Şimdi Ara

Lastik tamir spreyini kullanan, bilgisi olan (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
81
Cevap
3
Favori
65.307
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: efk0

    Yaptığı max hız 60 km/h,motorsiklet zaten 49 cc.Ortalama hız ise 40 km/h.

    scooter&motosiklet konusundaki cehaletime verin lütfen.

    lastik ölçülerini de yazabilir misiniz son olarak?
  • Estağfurullah,benimde tam bir bilgim yok ama internetten bulduğum benzer modellerin lastik ölçüleri 3.50-10.
  • Hepinize hayırlı kandiller diliyorum arkadaşlar, Allah dualarımızı kabul etsin inşallah

    Not: efk0, size en kisa zamanda net bir cevap verecegim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: efk0

    Estağfurullah,benimde tam bir bilgim yok ama internetten bulduğum benzer modellerin lastik ölçüleri 3.50-10.

    motosiklet için uygun jeller bu ay sonuna doğru Türkiye'ye gelecek.

    şimdi 2 tip getiriyorum:
    1-) Benim size göstereceğim bir uygulama noktasına gidip orada ürünü lastiklerinize koydurabilirsiniz.
    2-) size 1 lt'lik şişe kargo ederim. ama bu sefer de size 2 kattan da fazla gelecek bu ürün..

    nihayetinde, ürün fiyatı 30-40 TL (+KDV) arası birşey olacak. ama önce gümrükten nasıl çıkacağını görmem lazım..
  • Şuan için motorsiklet kapalı garajda,o sebebten yaza kadar uygulama imkanım yok maalesef.Sorma amacım sadece fikir edinme amaçlıydı.İlgilendiğiniz ve verdiğiniz bilgiler için teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: efk0

    Şuan için motorsiklet kapalı garajda,o sebebten yaza kadar uygulama imkanım yok maalesef.Sorma amacım sadece fikir edinme amaçlıydı.İlgilendiğiniz ve verdiğiniz bilgiler için teşekkürler.

    her zaman



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FormulaX Store -- 7 Şubat 2012; 3:42:33 >
  • Chevrolet Cruze ve Peugeot 207 araçlarımda kullandım, her ikisinde de hiç sorun yaşamadan servise kadar taşıdı beni. İşyerinde kullandığımız Hyundai Accent, Renault Kangoo ve Audi A4 araçlarda da defalarca kullanıldı, hatta alınan sonuçlardan sonra tüm şirket araçlarının bagajına birer tane alıp koyduk.

    Kullanımı çok basit, yere kadar inmiş asfalta yapışmış lastiği hem şişiriyor, hem de patlayan kısmı onarıyor.

    Dikkat edilmesi gereken konu bu ürünlerin "tamir" amaçlı kullanılması ve kullanımın ardından servise gidilerek lastiğe gereken müdahalenin yapılması gerektiğidir. Kendi aracımda kullandıktan 1-2 saat sonra servise gittim. Şirket aracında ise şehirler arası kullanımda olduğu için patlağın tamirinden itibaren 10 gün kadar bu şekilde kullanıldı, binlerce km yol yapıldı ve ardından servise alınarak tamir edildi.

    Her iki araçta da en ufak bir balans problemi yaşanmadı, lastiklerde de hiç bir sorun kalmadı.

    Kullanımdan hemen sonra tamire giderseniz lastiğin içinden beyaz b,r sıvı çıkıyor. Uzun süre sonra giderseniz beyaz sıvı koyulaşmış ve lastiğe sıvanmış olarak çıkıyor. Her iki durumda da bu malzeme lastikten kolayca çıkarıldığı ve tamirden sonra tekrar balans ayarı yapıldığı için bir problem kalmıyor.

