Merhaba arkadaşlar 7 haziranda vatan computer'den aldığım xperia z2 .2.5.2016 da servise 2. girişini yaptı. 09.5.2016 da telefonumun arızalı olan mekanik parçanın değiştirildiği ekran panelinde kırık olduğunu garnati harici yapılabileceğini söylediler. cihazı almaya gittiğimde arkasında bolca çizik sim kart girişinin üzerinde kasada çatlak vardı. telefonumda neredeyse hiç çizik bile yoktu servise verdiğimde ayrıca çatlak olan yerin altında eskiden açıklık dolayısıyla ışık sızması vardı. ben kvkdan cihazı almadım ve yeni form oluştudular şu şekilde yazdılar ; 1xGÖVDE- 1xSIMTRAY TESLİMAT AŞAMASINDA SIMKART KAPAĞININ YANINDA ÇATLAKLIK ARKA KAPAKTA DAHA FAZLA ÇİZİKLER OLUŞTUĞUNDAN DOLAYI KABUL EDİLMİYOR CİHAZ.
bugün büyük bir pişkinlikle bu yazı yazlımış ; Fiyat Onay Bekliyor - Darbe / Kırık Servis Durumu Sayın Müşterimiz ; Cihazınızda Darbe/Kırık tespit edilmiştir. Onarım işlemlerinin başlayabilmesi için onarım ücretine onay verilmesi beklenmektedir.Onayınız sonrasında, onarım esnasında ücret artışı sözkonusu ola b ilir. Onarım ücretine onay vermek için fiyat@kvkteknikservis.com adresine mail atabilirsiniz. Saygılarımızla, KVK Teknik Servis Hizmetleri ve Tic. A.Ş.
Fiyat Onay Açıklaması KASA SIM KAPAĞININ OLDUGU BÖLGEDE ÇATLAK VARDIR, Önceki gelişimde belirtilmiştir. ücretli ekran (ekran+kasa değişimi. ) değişimi Yapılan İşlem Ben bu telefonun parasını tamamen geri alma istiyorum hakem heyetiyle vs. uğraşırım o sorun değil. ne yapmam gerekir. ayrıca kırık olsaydı benden cihazı alırken kağıda yazmaları gerekmezmiydi ? sadece ufak çizikler olduğunu yazmışlardı ama telefonun arkası kazınmıştı resmen.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme