Şimdi Ara

LANCER'I nasıl bilirsiniz? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
0
Favori
1.966
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • ben olsam şöyle bişey düşünürdüm;

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mitsubishi-lancer-1.8-otomatik-vites-cvt-129935164/detay/

    Biraz yakıtı daha fazla olur. ort 8 lt benzin yakıtı olur. buna lpg de taksan yakıt 10 lt lpg olur aşağı yukarı. yani 25 krş/km yakarsınız ki o da çok fazla değil bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eякαn -- 15 Eylül 2013; 11:02:48 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Donald Draper

    quote:

    Orijinalden alıntı: m_a_s

    quote:

    Orijinalden alıntı: serdaresse

    merhaba arkadaslar, Skoda fabia mı satınca yeni araba alıcam.. sedan arac düşünüyorum, aklımda iki secenek vardı sıfır rapid ve ikinci el mazda 3 , aslında mazda 3 yenisini beklemeyi düşünüyordum ama yenisinin baz modeli 56 binden satılcakmış, bütcemi aşıyor ikinci el mazda 3 lerde 35 ten asagı değil.. sonra lancer girdi aklıma 31-32 giibi 2-3 yaşında temiz lancerlar var, fiyat kalite performans olarak ta hiçte fena değil.. kullanan arkadaslar varsa eksilerini ve artılarını yazabilir mi?

    Kim demiş yeni mazda3 baz modeli 56000 Bin diye hocam sen sabreyle baz model 50000 Tl olur azami sonra demedi deme.

    O aracın baz modelini 50binden başlatmazlar. Mazdayı ve distrübütörünü en iyi sizin bilmeniz lazım.

    Mazda Distrübütör kullanmıyor şirket olarak kendisi satıyor sadece bayi kullanıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: m_a_s

    quote:

    Orijinalden alıntı: Donald Draper

    quote:

    Orijinalden alıntı: m_a_s

    quote:

    Orijinalden alıntı: serdaresse

    merhaba arkadaslar, Skoda fabia mı satınca yeni araba alıcam.. sedan arac düşünüyorum, aklımda iki secenek vardı sıfır rapid ve ikinci el mazda 3 , aslında mazda 3 yenisini beklemeyi düşünüyordum ama yenisinin baz modeli 56 binden satılcakmış, bütcemi aşıyor ikinci el mazda 3 lerde 35 ten asagı değil.. sonra lancer girdi aklıma 31-32 giibi 2-3 yaşında temiz lancerlar var, fiyat kalite performans olarak ta hiçte fena değil.. kullanan arkadaslar varsa eksilerini ve artılarını yazabilir mi?

    Kim demiş yeni mazda3 baz modeli 56000 Bin diye hocam sen sabreyle baz model 50000 Tl olur azami sonra demedi deme.

    O aracın baz modelini 50binden başlatmazlar. Mazdayı ve distrübütörünü en iyi sizin bilmeniz lazım.

    Mazda Distrübütör kullanmıyor şirket olarak kendisi satıyor sadece bayi kullanıyor.

    Distrübitör kullanmadığını biliyorum ondan şirket ve distribitör dedim farkındaysanız. Günümüzden ve geçmiş zamanda distribütörü olan mermerlerden bahsediyorum. Şu anda da geçmiş distribitör zamanında da aynı politikatı güttüğü için bilmeniz gerekir diye düşündüm

    Sonuç olarak her türlü iddiasına girerimki o aracın başlangıç fiyatı 50bin olmayacak. Geçmişe bakarak ve günümüzdeki diğer modellere bakarak bunu çok rahat iddia edebilirim.




  • serdaresse kullanıcısına yanıt
    Ben de sizin gibi düşünüp colt aldım. otomatiği sorunsuz olup az yakan bir dengi model 7-8bin TL pahalı, dizelde bu fark 10-12bin TL'ye kadar gidiyor benzer yaşta araçlarda.

    Forumdaki arkadaşlar abartıyor. 2.el fiyatını düşünüp kıyaslamak lazım. Evet sıfırları pahalı, sıfır araç alınacak olsa ben de mitsubishiyi tavsiye etmem. Aslında zor değil aracın fiyatını 1-2bin dolar arttırıp izolasyon hatta bazı ruh hastaları için yumuşak plastik opsiyonu koysun.

