Şimdi Ara

KVK'dan para iadesi almak !?!? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
37
Cevap
0
Favori
7.220
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • nokia müşteri hizmetlerine tamir süresi 30 iş gününü geçen telefonum için eposta göndermiştim. (tabi aynı gün kvk teknik servisine de gidip para iadesi talebinde bulunmuştum nufüs kağıdı fotokopisi ve fatura fotokopisiyle nokiaya başvurumu hemen yaptılar) birkaç gün sonra Nokia müşteri hizmetlerinden beni arayıp talebimin kabul edildiğini söylediler. Hemen ardından Kvk'dan arayıp telefonu teslim ettiğim kvk teknik sevisinden para iadesinin yapılacağını söylediler. Kvk'ya nokia yada sonyericsson'dan emir gelince işler tıkır tıkır işliyor. Kvk çok da yardımcı olmuştu o zaman, şaşırmıştım. Uzun lafın kısası: İş üreticide bitiyor, o ne derse o oluyor
  • konuyu bastan asagi okumak icin zamanim olmadigi icin ozur diliyorum.

    ama bu konuda benimde birkac soylemek istedigim sey var ve size isik tutacagina inaniyorum.

    3 defa ayni arizanin tekrari, 5 defa farkli arizanin olusmasi, ayipli mal oldugu teshisi, 30 is gununu asan servis beklemeleri, tuketi memnuniyetsizligi gibi durumlarda en yasal hakkiniz olan TUKETİ HAKLARI MASASINA basvurabilirsiniz.

    tuketici haklari kaymakamlikta bulunur ve 2 ye ayrilir. 700 ytl ve alti urunler. 700 ytl ustu urunler (birkac ay once boyleydi degismis olabilir.)

    size uygun olan hakem heyetine servis fislerinizle beraber gidiyorsunuz ve orada bir dilekce yaziyorsunuz. dilekceye, basinizdan gecen herseyi yazin, magduriyetinizi, tekrarlamasini, daha sonra olusacak magduriyeti vs. orada 2 talep sansiniz var, ayni urunun yenisi ve para iadesi seklinde. para iadesini istemeniz yarariniza olacaktir.

    dilekceyi heyete veriyorsunuz ve yehey haftada 1 kez toplanip dilekcenizle beraber cihazinizi inceliyor.

    karar sonucu aciklandiktan sonra (1-2 hafta surebilir) size ve yetkili servise sari zarf gider. orada ne oldugu acikca yazar.

    eger hakli bulunmus iseniz para iadesi gerekcesi ile yetkili sevise gidersiniz ve elinizdeki dilekcenin aslini verip servisin size para odemesi icin verecegi gunu beklersiniz.

    genelde elimizde para yok diye sureyi uzatiyorlar ama siz diretin ve en kisa zamanda paranizi almaya bakin.

    yanlis hatirlamiyorsam cihazin faturasi babanizin uzerineymis ve bu konu hakkindada bilgi almak istiyorsunuz.

    faturanin kimin adina oldugu onemli degil.
    hakem heyetine durumu izah edersin, babam calisiyor falan dersin. dilekceyi babanin adina doldurursun.
    ve parani almaya gittigindede babana gerek yok. cunku cihaz sende olacagi icin cihazin karsiliginda parani verecekler.


    umarim fazla ugrastirmazlar seni.

    kolay gelsin.




  • Servis formlarinin yedeği KVK'da var midir? Ordan bulabilir miyim, yoksa evi alt üst etmem gerek bulmam için .. :( Veya internet sitesindeki sayfalarin çiktisi yeterli mi (Form numaralarini biliyorum.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi domates99 -- 8 Ocak 2008; 13:57:48 >
  • kvk nın formları yeniden sana vereceğini sanmıyorum ayrıca çok müşterileri olduğu için senin formlarını bulmak için zaman harcamak istemiceklerdir. ve formunu kaybettiğin zaman kimliksiz olarak telefonu servisten alamıyorsun yani formunu kaybedenede yeni form verilmiyor heleki tüketici haklarına başvurucaksın hiç vermezler
  • sen tuketici haklarina sitedeki ciktiyi alarak git bakalim, onlar seni yonlendirriler.

