< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BeraAnıl -- 30 Aralık 2020; 11:11:3 > |
Lastik seçimi yardım
-
-
Bu durum malesef kaçınılacak bir şey değil. Lastik ya sağlam, ya hafif veya çok pahalı oluyor (belki Kevlar kuşaklı).
Testleri sanırım çiviyle yapıyorlar, fakat pratik koşullarda sivri taşlar, cam v.b.de Continental'in Michelin'e avantajı testlerde görüldüğünden daha büyük olabilir. Çünkü Michelin'de 30 tpi örgü varken, Continental'de 180 TPI. Schwalbe 50 TPI ama testlerde en sağlamı.
https://www.bicyclerollingresistance.com/road-bike-reviews/michelin-dynamic-sport-2015
Şöyle bir opsiyon da var, "liner" diye geçiyor. Benim koca 1.75 x 26" lastiklerde 86 X2 gr eklemişti. İnce lastiklerde ekleyeceği ağırlık belki yarısı kadar olsun. Avantajı, sökülebilir. Baktınız hiç patlamıyor, çıkarır hafifletirisiniz. Veya çok patlıyor, tekrar takılabilir.
-
Çok saol dostum özellikle verdiğin tpi bilgisi çok iyi oldu ayrıca liner diye bir ürünün varlığından da haberim olmuş oldu :) adamsınquote:
Orijinalden alıntı: Karbon 12Bu durum malesef kaçınılacak bir şey değil. Lastik ya sağlam, ya hafif veya çok pahalı oluyor (belki Kevlar kuşaklı).
Testleri sanırım çiviyle yapıyorlar, fakat pratik koşullarda sivri taşlar, cam v.b.de Continental'in Michelin'e avantajı testlerde görüldüğünden daha büyük olabilir. Çünkü Michelin'de 30 tpi örgü varken, Continental'de 180 TPI. Schwalbe 50 TPI ama testlerde en sağlamı.
https://www.bicyclerollingresistance.com/road-bike-reviews/michelin-dynamic-sport-2015
Şöyle bir opsiyon da var, "liner" diye geçiyor. Benim koca 1.75 x 26" lastiklerde 86 X2 gr eklemişti. İnce lastiklerde ekleyeceği ağırlık belki yarısı kadar olsun. Avantajı, sökülebilir. Baktınız hiç patlamıyor, çıkarır hafifletirisiniz. Veya çok patlıyor, tekrar takılabilir.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X