukça güzel bir tasarım olmuş bence.
  • Ben de az önce şu resmi buldum almera için:

     --> Kulüp NISSAN … Bir TIKla Gelir :) <--
  • hele şükür nissanında artık club ı war artık ne zaman dır merak ediyordum nissan kullanan yok mu bu forumda diye . emeği geçenlere teşekkürler
  • bu da benim canavar



     --> Kulüp NISSAN … Bir TIKla Gelir :) <--



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oRLaNDo -- 7 Haziran 2006; 0:24:26 >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.