    Gelelim 2.el olayına;
    Birçok c sınıfı aracın eski kasasının fiyatına yeni kasa c sınıfı alıyorsunuz ve birçok tutulan tipsiz araçtan iyi.(kurbağa fluence'dan asırlık tip farkı var)
    0-100 verisi 10.7sn, mitsubishiler fabrika verilerini tutturan araçlar, neresi gitmiyor çözemedim. Ben ön cama veriyorum, ön camın hızı, hızlanmayı belli etmeyen yapısı var ondan olabilir. coltun camı da böyle belli etmiyor. benim colt amt şanzıman 0-100km/h 12sn, ben hiç gitmiyor demiyorum, bal gibi de gidiyor. 0-100km/h 12sn olan 105lik kıytırık TDI gidiyor da lancer mi gidemeyecek. colt'um 125nm, 95hp olsa da rampalarda dizelci fakirlerin yakıt tutturacağım diye tirin tirin 80le çıktığı yerde ben 90-100km/h ile sol şeritte güzelce gidiyorum. çünkü yakıt derdim yok. Devirden düşmediğim sürece gayet güzel gidiyor.

    80-90-100km/h ile giderken hepsi de bana aynı geliyor, ön cam hızı belli etmiyor. çok yavaş gidiyormuşum gibi geliyor. 110-120-130km/h da aynı geliyor. otobanda bazen basarım, sanki gitmiyormuş gibi geliyor, ibreye bakıyorum, birden 150-160km/h olmuş ama 120km/h gidiyor gibi. 180km/h olan son hızda bile araç 130km/h gibi gidiyor. Hissetmede gitmiyor gibi olabilir. Çözüm basit 1200TL'lik ön cam(coltta fiyat bu) söker 300-350TL'lik sanayiden cam takarsınız, hızı herşeyi belli eder.

    117hp olup ortalaması 5.7lt olan ve fazla zorlanmadan tutturan bir atmosferik gösterin. Hatta turbo benzinli de olur. Forumda yazılıp çiziliyor 1-2lt üstünde olduğu. Günlük kullanımda kolay tutturulmuyormuş...

    coltla çok rahat tüketimlerimi tutturuyorum. Şehir dışında dizelciler gibi sürünce klimalı şekilde 5.7lt/100km LPG, şehir içinde 8-8,5lt LPG alıyorum. Şu şehir içi tüketim diye 40-50km/h ortalamalı değer paylaşanlar gibi çevre yolu, ışıksız güzergahları kullanınca şehir içinde 6lt lpg gördüğüm bile oldu

    Mitsubishi kullanıp normal sürdüğü halde fabrikadan çok farklı tüketeni görmedim. Mitsubishi forumunda bakıyorum kimse şikayetçi değil, coltta benim gibi tüketen çok hatta benden az tüketenler var kimse şikayetçi olmaz kendi arabasından demeyin, forumda güzel bir seviye var, mitsubishi kullanan herkes yalıtım eksikliğini bilir ve söyler. Gizlemez, yok yav ses almıyor demez. Diğer araçlara göre yalıtım, konfor eksikliği var der...

    Forumda buldum: 0-400 m :(passat 1.4tsi)17.08 sn, (1.6 fd6 civic)16.95 sn, veriler nereden bilmiyorum ama lancer'in da 17.6sn fabrika değeri. 17.6sn'nin neresi gitmiyor. arada 1-2sn bile olsa gitmiyor denmezdi. 20sn'nin üstünde olsa anlardım gitmez olayını...


    2.el alınacak lancer için:
    + uygun fiyat(dengi modellere göre)
    + fiyat/performans olarak dengeli motor(yani az yakıp iyi-normal arası kaçan araba, çok yakıp kaçmıyor dedirtmez)
    + sorunsuz, sağlam mekanik
    + sert süspansiyonlarla iyi yol tutuşu(zaten konfor ve yalıtım eksiliğinin büyük bir kısmını bu sebep oluyor)
    + ESP ve TC (ASTC) standart, güvenlik ekipmanları iyi
    + mitsubishi forumunda yazmıştı bir abimizin çok sevdiğim yorumu "söküp eve taktırılacak çok iyi soğutan kliması var"(bunu yarı otomatik klimalı colt için söylemişti, lancer invitelarda tam otomatik var sanırım, her ikisi de mitsubishi marka klimalı araçlar)
    + klima ciddi anlamda çekişi etkilemiyor, rampada bile açtığımda belli belirsiz bir etkisi oluyor. (Eski aracımda sanki havadan araca 200kg yük düşmüş gibi çekişten düşerdi, rampa inerken klima açardım fren yapsın diye )

    - çok tutulmuyor, 2.el alınırsa pek kaybınız olmaz ama sıfır alan için pek mantıklı değil
    - konforu zayıf, yalıtım eksik
    - parçası biraz pahalı, baskı balata 1400tl diyen arkadaş jettanınki 100tl mi de bunu söyledin. bir aracın baskı balata ömrü 100bin km ve 100bin km gidiyorsa bir eksiklik değil bence... motor yağını da 2yılda bir 20bin km'de bir değiştir istersen
    - lpg ile subap sorunları var, iyi bir lpg ustası ve duruma göre çelik subap yaptırılmalı, o zaman dizellerden farkı kalmaz

    Olay beklentide bitiyor, güvenli ve güvenlik ekipmanı iyi, motor performans/ekonomi başarımı iyi, 2.elde diğerlerine göre uygun araba bakan içn lancer iyi. Gösteriş, her gittiği mekanda masaya anahtar bırakan tiplere gelmez lancer. Arabada konfor, ev rahatlığı, göbek büyüten adama gelmez.

    Coltu alırken genç model olması, yakıtının az olması, sorunsuz olması ve dengi araçlara göre çok uygun olması sebebiyle aldım. Beklentilerimi her zaman karşılıyor. Konfor arıyor olsam gider halk arabası alırdım; peynir ekmek diye satılan daha yaşlı, kmsi oynanmış veya 150bin km'leri görmüş arabalara bakardım. Bozuk yollarda rahatsız ediyor ama devletin yeni yaptığı yollarda, otobanda hiç de yalıtım, konfor eksikliğini hissetmiyorum. Herkesin araçtan beklentisi farklıdır. Beklentilerinizin içinde konfor/yalıtım varsa mitsubishiden uzak durursunuz...

    Ülkemizdeki araba alma mantığı: konforlu, az yakan, çok kaçan, pahalı ve peynir ekmek gibi satılan modeller geliyor. Maalesef herkes böyle düşünmüyor işte...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sadece Sürücü

    Ben de sizin gibi düşünüp colt aldım. otomatiği sorunsuz olup az yakan bir dengi model 7-8bin TL pahalı, dizelde bu fark 10-12bin TL'ye kadar gidiyor benzer yaşta araçlarda.

    Forumdaki arkadaşlar abartıyor. 2.el fiyatını düşünüp kıyaslamak lazım. Evet sıfırları pahalı, sıfır araç alınacak olsa ben de mitsubishiyi tavsiye etmem. Aslında zor değil aracın fiyatını 1-2bin dolar arttırıp izolasyon hatta bazı ruh hastaları için yumuşak plastik opsiyonu koysun.

    Gelelim 2.el olayına;
    Birçok c sınıfı aracın eski kasasının fiyatına yeni kasa c sınıfı alıyorsunuz ve birçok tutulan tipsiz araçtan iyi.(kurbağa fluence'dan asırlık tip farkı var)
    0-100 verisi 10.7sn, mitsubishiler fabrika verilerini tutturan araçlar, neresi gitmiyor çözemedim. Ben ön cama veriyorum, ön camın hızı, hızlanmayı belli etmeyen yapısı var ondan olabilir. coltun camı da böyle belli etmiyor. benim colt amt şanzıman 0-100km/h 12sn, ben hiç gitmiyor demiyorum, bal gibi de gidiyor. 0-100km/h 12sn olan 105lik kıytırık TDI gidiyor da lancer mi gidemeyecek. colt'um 125nm, 95hp olsa da rampalarda dizelci fakirlerin yakıt tutturacağım diye tirin tirin 80le çıktığı yerde ben 90-100km/h ile sol şeritte güzelce gidiyorum. çünkü yakıt derdim yok. Devirden düşmediğim sürece gayet güzel gidiyor.

    80-90-100km/h ile giderken hepsi de bana aynı geliyor, ön cam hızı belli etmiyor. çok yavaş gidiyormuşum gibi geliyor. 110-120-130km/h da aynı geliyor. otobanda bazen basarım, sanki gitmiyormuş gibi geliyor, ibreye bakıyorum, birden 150-160km/h olmuş ama 120km/h gidiyor gibi. 180km/h olan son hızda bile araç 130km/h gibi gidiyor. Hissetmede gitmiyor gibi olabilir. Çözüm basit 1200TL'lik ön cam(coltta fiyat bu) söker 300-350TL'lik sanayiden cam takarsınız, hızı herşeyi belli eder.