    Canını malını seven herkese öneririm, bagajınızda bulunsun. Gecenin bir vakti ıssız bir yolda buz gibi havada istepne değiştirmek yerine 2 dakikada sorundan kurtulabilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozzlegrand

    Chevrolet Cruze ve Peugeot 207 araçlarımda kullandım, her ikisinde de hiç sorun yaşamadan servise kadar taşıdı beni. İşyerinde kullandığımız Hyundai Accent, Renault Kangoo ve Audi A4 araçlarda da defalarca kullanıldı, hatta alınan sonuçlardan sonra tüm şirket araçlarının bagajına birer tane alıp koyduk.

    Kullanımı çok basit, yere kadar inmiş asfalta yapışmış lastiği hem şişiriyor, hem de patlayan kısmı onarıyor.

    Dikkat edilmesi gereken konu bu ürünlerin "tamir" amaçlı kullanılması ve kullanımın ardından servise gidilerek lastiğe gereken müdahalenin yapılması gerektiğidir. Kendi aracımda kullandıktan 1-2 saat sonra servise gittim. Şirket aracında ise şehirler arası kullanımda olduğu için patlağın tamirinden itibaren 10 gün kadar bu şekilde kullanıldı, binlerce km yol yapıldı ve ardından servise alınarak tamir edildi.

    Her iki araçta da en ufak bir balans problemi yaşanmadı, lastiklerde de hiç bir sorun kalmadı.

    Kullanımdan hemen sonra tamire giderseniz lastiğin içinden beyaz b,r sıvı çıkıyor. Uzun süre sonra giderseniz beyaz sıvı koyulaşmış ve lastiğe sıvanmış olarak çıkıyor. Her iki durumda da bu malzeme lastikten kolayca çıkarıldığı ve tamirden sonra tekrar balans ayarı yapıldığı için bir problem kalmıyor.

    Canını malını seven herkese öneririm, bagajınızda bulunsun. Gecenin bir vakti ıssız bir yolda buz gibi havada istepne değiştirmek yerine 2 dakikada sorundan kurtulabilirsiniz.




    söylediklerinizin bir kısmına katılmamak elde değil. Evet bu tür spreyler bizi kriko'dan uzak tuttukları için ben de yıllarca kullandım:)

    Ama çok önemli farklar var!

    Alta kısaca kıyaslamalı olarak yazmaya çalışacağım:
    1-) Bu tür spreyler sadece lastik patladıktan sonra kullanılır. /// Tyre Protector ise lastiğiniz patlamadan önce lastik içine konulur ve lastik patlamalarını engeller.
    2-) Bu tür spreyler lastiğinizin patlamasını engellemediği (yani lastik patladıktan sonra uygulandığı) için lastiğinizin yada sizin güvenliğinizle hiçbir ilgisi yoktur. /// Tyre Protector ise lastiğinizin patlamasını engellediği için güvenli sürüşün keyfine varırsınız.
    3-) Bu tür spreyler lastik patladıktan sonra lastiğinizi geçici bir süreliğine şişirir ama tamir etmez. Lastik tamirini lastikçi yapar. /// Tyre Protector ise lastiğinizi anında ve kalıcı olarak tamir eder. Lastikçiye gitmezsiniz.
    4-) Bu tür spreyler kullanıldıktan sonra hemen lastikçiye gitmezseniz, lastiklerinizin balans ayarını bozarlar. Zaten siz de üstte demişsiniz, lastikçi balans ayarlarını da yapıyor diye.. Neden? Çünkü bu tür spreyler balans ayarını bozar:) /// Tyre Protector ise lastiklerinizin balansını bozmaz.
    5-) Bu tür spreyleri üstte ''Canını malını seven herkese'' önermişsiniz, ama bence daha ziyade stepne değişimiyle uğraşmak istemeyen ben ve benim gibi tembellere ''kolaylık'' olacağı ibaresi daha doğru olabilir. Zira, bu spreyler ne canınızı ne de malınızı koruyabilir. Çünkü sadece iş işten geçtikten (lastik patladıktan) sonra kullanılırlar. /// Tyre Protector ise sizin hem canınızı hem de malınızı makul seviyelerde korur. Çünkü, bu jeli daha başınıza birşey gelmeden lastik içine koyuyoruz.

