Şimdi Ara

Lastik degisimi petlas yorum (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
161
Cevap
0
Favori
241.622
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: electranwn

    Selam
    Opel astra classic aracimda lastik degisimi zamani geldi.
    Bridgestone er300 lerle yolda kalmadim 4 yilda.
    Petlas Imperium a gecmeyi dusunuyorum. 185-65-r15 olculerim.
    Yurdun malini kullanayim istiyorum. Petlas kullanip kotu deneyimi olan varsa uyarirsa sevinirm. Sikayetvar a baktim ama orda her markaya saydirilmis pek emin olamadim

    Kulaktan dolma, dıdısının dıdısından duyma değil, canlı canlı tecrübedir;

    2 sene önce çok sevdiğim bir arkadaşımla beraber (Araç E46 kasa 320i) İstanbul E-5 üzerinde Bostancı'dan Kadıköy istikametine giderken aracın arka lastiği patladı, arkadaş yalpalamayı hisseder hissetmez sorunsuz olarak en sağa yanaşıp durdu.
    Biz lastiği patlatan çivi falandır diye düşünüp stepneyi taktıktan sonra Nautilius tarafında ki lastikçilere uğradık (Yanlış hatırlamıyorsam Good Year bayisiydi Nautilius'un tam karşısında, yanlışım varsa bilenler düzeltsin lütfen).
    Lastikçi hasarlı lastiği çıkardı. Akabinde biz lastiği tamir edecek sanarken aracın etrafını dolaşıp diğer lastiklere bakıp yanımıza geldi. Lastikte çivi falan gibi bir hasar yok ancak henüz 1 senesini bile doldurmamış lastiklerin üzerindeki kılcal çatlakları gösterdi, "verilmiş sadakanız varmış, daha yüksek hızda yarılsa cana gelirdi, ucuz etin yahnisi" deyip başka markalardan tavsiyelerde bulundu.
    Lastikler Petlas'tı, arkadaşım bu lastikleri aldığında bize konforunu tutuşunu öve öve bitiremiyordu. Haliyle böyle bir durumla karşılaştığı için o da şaşkındı.

    Özetle bir lastiği ilk aldığınız gün nasıl olduğu önemli değildir, hele hele ki aşınmış ve sertleşmiş lastiklerinizden sonra yeni lastik hangi marka olursa olsun size 10 numara gelecektir. Bu tecrübeyi yaşadıktan sonra 1 senesi dolmadan sertleşip çatlaklar oluşturuan Petlas'ı bir daha düşünün bence.
    Elbette bizde para yurtiçinde kalsın, yerli üretici kazansın isteriz; ama benim canımı maliyet kaygısıyla riske atacak uyanık üretici değil. İster uçak lastiği üretsin ister kamyon; ben otomobil lastiğine bakarım. Her ne kadar aşırı sert yapısından dolayı sevmesem de Bridgestone veya yine yerli Lassa veya Michelin gibi markalara bakmanızı tavsiye ederim. Can taşıyorsunuz unutmayın...

    (Bu tecrübeyi yaşadıktan sonra bende aracımın lastiklerini her hafta kontrol ederken diş kalınlığından veya havasından önce çatlak var mı diye kontrol ediyorum)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ERG81 -- 24 Temmuz 2014; 3:45:31 >




  • Imperiumla 1 yılda yaklaşık 65 70 bin km yaptım en son artık atayım şunları dedim.
    Ve emin olun halen dişleri sıfır araç gibi duruyordu yani 30 bin daha giderdi uzun yolda devamlı gittiğim için lastiklerim yıpranmıyor fazla. Ama Imperium biraz sert lastik yada ben kullana kullana artık lastik özelliğini kaybetti. Yeni Imperium serisi daha yumuşakmış öyle dediler f/p olarak kesinlikle alınır ben ralli yapmıyorum 120 130 km cc ile giden adamım diyorsanız ekonomi tadından yenmez

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kışın araçlarıma yeni ve küçük jantlarla Petlas alacağım, yorumlarda düşündürücü örnekler mevcut ama neyseki kış lastikleriyle hep daha dikkatli ve her zamankinden daha yavaş kullanırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esmerce -- 24 Temmuz 2014; 5:34:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Freakk F kullanıcısına yanıt
    Başlarda öyle oluyor, 500-1000 km civarı kullandıktan sonra değişecektir
    Ben de Turanza ER300'den Impetus Revo'ya ilk geçtiğim zamanlar az küfür etmemiştim, sonrasında sevdim lastiği
  • Sahsen yaz degilde kis olanini 2 yildir kullaniyorum kasim-nisan arasi, hic bir problem yasamadim hatta bekledigimden iyi performans gosterdi...