    117hp olup ortalaması 5.7lt olan ve fazla zorlanmadan tutturan bir atmosferik gösterin. Hatta turbo benzinli de olur. Forumda yazılıp çiziliyor 1-2lt üstünde olduğu. Günlük kullanımda kolay tutturulmuyormuş...

    coltla çok rahat tüketimlerimi tutturuyorum. Şehir dışında dizelciler gibi sürünce klimalı şekilde 5.7lt/100km LPG, şehir içinde 8-8,5lt LPG alıyorum. Şu şehir içi tüketim diye 40-50km/h ortalamalı değer paylaşanlar gibi çevre yolu, ışıksız güzergahları kullanınca şehir içinde 6lt lpg gördüğüm bile oldu

    Mitsubishi kullanıp normal sürdüğü halde fabrikadan çok farklı tüketeni görmedim. Mitsubishi forumunda bakıyorum kimse şikayetçi değil, coltta benim gibi tüketen çok hatta benden az tüketenler var kimse şikayetçi olmaz kendi arabasından demeyin, forumda güzel bir seviye var, mitsubishi kullanan herkes yalıtım eksikliğini bilir ve söyler. Gizlemez, yok yav ses almıyor demez. Diğer araçlara göre yalıtım, konfor eksikliği var der...

    Forumda buldum: 0-400 m :(passat 1.4tsi)17.08 sn, (1.6 fd6 civic)16.95 sn, veriler nereden bilmiyorum ama lancer'in da 17.6sn fabrika değeri. 17.6sn'nin neresi gitmiyor. arada 1-2sn bile olsa gitmiyor denmezdi. 20sn'nin üstünde olsa anlardım gitmez olayını...


    2.el alınacak lancer için:
    + uygun fiyat(dengi modellere göre)
    + fiyat/performans olarak dengeli motor(yani az yakıp iyi-normal arası kaçan araba, çok yakıp kaçmıyor dedirtmez)
    + sorunsuz, sağlam mekanik
    + sert süspansiyonlarla iyi yol tutuşu(zaten konfor ve yalıtım eksiliğinin büyük bir kısmını bu sebep oluyor)
    + ESP ve TC (ASTC) standart, güvenlik ekipmanları iyi
    + mitsubishi forumunda yazmıştı bir abimizin çok sevdiğim yorumu "söküp eve taktırılacak çok iyi soğutan kliması var"(bunu yarı otomatik klimalı colt için söylemişti, lancer invitelarda tam otomatik var sanırım, her ikisi de mitsubishi marka klimalı araçlar)
    + klima ciddi anlamda çekişi etkilemiyor, rampada bile açtığımda belli belirsiz bir etkisi oluyor. (Eski aracımda sanki havadan araca 200kg yük düşmüş gibi çekişten düşerdi, rampa inerken klima açardım fren yapsın diye )

    - çok tutulmuyor, 2.el alınırsa pek kaybınız olmaz ama sıfır alan için pek mantıklı değil
    - konforu zayıf, yalıtım eksik
    - parçası biraz pahalı, baskı balata 1400tl diyen arkadaş jettanınki 100tl mi de bunu söyledin. bir aracın baskı balata ömrü 100bin km ve 100bin km gidiyorsa bir eksiklik değil bence... motor yağını da 2yılda bir 20bin km'de bir değiştir istersen
    - lpg ile subap sorunları var, iyi bir lpg ustası ve duruma göre çelik subap yaptırılmalı, o zaman dizellerden farkı kalmaz

    Olay beklentide bitiyor, güvenli ve güvenlik ekipmanı iyi, motor performans/ekonomi başarımı iyi, 2.elde diğerlerine göre uygun araba bakan içn lancer iyi. Gösteriş, her gittiği mekanda masaya anahtar bırakan tiplere gelmez lancer. Arabada konfor, ev rahatlığı, göbek büyüten adama gelmez.

    Coltu alırken genç model olması, yakıtının az olması, sorunsuz olması ve dengi araçlara göre çok uygun olması sebebiyle aldım. Beklentilerimi her zaman karşılıyor. Konfor arıyor olsam gider halk arabası alırdım; peynir ekmek diye satılan daha yaşlı, kmsi oynanmış veya 150bin km'leri görmüş arabalara bakardım. Bozuk yollarda rahatsız ediyor ama devletin yeni yaptığı yollarda, otobanda hiç de yalıtım, konfor eksikliğini hissetmiyorum. Herkesin araçtan beklentisi farklıdır. Beklentilerinizin içinde konfor/yalıtım varsa mitsubishiden uzak durursunuz...