    Bunlara ek olarak, Tyre Protector;
    1-) lastik üzerindeki binlerce gözeneği tıkayarak lastiklerinizin hava kaçırmasını engeller. Böylece, lastik basıncı azalmaz ve yakıt sarfiyatınızı artmaz. NOT: normale göre %10 düşük lastik basıncıyla araç kullanmanın size maliyetinin %6,25 ek yakıt sarfiyatı olduğunu biliyor muydunuz?
    2-) Lastik haznesini soğuk tutar, lastiğinizin aşırı ısınmasını engeller (aşırı ısı lastiğin en büyük düşmanıdır!)
    3-) Aşınma ve aşırı ısınmayı minimize ederek Lastiğinizin ömrünü uzatır.
    4-) Lastiği değiştirmek, tamir ettirmek vb nedenlerle olması muhtemel iş ve/veya zaman kaybı yaşamazsınız.
    5-) Üstteki faydalarından dolayı, Tyre Protector lastiğinizin ''gümleme'' riskini minimize eder. Gümleme tabirini size alttaki bir video ile izah etmek istiyorum. Not: Bu video'da bahsi geçen şoför arkadaşın da bagajında ''lastik tamir spreyi'' varmış..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FormulaX Store -- 8 Şubat 2012; 2:11:58 >




  • Video'yu ilk mesaja yüklemeyi becerememişim.. buyurun...










    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FormulaX Store -- 8 Şubat 2012; 2:26:17 >
  • Ben tyre protector ile karşılaştırma yapmak amacıyla yazmamıştım üsttekileri. Sadece bu konuda tereddütü olan arkadaşlara kullanıcı olarak yorumlarımı iletmek istedim.

    "Canını ve malını seven kullansın" dedim, bunun da arkasındayım çünkü ıssız bir yolda karanlıkta lastik değiştirmek hem can hem de mal açısından ciddi sakıncalar doğuruyor. Özellikle de bayan sürücüler için. Bu spreyler ile 2 dk içinde lastiğiniz eski konumuna geliyor ve servise gidene kadar uzun süre formunu koruyor.

    Ben açıkcası bu tarz ürünlerin geçici kullanımını tercih ediyorum. Yani sorunu çözecek ve asıl müdahale serviste/tamircide yapılacak. Tyre protector gibi ürünlere bu nedenle çok sıcak bakamıyorum çünkü kalıcı bir çözüm önerisi var ve ben lastiğimin doğal performansına ne şekilde etki edeceğini bilmediğim bir ürünü kalıcı olarak, sürekli ve her yol koşulunda kullanmayı pek istemem. Yakıt sarfiyatı ile ilgili kısım da bana biraz Ekoyak gibi ürünlerin vaadlerini hatırlattı.

    Yanlış anlamayın ürünü karalamak gibi bir amacım yok. Sadece henüz ne olduğunu tam olarak bilmiyoruz ve kullanıcı yorumlarını beklemek durumundayız. Umarım olumlu bulunur ve kullanımı artar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozzlegrand

    Ben tyre protector ile karşılaştırma yapmak amacıyla yazmamıştım üsttekileri. Sadece bu konuda tereddütü olan arkadaşlara kullanıcı olarak yorumlarımı iletmek istedim.

    "Canını ve malını seven kullansın" dedim, bunun da arkasındayım çünkü ıssız bir yolda karanlıkta lastik değiştirmek hem can hem de mal açısından ciddi sakıncalar doğuruyor. Özellikle de bayan sürücüler için. Bu spreyler ile 2 dk içinde lastiğiniz eski konumuna geliyor ve servise gidene kadar uzun süre formunu koruyor.

    Ben açıkcası bu tarz ürünlerin geçici kullanımını tercih ediyorum. Yani sorunu çözecek ve asıl müdahale serviste/tamircide yapılacak. Tyre protector gibi ürünlere bu nedenle çok sıcak bakamıyorum çünkü kalıcı bir çözüm önerisi var ve ben lastiğimin doğal performansına ne şekilde etki edeceğini bilmediğim bir ürünü kalıcı olarak, sürekli ve her yol koşulunda kullanmayı pek istemem. Yakıt sarfiyatı ile ilgili kısım da bana biraz Ekoyak gibi ürünlerin vaadlerini hatırlattı.