    Dikkat ediyorumda artik insanlarin gozundeki onyargida kirildi bircok D-E segment aracta Petlas/Starmaxx lastik takildigini goruyorum ve bununda yillar gectikce artacagini dusunuyorum, yerli mali olmasi hosuma gidiyor.

    Adamda vardir pzero, vardir pilot sport, vardir sportcontact anlarim Petlasin yol tutusunu begenmez ama altinda kumho hankook ivir zivir lastik olanlarin elestirmesi sacma oluyor.

    Yerli mali olmasi batiyor bazilarina!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar audi a8 araca lastik bakıyorum 245/40/19 michlen bridtone lassa falan 600 liradan aşağı pek yok petlas 300 liraya buldum sizce alınırmı ne dersiniz ne tavsiye edersiniz.
  • Petlas pt515 215/55/16
    lastik taktık eniştenin aracına 2-3bin km'deki 1 ay önce takılmış lastikleri fren performansı olarak hiç beğenmedim.Biraz sert basmaya gör hemen abs'yi açar biraz devirli kalkışta(1.6HDİ 92PS)hemen patinaj çekmeye başlar.Tek güzel yanı fiyatı kaliteli markalarda 400tl civarı olan lastik 180'e aldık.
  • Fazla söze gerek yok,

    Petlasa dua edenleri aşağı linkten görebilirsiniz

    https://www.sikayetvar.com/kategori/otomotiv/lastik/kaplama-atma-catlama/4657
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ERG81

    quote:

    Orijinalden alıntı: electranwn

    Selam
    Opel astra classic aracimda lastik degisimi zamani geldi.
    Bridgestone er300 lerle yolda kalmadim 4 yilda.
    Petlas Imperium a gecmeyi dusunuyorum. 185-65-r15 olculerim.
    Yurdun malini kullanayim istiyorum. Petlas kullanip kotu deneyimi olan varsa uyarirsa sevinirm. Sikayetvar a baktim ama orda her markaya saydirilmis pek emin olamadim

    Kulaktan dolma, dıdısının dıdısından duyma değil, canlı canlı tecrübedir;

    2 sene önce çok sevdiğim bir arkadaşımla beraber (Araç E46 kasa 320i) İstanbul E-5 üzerinde Bostancı'dan Kadıköy istikametine giderken aracın arka lastiği patladı, arkadaş yalpalamayı hisseder hissetmez sorunsuz olarak en sağa yanaşıp durdu.
    Biz lastiği patlatan çivi falandır diye düşünüp stepneyi taktıktan sonra Nautilius tarafında ki lastikçilere uğradık (Yanlış hatırlamıyorsam Good Year bayisiydi Nautilius'un tam karşısında, yanlışım varsa bilenler düzeltsin lütfen).
    Lastikçi hasarlı lastiği çıkardı. Akabinde biz lastiği tamir edecek sanarken aracın etrafını dolaşıp diğer lastiklere bakıp yanımıza geldi. Lastikte çivi falan gibi bir hasar yok ancak henüz 1 senesini bile doldurmamış lastiklerin üzerindeki kılcal çatlakları gösterdi, "verilmiş sadakanız varmış, daha yüksek hızda yarılsa cana gelirdi, ucuz etin yahnisi" deyip başka markalardan tavsiyelerde bulundu.
    Lastikler Petlas'tı, arkadaşım bu lastikleri aldığında bize konforunu tutuşunu öve öve bitiremiyordu. Haliyle böyle bir durumla karşılaştığı için o da şaşkındı.

    Özetle bir lastiği ilk aldığınız gün nasıl olduğu önemli değildir, hele hele ki aşınmış ve sertleşmiş lastiklerinizden sonra yeni lastik hangi marka olursa olsun size 10 numara gelecektir. Bu tecrübeyi yaşadıktan sonra 1 senesi dolmadan sertleşip çatlaklar oluşturuan Petlas'ı bir daha düşünün bence.
    Elbette bizde para yurtiçinde kalsın, yerli üretici kazansın isteriz; ama benim canımı maliyet kaygısıyla riske atacak uyanık üretici değil. İster uçak lastiği üretsin ister kamyon; ben otomobil lastiğine bakarım. Her ne kadar aşırı sert yapısından dolayı sevmesem de Bridgestone veya yine yerli Lassa veya Michelin gibi markalara bakmanızı tavsiye ederim. Can taşıyorsunuz unutmayın...

    (Bu tecrübeyi yaşadıktan sonra bende aracımın lastiklerini her hafta kontrol ederken diş kalınlığından veya havasından önce çatlak var mı diye kontrol ediyorum)

    birebir aynı durumu pirelliler ile yaşadım. 2012 kışında hem petlas w651 kış lastiği hem de pirelli p7 yaz lastiği aldım. iki yıldır iki lastiği de sorunsuz kullanıyordum. ancak 2-3 hafta önce pirelliler yavaş yavaş inmeye başladı. bir ara lastikçiye götürdüm dediğiniz şekilde lastik üzerinde irili ufaklı çok fazla sayıda çatlak dikkatimi çekti. ancak petlaslarda herhangi bir çatlak yok.

    ben de mütemadiyen lastik kontrolü yapıyorum artık.




