Şimdi Ara

Laptop ve Kedi Sidigi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
655
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar, gectigimiz gun basima cok talihsiz bir olay geldi. Gece yatmadan evvel Lenovo Ideapad Y570 model cihazimi acik konumda calisma masamin uzerine biraktim. Sabah uyandigimda laptop`imi kapali vaziyette ve alti sivi ile dolu buldum. Siviyi serce parmagimi banarak tattim, oldukca aciydi. Bataryasindan falan akmis olabilicegini dusundum. Cihazin fisini prizden cikardim, bataryasini soktum ve kapali konumda biraktim. Masanin uzerindeki siviyi kagit medil ile toplayip bir kavanoza akittim, sarimsi bir renk aldi kavanozun icinde, muhtemelen kedim gece ne hikmet ise masama isemeyi tercih etmis. Bugun Lenovo Ideapad servisini aradim ve olaydan bahsettim ama kediyi isin icine sokmadim. sabah uyandigimda cihazimi kapali vaziyette altinda bir sivi birikintisi ile buldugumu ilettim. Bir nevi dalga gectiler ve urunu servise yollamami ama sivi ile temas sozkonusu oldugundan dolayi tum onariminin garanti disi olacagini soylediler. Simdi benim merak ettigim husus, bu olayi herhangi bir sekilde lehime cev'r'p cer'emeyecegimdir. Yani urunu herhangi bir masraf odemeden tamir ettirebilir miyim ya da herhangi bir degisim soz konusu olabilir mi? Pek siradan bir olay olmadigi icin herhangi bir telafi yapabilir miyim ? Simdiden tesekkrurler.







  • quote:


    Garanti Kapsamı Dışındakiler
    Aşağıdakiler bu garantinin kapsamı dışındadır:
    Bir ürünün kesintisiz ya da hatasız çalışması
    Bir üründe yer alan verilerinizdeki kayıp ya da hasarlar
    Ürünle birlikte sağlanan ya da sonradan kurulan yazılım programları
    Hatalı kullanım, kötüye kullanım, kaza, değişiklik, uygun olmayan fiziksel ortam ya da işletim ortamı, doğal afet, güç kesintileri, uygun
    olmayan bir bakım veya ürünün bilgi malzemelerine uygun olmayan kullanım nedeniyle ortaya çıkan arızalar veya hasarlar
    Yetkili olmayan bir Garanti Hizmet Çözüm Ortağı'nın neden olduğu hasarlar
    Lenovo'nun sizden gelen bir istek üzerine Lenovo ürünü ile birlikte sağlayabileceği ya da Lenovo ürünü ile bütünleştirebileceği ürünler de
    dahil olmak üzere, herhangi bir üçüncü kişi ürününde ortaya çıkan arızalar veya bu tür üçüncü kişi ürünlerinin neden olduğu hasarlar
    Herhangi bir teknik destek ya da "nasıl yapılır?" tipi sorulara ve ürününüzün kurulmasına ve ayarlanmasına ilişkin diğer destek
    Tanıtım etiketi değiştirilen veya tanıtım etiketi kaldırılan ürünler veya parçalar


    Adamlar boyle yazmis.




  • Geçmiş olsun.
    Ücretsiz tamir ederlerse anormal bir durum olur. Bu durumlarda olayı lehinize çevirerek ücretsiz onarım yaptırma işi nasıl olur bilemiyorum. Çünkü olay apaçık ortada; sıvı teması. Ama yine de servisle yüz yüze görüşün; bazen sürpriz sonuçlar olabiliyor. Arkadaşımın Asus marka dizüstü bilgisayarının üzerine su dökülmüştü. Servis ücretsiz olarak yenisi ile değiştirmişti.
  • Tesekkur ederim arkadaslar ilginiz icin. Adamlarin sartlari gayet acik ama bir deniycem artik sansimi.
  • Geçmiş olsun,işin zor
  • geçmiş olsun hocam. laptopunuz dell olsaydı servis bakımından çok daha iyi olurdu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _kartal_07

    geçmiş olsun hocam. laptopunuz dell olsaydı servis bakımından çok daha iyi olurdu

    ürünü vatanbilgisayar'dan aldığım için lenovo ve dell marka laptop ürünlerinin teknik servisi ile hiçbir şekilde ilgilenmiyorlar bugün 30 gün dolmaması gerekçesiyle arıza veren (!) dizüstü bilgisayarımı müşteri hizmetlerine götürdüğümde bana direk olarak lenovo teknik servisinin numarasını verdiler, cihazımı oraya göndermemi ve oradan gelecek olan belge ile ancak değişim yapılabileceğini söylediler. Bu prosedürün hangi laptop markalarında geçerli olduğunu sordum kendileri için Lenovo ve Dell marka dizüstü bilgisayarda bu sürecin gerektiğini söylediler.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    EVDE FARE VAR :(
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: midnattsol

    quote:

    Orijinalden alıntı: _kartal_07

    geçmiş olsun hocam. laptopunuz dell olsaydı servis bakımından çok daha iyi olurdu

    ürünü vatanbilgisayar'dan aldığım için lenovo ve dell marka laptop ürünlerinin teknik servisi ile hiçbir şekilde ilgilenmiyorlar bugün 30 gün dolmaması gerekçesiyle arıza veren (!) dizüstü bilgisayarımı müşteri hizmetlerine götürdüğümde bana direk olarak lenovo teknik servisinin numarasını verdiler, cihazımı oraya göndermemi ve oradan gelecek olan belge ile ancak değişim yapılabileceğini söylediler. Bu prosedürün hangi laptop markalarında geçerli olduğunu sordum kendileri için Lenovo ve Dell marka dizüstü bilgisayarda bu sürecin gerektiğini söylediler.

    hocam dellin yerinde servisi var. mesela az sonra bana dell teknik servis gelecek fan ve harddisk değişimi yapacaklar. demek istediğim şu; dell in servis olayı süper. dün aradım bugün geliyorlar. bir daha notebook alırsam yine dell alırım yine dell alırım.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.