    Yanlış anlamayın ürünü karalamak gibi bir amacım yok. Sadece henüz ne olduğunu tam olarak bilmiyoruz ve kullanıcı yorumlarını beklemek durumundayız. Umarım olumlu bulunur ve kullanımı artar...

    öncelikle benim özür dilemem gerek sanırım. köpük ile tyre protector'ı karşılaştırma ihtiyacım hissettim nedense..

    yazdıklarınızdan ve yazacaklarınızdan herhangi birşeyi yanlış anlamam mümkün değil, zira yazım tarzınız bu konudaki tek amacınızın bilgi/deneyim paylaşımı olduğunu gösteriyor

    yalnız burada bana yine bir cevap hakkı doğmuş:)

    Konumuz, Tyre Protector'ın aracınızın yakıt sarfiyatına etkisi: lastiğin güncel üretim prosesi nedeniyle, sırt bölümünde-çelik kayışların bulunduğu yada lastiğin tabanı diye adlandırılan kısım- mikro ölçekli binlerce gözenek bulunmaktadır. ve bu gözeneklerden devamlı surette lastik içinden dış ortama doğru hava akışı olmakta ve bu da lastik basıncının azalmasına neden olmaktadır. Düşük basınçlı lastik kullanımı halinde, tekerleklerin yuvarlanma direnci artar ve bu da yakıt sarfiyatının artmasına neden olur. Zaten bundan dolayı devamlı aracımızın lastik basınçlarını kontrol eder ve sık sık hava basarız:)
    Tyre Protector'ın burada yaptığı ise, işte lastiğin taban/sırt bölümünde bulunan bu binlerce gözeneği örterek hava akışını engellemek suretiyle lastiğin basınç kaybına uğramasını engeller. Hatta bu konuda benim bildiğim tek ve en güvenilir yoldur.

    Tyre Protector'ın lastik içindeki duruşu (dağılımı) ile ilgili olarak buraya bir fotoğraf eklemeye çalışacağım. Lütfen dikkatle inceleyin..


    Ek olarak, Michelin tarafından 26.08.2011 tarihinde yayınladığı ''Michelin’den güvenlikle ilgili öneriler, Güvenliğinizle ilgili 10 gerçek'' isimli yayınını alttaki linkten okuyabilirsiniz. Lütfen 10 maddelik bu yayını dikkatle okuyun..




     Lastik tamir spreyini kullanan, bilgisi olan




  • Sanırım Cruze forumundaydı, bir yazınızda "LPG'li araçlara değil benzinli ve dizel araçlara öneririm" gibi bir şey demiştiniz. LPG'li araçların kullanımı ile ilgili sorun nedir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozzlegrand

    Sanırım Cruze forumundaydı, bir yazınızda "LPG'li araçlara değil benzinli ve dizel araçlara öneririm" gibi bir şey demiştiniz. LPG'li araçların kullanımı ile ilgili sorun nedir?

    Tyre Protector'ı lastiği olan tüm motorlu ve motorsuz araçlar için öneriyorum, gerçekten herkesin kullanması gereken bir ürün.


    Sizin bahsettiğiniz forum alttaki. gerçi birkaç farklı forumda da bu yakıt tasarrufu sağlayan sıvı hakkında yazmıştım ama bu sıvı ile Tyre Protector'ın bir ilgisi yok. Tyre Protector benim Türkiye distribütörü olduğum lastik koruma jeli (yada solüsyonu).