  • lassa
  • ilk yıl peltas lastiklerinden memnun kaldım.Fakat daha sonra ıslak zeminde sanki buz üstünde gider gibi kayma yapıyor araç.Kuru zemin gayet iyi. Bu arada lastik kış lastiğidir.abs fren devreye çabuk giriyor.değiştirmeyi düşünüyorum tavsiye etmem araç opel insignia 2009 1.6T
  • şuan petlasın kış lastiği kullanıpta yorum yapabilecek olan var mı acaba?
  • Ankara'da son bir haftadır iyi kar var. İşe arabayla gidip geliyorum. Bir kere bile kızaklamadı, yol tutuş gayet yeterli. İlk defa petlas kullanıyorum bu konuda maalesef ön yargılarımız bir hayli fazla.
  • Tek kötü yanı yumuşak hamurlu olduğu için bozuk yollarda daha hızlı yıpranıyor (yılın 3 ayını bozuk yollu yollarda geçiriyorum) Genellikle bristone ve lassa ve michelin alıyorum :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-FA9189F46 -- 9 Ocak 2015; 13:33:36 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 aydır kışlık petlas kullanıyorum. Kar ve buzda performans tatmin edici. Islak zeminde vasat. Yumuşaklık ve konforu da(düşük ısıda) iyi. Genel olarak memnunum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • petlasa mükemmel diyen cpc5 kullandığında ne diyor acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sekoya81

    petlasa mükemmel diyen cpc5 kullandığında ne diyor acaba?

    Bu başlıkta Petlas'ın kış lastiği ve gene olarak da kış lastikleri konuşulduğu için CPC5 kullanan birisi "karda hiç bir işe yaramıyor, yolda kaldım" diyecektir.
  • petlas kış lastiğini 3. senemde kullanmaya devam ediyorum. ölçülerim 195x60x15. geçen gün elle yaptığım kontrolde lastiğin biraz sertleştiğini gördüm.(ilk günkü haline göre) ancak bu sertlik asla mevsim lastiği kadar değil. gelelim performansına ilk senesinde ham karda, oturmuş karda, ıslak yarı eriyik karda çok iyiydi. beylikdüzünde oturuyorum kar yağdığında özellikle çıkıp bmw ve mercedes çileri deli ediyordum dik yokuşlarda yanlarında durup slm verip kalkışlar yapıyordum:) geçen sene pek kar görmedik. gelelim bu seneye yılbaşında kartepeye çıktım 1m den fazla kar vardı. gerçi bir yeerden sonra jandarma zorunlu zincir taktırdı. istanbulu felç eden geçen haftaki kardaysa biraz sorun yaşadım. sıkıntı önümüzde seyreden yaz lastiklii kişilerin bir müddet sonra yolu buz yapması sonucu bizde durmak zorunda kaldık veee kalkamadık malesef. ancak yolumu değiştirip çiğnenmemiş karlı dik yokuşlardan evime ulaşabildim. özetle 3. yılında kullanmama rağmen buz dışında gayet iyi. benim canımı sıkan kısmı çok fazla uğultu yapması. o konuda da tüm kış lastiklerinin gürültülü çalıştığını okuyorum.




  • 2014 Insignia 245 45 18 ve 2014 Golf 225 45 17 araçlarımda Petlas W651 kış lastiği kullanıp birkaç gün önce Michelin Primacy3 (Insignia) ve Bridgestone Turanza ER300 (Golf) e geri döndüm.


    Petlas lardan genel olarak çok memnun kaldım, gerçi iki takımda da taban eğriliği vardı ama yine de genel performansı, tüketimde ciddi bir artışa neden olmaması, sessiz yapısı ile ileride yeniden tercih edebilirim.


  • Bundan yaklaşık olarak 1 ay önce kız kardeşime ait olan Opel Astra arabaya Petlas Antakya bayisinden 17 jant ebatında lastik aldık.Lastik ler çok hoşuma gitti ve bende kendi arabam Grand C Max a 4 adet 16 jant lastik aldım.Ama araba da bir sorun vardı.Tekerler yalpa yapıyordu ve bence değişmesi gerekiyordu.Firma sahibi Sayın Ümit BALCI bey ve Yetkili eksperi Uğur Bey in ilgisi sayesinde sorunumu çözdüler.Ben lastiğine bu kadar çok sahip çıkan bir marka görmedim.Allah razı olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.