Şimdi Ara

LAPTOP TEKNİK SERVİS/DEĞİŞİM HK.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
129
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Herkese,


    Yaklaşık 1 yıl önce 2. el bir Asus Tuf F15 FX506-LH laptop almıştım 1 aylıktı cihaz hiçbir sorunu yoktu 6-7 ay kullanımdan sonra ekranda beyaz leke oluştu iki tane, fotoğrafta gördüğünüz üzere, bu lekeler çoğu laptopta varmış zaten ışık süzmesi denen bir illet de var ben bundan rahatsız olduğumdan dolayı teknik servise vermek istedim ama asus hesabıma laptopu girdiğimde ürün kodu daha önceden kullanılmıştır diyordu bana bu laptobu veren çocukla yakınım daha önceden hesap bile açmamış ürün kodunu kullanmamış, asusu aradım sadece faturayla beraber verseniz servise olur dedi ama ben asus hesabıma ürünümü eklemek istiyorum dedim asus beni uğraştırdı mail atcaz dediler attıkları mailde hesap sıfırlama maili başka bir şey yapamayız dediler 3-4 defa bu konu hakkında aradım sürekli aynı şeyleri söylediler ya zaten hesap bende değil ilgili birime aktarıp 1 hafta bekletip maille aynı linki tekrar tekrar söylediler zaten attıkları link asus supportun sitesinde var resmen dalga geçiyorlar, ben de faturadaki satıcıyla iletişime geçtim whatsapp destek hattına yönlendirdi teknik servise vercem ürün kodumu kullanamıyorum dedin a servise verirken fatura vermeniz yeterli dedi ama ben ürün kodumu kullanmak istiyorum dedim sonra görüldü attılar 2 saat sonra ürünü getirin 0 ürünle değişim yapalım dediler ben de şaşırdım biraz haftaya pazartesi getirin 0 ürünle değişim yapalım dediler benim bilgisayarın stock rami 8gb ben kendim açıp 16 ya yükseltmiştim sorun olur mu dedim yok dediler peki çıkartayım mı dedim yok gerek yok dediler yine, benim aklıma takılan şu şimdi bu adamlar neden laptopumu değişcek sonuçta teknik servis asus onların yapması gerekiyor bu adamlar bundan zarar etmicek mi asusdan mı alıyor parasını ya da benim laptop daha önceden iade edilmiş bir cihaz mı ürün kodu kullanılmış çünkü, bana vercekleri laptop daha mı sorunludur acaba aklıma takıldı gitmeden önce sizden bi yardım isteyeyim dedim ve fatura benim üstüme olmadığı için sorun çıkartırlar mı değişim yaparken(yapcaklarına da hala pek inanmiyorum zaten paneli de sorunlu). Paneldeki beyaz lekeler neden oluşmuştur bilgisi olan yardımcı olursa çok sevinirim kullanıcı hatası derler mi derlerse ne diyebilirler ki sıvı teması darbe yok gayet dikkatliyim bu konularda(beyaz lekelerin etrafindaki kirmizi noktalar şu an yok). Hepinize iyi forumlar...




    LAPTOP TEKNİK SERVİS/DEĞİŞİM HK.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kara_bulut -- 19 Kasım 2022; 21:58:35 >







  • Asus'tan yaka silken çok forumdaş var. Umarım işler sizin için sorunsuz gider. Leke olayına gelirsek, genelde darbe veya ekran kapalıyken üzerine bir şey konulursa bu tip lekeler oluşur.

  • sreylare kullanıcısına yanıt

    anladım hocam peki ürün değiştirme konusunda ne diyorsunuz kargolayın değiştirelim dediler güvenemedim ben götürücem

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.