Şimdi Ara

Lastik Şişirici Spreylere Dikkat (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
28
Cevap
1
Favori
11.072
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Şu dünyada ne cahiller var arkadaş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Siz daha kullandığınız ürünün amacını bilmiyorsunuz. Önce ne işe yaradığını öğrenin öyle gelin uyarıda bulunun insanlara.

    O sprey yolda kaldığınızda acil durumlarda eğer stepneniz yoksa yada değiştiremiyorsanız hızlıca lastiğe sıkılıp patlak kısmı geçici olarak onarıp lastiği tekrar şişirme maksatlıdır. İlk fırsatta lastikçiye gidilip lastik tamir ettirilmeli , eğer lastik tamir edilemiyorsa yenisi alınmalıdır. O kitin amacı lastiği tamamen tamir edip sürekli olarak kullanılabilir hale getirmek değildir.

    Bunu düşünememiş olamazsınız yani bukadarda olmaz her şeyi gördüm yağ çubuğunun ordan araca yağ koymaya çalışanı bile gördüm ama patlayan lastiği tamir kitiyle şişirip daha sonra tamir ettirmeyip o araçta kendi canını ve başkalarının canını tehlikeye atanı da ilk defa görüyorum.

    Amma bos edebiyat yapmis ve abartmissin be! Balans yapmadiktan sonra hicbir tehlikesi yok havayi tamamla turkiyeyi gez. Bu arkadasin jant zaten kirozyonlu tahminim hepsi ayni durumda.

    Sana göre tehlikesi yok bana göre var..Burda konuşmak kolay Lastik tamir kitiyle şişirilmiş lastikle yüreğin yerse bas bakalım uzun yolda 200+

    220 km kullamdim bu kitle sisirilmis lastigi. Saatte 120 km hizla. Ben denedim gordum buna gore konusuyorum peki sen?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Siz daha kullandığınız ürünün amacını bilmiyorsunuz. Önce ne işe yaradığını öğrenin öyle gelin uyarıda bulunun insanlara.

    O sprey yolda kaldığınızda acil durumlarda eğer stepneniz yoksa yada değiştiremiyorsanız hızlıca lastiğe sıkılıp patlak kısmı geçici olarak onarıp lastiği tekrar şişirme maksatlıdır. İlk fırsatta lastikçiye gidilip lastik tamir ettirilmeli , eğer lastik tamir edilemiyorsa yenisi alınmalıdır. O kitin amacı lastiği tamamen tamir edip sürekli olarak kullanılabilir hale getirmek değildir.

    Bunu düşünememiş olamazsınız yani bukadarda olmaz her şeyi gördüm yağ çubuğunun ordan araca yağ koymaya çalışanı bile gördüm ama patlayan lastiği tamir kitiyle şişirip daha sonra tamir ettirmeyip o araçta kendi canını ve başkalarının canını tehlikeye atanı da ilk defa görüyorum.

    Amma bos edebiyat yapmis ve abartmissin be! Balans yapmadiktan sonra hicbir tehlikesi yok havayi tamamla turkiyeyi gez. Bu arkadasin jant zaten kirozyonlu tahminim hepsi ayni durumda.

    Sana göre tehlikesi yok bana göre var..Burda konuşmak kolay Lastik tamir kitiyle şişirilmiş lastikle yüreğin yerse bas bakalım uzun yolda 200+

    220 km kullamdim bu kitle sisirilmis lastigi. Saatte 120 km hizla. Ben denedim gordum buna gore konusuyorum peki sen?

    Senin dedigin şuna benziyo ; "2. Kattan atladim ölmedim sende dene bişey olmaz" gibi... boş konuşma arkadaşım yaptigin cahillik başka birşey degil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Siz daha kullandığınız ürünün amacını bilmiyorsunuz. Önce ne işe yaradığını öğrenin öyle gelin uyarıda bulunun insanlara.

    O sprey yolda kaldığınızda acil durumlarda eğer stepneniz yoksa yada değiştiremiyorsanız hızlıca lastiğe sıkılıp patlak kısmı geçici olarak onarıp lastiği tekrar şişirme maksatlıdır. İlk fırsatta lastikçiye gidilip lastik tamir ettirilmeli , eğer lastik tamir edilemiyorsa yenisi alınmalıdır. O kitin amacı lastiği tamamen tamir edip sürekli olarak kullanılabilir hale getirmek değildir.