    Ülkemizdeki araba alma mantığı: konforlu, az yakan, çok kaçan, pahalı ve peynir ekmek gibi satılan modeller geliyor. Maalesef herkes böyle düşünmüyor işte...

    Altına imzamı atarım.
    Kelimesi kelimesine katılıyorum ama bazılarına anlatamazsın arkadaşım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mgzgn

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sadece Sürücü

    Ben de sizin gibi düşünüp colt aldım. otomatiği sorunsuz olup az yakan bir dengi model 7-8bin TL pahalı, dizelde bu fark 10-12bin TL'ye kadar gidiyor benzer yaşta araçlarda.

    Forumdaki arkadaşlar abartıyor. 2.el fiyatını düşünüp kıyaslamak lazım. Evet sıfırları pahalı, sıfır araç alınacak olsa ben de mitsubishiyi tavsiye etmem. Aslında zor değil aracın fiyatını 1-2bin dolar arttırıp izolasyon hatta bazı ruh hastaları için yumuşak plastik opsiyonu koysun.

    Gelelim 2.el olayına;
    Birçok c sınıfı aracın eski kasasının fiyatına yeni kasa c sınıfı alıyorsunuz ve birçok tutulan tipsiz araçtan iyi.(kurbağa fluence'dan asırlık tip farkı var)
    0-100 verisi 10.7sn, mitsubishiler fabrika verilerini tutturan araçlar, neresi gitmiyor çözemedim. Ben ön cama veriyorum, ön camın hızı, hızlanmayı belli etmeyen yapısı var ondan olabilir. coltun camı da böyle belli etmiyor. benim colt amt şanzıman 0-100km/h 12sn, ben hiç gitmiyor demiyorum, bal gibi de gidiyor. 0-100km/h 12sn olan 105lik kıytırık TDI gidiyor da lancer mi gidemeyecek. colt'um 125nm, 95hp olsa da rampalarda dizelci fakirlerin yakıt tutturacağım diye tirin tirin 80le çıktığı yerde ben 90-100km/h ile sol şeritte güzelce gidiyorum. çünkü yakıt derdim yok. Devirden düşmediğim sürece gayet güzel gidiyor.

    80-90-100km/h ile giderken hepsi de bana aynı geliyor, ön cam hızı belli etmiyor. çok yavaş gidiyormuşum gibi geliyor. 110-120-130km/h da aynı geliyor. otobanda bazen basarım, sanki gitmiyormuş gibi geliyor, ibreye bakıyorum, birden 150-160km/h olmuş ama 120km/h gidiyor gibi. 180km/h olan son hızda bile araç 130km/h gibi gidiyor. Hissetmede gitmiyor gibi olabilir. Çözüm basit 1200TL'lik ön cam(coltta fiyat bu) söker 300-350TL'lik sanayiden cam takarsınız, hızı herşeyi belli eder.

    117hp olup ortalaması 5.7lt olan ve fazla zorlanmadan tutturan bir atmosferik gösterin. Hatta turbo benzinli de olur. Forumda yazılıp çiziliyor 1-2lt üstünde olduğu. Günlük kullanımda kolay tutturulmuyormuş...

    coltla çok rahat tüketimlerimi tutturuyorum. Şehir dışında dizelciler gibi sürünce klimalı şekilde 5.7lt/100km LPG, şehir içinde 8-8,5lt LPG alıyorum. Şu şehir içi tüketim diye 40-50km/h ortalamalı değer paylaşanlar gibi çevre yolu, ışıksız güzergahları kullanınca şehir içinde 6lt lpg gördüğüm bile oldu

    Mitsubishi kullanıp normal sürdüğü halde fabrikadan çok farklı tüketeni görmedim. Mitsubishi forumunda bakıyorum kimse şikayetçi değil, coltta benim gibi tüketen çok hatta benden az tüketenler var kimse şikayetçi olmaz kendi arabasından demeyin, forumda güzel bir seviye var, mitsubishi kullanan herkes yalıtım eksikliğini bilir ve söyler. Gizlemez, yok yav ses almıyor demez. Diğer araçlara göre yalıtım, konfor eksikliği var der...