    Alttaki linkte bahsi geçen ise benim yurtdışından bir ticari amaç gütmeden sadece denemek için getirdiğim ve öncelikle eşimin arabasında denediğim bir ''radyatör suyu katkı maddesi/sıvısı.'' Bu sıvı sayesinde benzinli ve dizel araçlarda %15'e kadar yakıt tasarrufu sağlanıyor..

    http://forum.donanimhaber.com/m_57460436/mpage_1/f_/key_//tm.htm#57460436




  • Lastik tamir edilmesi için janttan ayrıldığı zaman, geri takıldığında yeniden balans yapmak her zaman zaten gerekli değil midir? Yani eğer bu madde lastikçi tarafından temizlenebiliyorsa, ki kullanan arkadaş kurusa bile kolayca temizlenebildiğini ifade etmiş, tamir sonrası lastik balansı üzerine olumsuz bir etki ediyor olamaz diye düşünüyorum. Tabi lastiğin yapısında bir bozulmaya neden olmuyorsa veya temizlenemeyecek bir kalıntı oluşturmuyorsa. Lastiği öldürdüğü, yapısını balans tutamayacak şekilde bozduğunu anlatan bir bilgi bulabildiyseniz, paylaşırsanız sevinirim. Videosunu bulamadım ama Fifth Gear'ın bir bölümünde tavsiye etmişlerdi diye hatırlıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilsever

    Lastik tamir edilmesi için janttan ayrıldığı zaman, geri takıldığında yeniden balans yapmak her zaman zaten gerekli değil midir? Yani eğer bu madde lastikçi tarafından temizlenebiliyorsa, ki kullanan arkadaş kurusa bile kolayca temizlenebildiğini ifade etmiş, tamir sonrası lastik balansı üzerine olumsuz bir etki ediyor olamaz diye düşünüyorum. Tabi lastiğin yapısında bir bozulmaya neden olmuyorsa veya temizlenemeyecek bir kalıntı oluşturmuyorsa. Lastiği öldürdüğü, yapısını balans tutamayacak şekilde bozduğunu anlatan bir bilgi bulabildiyseniz, paylaşırsanız sevinirim. Videosunu bulamadım ama Fifth Gear'ın bir bölümünde tavsiye etmişlerdi diye hatırlıyorum.

    Lastik patladiktan sonra kullanilan spreylerden mi bahsediyorsunuz siz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GingerMan
    Lastik patladiktan sonra kullanilan spreylerden mi bahsediyorsunuz siz?

    Evet.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilsever

    quote:

    Orijinalden alıntı: GingerMan
    Lastik patladiktan sonra kullanilan spreylerden mi bahsediyorsunuz siz?

    Evet.

    Spreylerin tek kullanım amacı vardır; o da, lastik patladıktan sonra, yedek lastiği takmak için kriko vb uğraşmamak adına (benim gibi tembeller için), geçici olarak lastiğin içine konularak sizi çevredeki en yakın lastik tamircisine götürmek.

    Bu spreylerin başka bir kullanım şekli yoktur.
  • Ben zaten bu söylediğinizden farklı bir kullanım alanı vardır demedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilsever

    Ben zaten bu söylediğinizden farklı bir kullanım alanı vardır demedim.

    Yanlis anlamis olabilirim, lutfen affola:)
    Selamlar

  • Linkteki ürünü biz tüm şirket arabalarına kullandık. Henüz patlamadı lastik tecrübe edemedik ama satış sayfasındaki videoyu çeken arkadaş epey iddialı, videoları youtube'a yüklemesine yardımcı oldum da ordan epey muhabbet ettik. Satışı yapan yakın bir arkadaşım. Bana göre en büyük artısı lastik patlamadan kullanılabilmesi. Ayrıca ne lastiğe ne de janta bir zarar vermiyormuş. Lastiğin içinde sıvı halde kalıyor, delik olduğu gibi o deliği kalıcı olarak kapatıyor. Videoda eleman 8-10mm tornavida çaktı anında kapattı. 6 çivili bir tahtanın üzerinden geçiyor ve lastikte hiçbir hasar yok. Şuan bunu opel servislerine filan vermişler, doruk opel epey uygulama yapmış kısa sürede. Zamanla marketlere filan da düşer büyük ihtimalle.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.