    Bunu düşünememiş olamazsınız yani bukadarda olmaz her şeyi gördüm yağ çubuğunun ordan araca yağ koymaya çalışanı bile gördüm ama patlayan lastiği tamir kitiyle şişirip daha sonra tamir ettirmeyip o araçta kendi canını ve başkalarının canını tehlikeye atanı da ilk defa görüyorum.

    Amma bos edebiyat yapmis ve abartmissin be! Balans yapmadiktan sonra hicbir tehlikesi yok havayi tamamla turkiyeyi gez. Bu arkadasin jant zaten kirozyonlu tahminim hepsi ayni durumda.

    Sana göre tehlikesi yok bana göre var..Burda konuşmak kolay Lastik tamir kitiyle şişirilmiş lastikle yüreğin yerse bas bakalım uzun yolda 200+

    220 km kullamdim bu kitle sisirilmis lastigi. Saatte 120 km hizla. Ben denedim gordum buna gore konusuyorum peki sen?

    Senin dedigin şuna benziyo ; "2. Kattan atladim ölmedim sende dene bişey olmaz" gibi... boş konuşma arkadaşım yaptigin cahillik başka birşey degil.

    ben 16 senedir araç kullanıyorum.

    Bu kiti kullandığınız zaman derhal yola çıkıp bu kimyevi maddenin lastik içerisinde merkezkaç kuvveti ile homojen dağılımını sağlarsanız, ve hızlandığınızda hiçbir balans almazsanız ki ben bunlara dikkat ediyorum.-Bu sebeplerden bana itham ettiğiniz cahil kelimesini size aynen iade ederim- hiçbir problem yaşamazsınız. Araçlarımızın jantları seneler sonra korozyon yapabilir özellikle demir jantlar.

    Fotoğraflarda gördüğünüz korozyonun bu tamir kiti ile uzaktan yakından hiçbir ilgisi yoktur.

    Bu tamir kitinin yaratacağı tek sıkıntı balans yapması halinde sürüş güvenliğini tehlikeye düşürmesidir.

    CAHİL olmadığınız taktirde balans yapmayacak şekilde doğru kullanırsanız bu problemle de karşılaşmazsınız.

    Bana "bas bakalım yüreğin yerse 200+" şeklinde kurduğunuz cümle ise çok farklı seviyelerde olduğumuzun bir işaretidir.

    Saygılarımla...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugurozer -- 7 Ağustos 2015; 15:08:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Siz daha kullandığınız ürünün amacını bilmiyorsunuz. Önce ne işe yaradığını öğrenin öyle gelin uyarıda bulunun insanlara.

    O sprey yolda kaldığınızda acil durumlarda eğer stepneniz yoksa yada değiştiremiyorsanız hızlıca lastiğe sıkılıp patlak kısmı geçici olarak onarıp lastiği tekrar şişirme maksatlıdır. İlk fırsatta lastikçiye gidilip lastik tamir ettirilmeli , eğer lastik tamir edilemiyorsa yenisi alınmalıdır. O kitin amacı lastiği tamamen tamir edip sürekli olarak kullanılabilir hale getirmek değildir.

    Bunu düşünememiş olamazsınız yani bukadarda olmaz her şeyi gördüm yağ çubuğunun ordan araca yağ koymaya çalışanı bile gördüm ama patlayan lastiği tamir kitiyle şişirip daha sonra tamir ettirmeyip o araçta kendi canını ve başkalarının canını tehlikeye atanı da ilk defa görüyorum.

    Amma bos edebiyat yapmis ve abartmissin be! Balans yapmadiktan sonra hicbir tehlikesi yok havayi tamamla turkiyeyi gez. Bu arkadasin jant zaten kirozyonlu tahminim hepsi ayni durumda.

    Sana göre tehlikesi yok bana göre var..Burda konuşmak kolay Lastik tamir kitiyle şişirilmiş lastikle yüreğin yerse bas bakalım uzun yolda 200+

    220 km kullamdim bu kitle sisirilmis lastigi. Saatte 120 km hizla. Ben denedim gordum buna gore konusuyorum peki sen?

    Senin dedigin şuna benziyo ; "2. Kattan atladim ölmedim sende dene bişey olmaz" gibi... boş konuşma arkadaşım yaptigin cahillik başka birşey degil.

    ben 16 senedir araç kullanıyorum.