    olmadi sonye bir mail atarsin durumu izah edersin, magduriyetini belirtip gerekli yasal islemleri yurutmek icin gerekli evrakin kvk da oldugunu ve onlardan iletilmesini talep edersin.
    o kolay hallolur.
  • Arkadaşlar, benim de LG P7200 cep telefonum bozuldu, kapakları soyuldu.30 iş gün içinde tamir edemediler, yeni cihaz verilecek dediler, kabul etmedim çünkü LG' ye hiç güvenim kalmamıştı. Hem de vermek istedikleri cihaz benimkiyle alakasız ve çok daha ucuzdu.Teknosa'dan almıştım. Ankara'daki tüketici derneğine gittim, 25 YTL karşılığında bana hem yol gösterdiler hem de satıcı ve üretici firmaya göndereceğim ihtarnameyi ve Hakem Heyeti başvurumu hazırladılar. Ama siz de hazırlayabilirsiniz isterseniz para vermek istemezseniz.İnternette formlar var bunlarla ilgili.İhtarnameleri postayla gönderdim.Oturduğum ilçenin kaymakamlığına gidip dilekçemi verdim. Dilekçe ekinde Faturanın, garanti belgesinin, servis formunun, ihtarname gönderilerinin fotokopğilerini ve teleservice'e gönderdiğim ve aldığım maillerin fotokopilerini koydum.Hakem heyetinden yaklaşık bir ay sonunda yanıt geldi, firmaya savunma süresi tanıdık diye.Ondan da yaklaşık bir ay sonra hakem heyeti kararı lehime olarak çıktı.Bu karar Teknosaya'da gitmişti tabii.Bu kararın elime geçmesinden de yaklaşık bir ay sonra teknosa'dan arayıp telefonun diğer parçalarını, faturamı teslim ettiğim takdirde param ödeneceği söylendi.İstanbul'da olsam belki daha kısa sürerdi çünkü teknosa evrakları İstanbul'daki merkeze gönderdiği için zaman alıyor.Her neyse, telefonumu servise 4 ocak 2008 tarihinde vermiştim ve sabrımın sonunda nihayet paramı geri alabileceğim.Az değil, 665 YTL, uğraşmaya değer bence.Şimdi o paraya çok daha iyi bir telefon alabilirm.Evraklarımı teslim edeli yarın 3 hafta olacak, en geç 2 hafta içinde paranız ödenecek dendiğine göre büyük ihtimal para yarın hesabıma yatmış olacak.Çünkü sadece salı günleri ödeme yapıyorlarmış.Bunun nedenini de anlamadım ama neyse, 4 ay sabrettim ama paramı alacağım.Siz siz olun hakkınızı bırakmayın hiç bir firmada ya da satıcıda.Tüketici olarak hakkımız çok ama kullanmayı bilmiyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ipekce -- 12 Mayıs 2008; 9:13:28 >




  • İmzanda her şeyi açıklamışsın zaten Allah kimseyi KvK'nın eline düşürmesin...
  • Bu gün 9 haziran ve ben evraklarımı teknosaya teslim edeli bir ay bir hafta geçmesine rağmen hala param yatmadı ama sabırla bekliyorum, o parayı eninde sonunda bana ödeyecekler.Param ödendiğinde buraya yazacağım.6 aydır telefonsuzum ama Allahtan eski bir 3310 vardı onu kullanıyorum.Zaten artık pahalı bir telefon almaktan vazgeçtim.307 Ytl verip bimeksten bir nikon digital kamera aldım 12 taksitle.1 GB lik radyolu mp3 çalar da hediye verdiler.Eeee, napayım artık ben pahalı telefonu, kızımdan kalan bir 6101 var, onu kullanacağım, telefon almayacağım.Aradaki fark ta cebime kalacak, inşallah bu işten ben karlı çıkacağım.
  • Bu gün 16 eylül ve ben hala paramı alamadım.Teknosa asisiti arıyorum araştırıyoruz diyorlar başka bilgi vermiyorlar, hem telefonum ortada yok hem de param.Bir daha da Teknosa'dan alışveriş etmeyi düşünmüyorum.Mallarını satana kadar bir ilgi alaka sorun olunca ortada kimse yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ipekce -- 16 Eylül 2008; 20:37:40 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ipekce