    Forumda buldum: 0-400 m :(passat 1.4tsi)17.08 sn, (1.6 fd6 civic)16.95 sn, veriler nereden bilmiyorum ama lancer'in da 17.6sn fabrika değeri. 17.6sn'nin neresi gitmiyor. arada 1-2sn bile olsa gitmiyor denmezdi. 20sn'nin üstünde olsa anlardım gitmez olayını...


    2.el alınacak lancer için:
    + uygun fiyat(dengi modellere göre)
    + fiyat/performans olarak dengeli motor(yani az yakıp iyi-normal arası kaçan araba, çok yakıp kaçmıyor dedirtmez)
    + sorunsuz, sağlam mekanik
    + sert süspansiyonlarla iyi yol tutuşu(zaten konfor ve yalıtım eksiliğinin büyük bir kısmını bu sebep oluyor)
    + ESP ve TC (ASTC) standart, güvenlik ekipmanları iyi
    + mitsubishi forumunda yazmıştı bir abimizin çok sevdiğim yorumu "söküp eve taktırılacak çok iyi soğutan kliması var"(bunu yarı otomatik klimalı colt için söylemişti, lancer invitelarda tam otomatik var sanırım, her ikisi de mitsubishi marka klimalı araçlar)
    + klima ciddi anlamda çekişi etkilemiyor, rampada bile açtığımda belli belirsiz bir etkisi oluyor. (Eski aracımda sanki havadan araca 200kg yük düşmüş gibi çekişten düşerdi, rampa inerken klima açardım fren yapsın diye )

    - çok tutulmuyor, 2.el alınırsa pek kaybınız olmaz ama sıfır alan için pek mantıklı değil
    - konforu zayıf, yalıtım eksik
    - parçası biraz pahalı, baskı balata 1400tl diyen arkadaş jettanınki 100tl mi de bunu söyledin. bir aracın baskı balata ömrü 100bin km ve 100bin km gidiyorsa bir eksiklik değil bence... motor yağını da 2yılda bir 20bin km'de bir değiştir istersen
    - lpg ile subap sorunları var, iyi bir lpg ustası ve duruma göre çelik subap yaptırılmalı, o zaman dizellerden farkı kalmaz

    Olay beklentide bitiyor, güvenli ve güvenlik ekipmanı iyi, motor performans/ekonomi başarımı iyi, 2.elde diğerlerine göre uygun araba bakan içn lancer iyi. Gösteriş, her gittiği mekanda masaya anahtar bırakan tiplere gelmez lancer. Arabada konfor, ev rahatlığı, göbek büyüten adama gelmez.

    Coltu alırken genç model olması, yakıtının az olması, sorunsuz olması ve dengi araçlara göre çok uygun olması sebebiyle aldım. Beklentilerimi her zaman karşılıyor. Konfor arıyor olsam gider halk arabası alırdım; peynir ekmek diye satılan daha yaşlı, kmsi oynanmış veya 150bin km'leri görmüş arabalara bakardım. Bozuk yollarda rahatsız ediyor ama devletin yeni yaptığı yollarda, otobanda hiç de yalıtım, konfor eksikliğini hissetmiyorum. Herkesin araçtan beklentisi farklıdır. Beklentilerinizin içinde konfor/yalıtım varsa mitsubishiden uzak durursunuz...

    Ülkemizdeki araba alma mantığı: konforlu, az yakan, çok kaçan, pahalı ve peynir ekmek gibi satılan modeller geliyor. Maalesef herkes böyle düşünmüyor işte...

    Altına imzamı atarım.
    Kelimesi kelimesine katılıyorum ama bazılarına anlatamazsın arkadaşım...

    Içimi yazmışsınız hocam . Bende colt di-d var normal coltlara göre yalıtım daha iyi sadece bozuk yollarda trim sesleri oluyor.
    Bu sene muğlaya gittim denizli üzerinden o yollar full rampa bir de sakar geçidi tam eziyet 152 tl lik mazot ile 780 km yol yaptım 4.9 litre ortalama yaptım. Hemde rampalarda hep sollama yaparak yerine göre sabit 140 km/h hızla giderek tutturdum bu değeri. Gelelim 117 hp asx e bu arabayı kullandım gitmeyeceği ve geçmeyeceği araç yok rampada 130luk dci qq leri geçen mctde geçen abilerim var. 5 te giderken 3 e takıp mivec açmak yeterli oluyor. 1. Vites 50 2. Vites 120 3. Vites 150 son hız siz düşünün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.