    Bu kiti kullandığınız zaman derhal yola çıkıp bu kimyevi maddenin lastik içerisinde merkezkaç kuvveti ile homojen dağılımını sağlarsanız, ve hızlandığınızda hiçbir balans almazsanız ki ben bunlara dikkat ediyorum.-Bu sebeplerden bana itham ettiğiniz cahil kelimesini size aynen iade ederim- hiçbir problem yaşamazsınız. Araçlarımızın jantları seneler sonra korozyon yapabilir özellikle demir jantlar.

    Fotoğraflarda gördüğünüz korozyonun bu tamir kiti ile uzaktan yakından hiçbir ilgisi yoktur.

    Bu tamir kitinin yaratacağı tek sıkıntı balans yapması halinde sürüş güvenliğini tehlikeye düşürmesidir.

    CAHİL olmadığınız taktirde balans yapmayacak şekilde doğru kullanırsanız bu problemle de karşılaşmazsınız.

    Bana "bas bakalım yüreğin yerse 200+" şeklinde kurduğunuz cümle ise çok farklı seviyelerde olduğumuzun bir işaretidir.

    Saygılarımla...

    duratec kullanıcı adli forum arkadaşımin savunduğu şey doğru olsada savunma sekli hoş değil,sizinde savundugunuz şey kısmen yanlış olsada savunma sekliniz saygı cercevesinde,ama yaptığınız pek doğru değil ☺

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Lastiğine çivi yada tel batmış bunun da farkında olmayan sadece filanca tekerimin havası diğerlerine göre daha çok/çabuk azalıyor diyen arkadaşlar var. Bu arkadaşlar korkmadan gayet de güzel şekilde sorunsuz araçlarına biniyorlar. Yada yanağına yama yaptırıp kullanan arkadaşlar var. Yada subaptan sürekli hava kaçıran lastikler var azalınca basıyorlar. Sıkıntı ne biliyormusunuz hava basıncı düşük olan lastik çok daha fazla ısınır o da ıçindeki havanın basıncını yükseltir ve yine benzer nedenle dönen lastiği yere basan yanağı sürekli daha fazla esneyeceğinden ısı üretir. Bu ısı artışları da lastiği patlatır. Lastik basıncınız yeterince yüksek ise tamir kiti ile elbette en doğrusu tamir edilmiş bir lastiği kısa sürede lastikçide kontrol ettirmek ama yamadan daha sağlam olduğunu söyleyebilirim. Yazlık ve kışlık lastiklerimde uzunca bir süre kullandım ve bu süre zarfında aylık en az 1000 km yol yapıyordum. Bence kendini kanıtlamış bir tamir uygulamasıdır.

    Bunların dışında elbette herkesin bir tecrübesi hatta bazılarının bilgisi olmasa da fikri var. Bunları anlatın ama ille de birisinin dediği kabul edilmek zorunda değil. Birbirinize fikrinizi kabul ettirmek adına laf saymayın. Ben paylaşımımı ve tecrübelerimi yapar/anlatırım. İsteyen fikir alır istemeyen almaz. Bunun gibi kimse kimseyi kırmasın, insanız hatalarımız olur ama bu ülkede radyatörü 60 dereceye anca dayanan japonla yapıştırandan tutun şamandırası bozulduğundan aşırı doldurulmuş lpg tankı olanı, lastikte diş diye birşey kalmamış gezeni, kazalı dengesiz pert araçla trafiğe çıkanı daha neler neleri var. Eğer bu şekilde tamir görmüş lastiğiniz varsa tavsiyem arkada tutun onları öne sağlamları takın.




  • Aslında aynı şeyler söyleniyor ama tercüme ve patlak derecesi farklı.
    Mesela benim kışlik tekere diken battı havasi inince köpüğü kullandin bir daha inmedi.
    Lastik ve janta zarar noktasında rivayetler muhtelif. Bazen yaşayıp görmek lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben kullandım lastikçiye gittim. tabi lastiğin içi temizlenecek gibi değildi adam patlağı tamir etti gönderdi.


    kış lastikleriyle değiştirme vakti geldiğinde o spreyi kullandığım lastiğin içi, bir el kadar siyah katran oluşmuştu. lastikçide abi sıkma bir daha o spreylerden dedi.


    ne zararı olur dedim lastiği felan sertleştirir demişti ne kadar doğru ve bilimsel bilmiyorum


    en iyisi lastik pompası almak. (ben aldım)

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.