    Bu gün 9 haziran ve ben evraklarımı teknosaya teslim edeli bir ay bir hafta geçmesine rağmen hala param yatmadı ama sabırla bekliyorum, o parayı eninde sonunda bana ödeyecekler.Param ödendiğinde buraya yazacağım.6 aydır telefonsuzum ama Allahtan eski bir 3310 vardı onu kullanıyorum.Zaten artık pahalı bir telefon almaktan vazgeçtim.307 Ytl verip bimeksten bir nikon digital kamera aldım 12 taksitle.1 GB lik radyolu mp3 çalar da hediye verdiler.Eeee, napayım artık ben pahalı telefonu, kızımdan kalan bir 6101 var, onu kullanacağım, telefon almayacağım.Aradaki fark ta cebime kalacak, inşallah bu işten ben karlı çıkacağım.

    Telefonumu servise vereli 10 ay geçti ve nihayet dün paramı yatırdılar.Teknosa'nın yüzünden param bu kadar gecikti, evraklarımı Teknosa'ya teslim etme gafletinde bulundum, Taknosa işlemleri o kadar yavaş yürütüyor ve de yanlışlıklar yapıyor ki anlatamam.Önce benim hesap numaram diye kendi hesap numaralarını vermişler, firma o hesaba yatırmış, bu sefer yanlış oldu diye parayı geri iade etmişler,sonra da benim hesap numaramı firmaya göndermeyi unutmuşalar, ama bana gönderdik ama firma paranızı yatırmadı dediler.Sonunda geçen hafta firmayı aradım ve gerçeği öğrendim, firmaya bizzat numaramı verdim, onlar da hemen yatırdılar, ben aramasam daha onların hesap numarası filan gönderecekleri yokmuş çünkü bana artık bizim yapacağımız bir şey kalmadı dediler.Kısacası Teknosa beni verem etti ama 10 ay sonra paramı alabildim.




  • ben diyorum teksosayla iş yaılmaz diye:D

    bu alemde bi teknosa birde cepkask dolandırıcıların en büyükleri
  • kardeşim Allah ı kvk'nın... bir tel aldım kvk garantili ekranının tozunu silerken tuşu kırıldı ne yaptılar ne iade ettiler en son 250 lira zararla sattım telefonu.. Bir daha kvk mı Allah korusun..
  • arkadaslar 5800 3 kere servise gonderdim aynı sorundan dolayı son gonderdıgımde belırtılen arızaya raslanmadı diye işin içinden cıkmıslar.bugun 4 uncu gonderdım.aynı sorundan dolayı.artık yeter para ıade ıstıyorum.ıade ıcın sartmı tuketıcı hakları dernegıne basvurmamız nokıa nıe kendı ılgılenmıyor bunu.tuketiciye aradım sordm 910 mılyn fatura tutarı bunu en az 4 ayda sonuclanacagını soledı ben ne anladım bu işten nasıl bı ıs yha artk wala kırcam ayıp yha
  • merhaba arkadaşlar ben telefonu aldığım yeri değil kvk yı şikayet ettim çünkü direk garanti olarak oraya goturdum THH'ne şikayet ettim karar lehime çıktı fakat itiraz ettiler açıklama da resimde ekleyeceğim adamlar beni haksız çıkaracak kvk nin avukati demiski ayıplı maldan teknik servis sorumlu değildir malı satan sorumludur lütfen yardım edin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AVUKATIN SAVUNMASI RESIMDEDIR

     KVK'dan para iadesi almak !?!?

    1

     KVK'dan para iadesi almak !?!? KVK'dan para iadesi almak !?!?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aslında burada yapabileceğimiz bir şey yok.. Thh uyarması lazımdı aldığın yerden şikayetçi ol diye.. Thh ile görüşsen daha iyi olur..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.