Şimdi Ara

Leapmotor B10, Çin'de ön satışa açıldı: İlk bir saatte 15 bin sipariş aldı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
11
Cevap
0
Favori
541
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Leapmotor B10, Çin'de ön satışa açıldı: İlk bir saatte 15 bin sipariş aldı
    Çinli Leapmotor'un yeni elektrikli crossover modeli B10, siparişe açıldığı ilk bir saatte 15 bin adedin üzerinde sipariş aldı. Fiyatı 15.120 dolardan başlayan yeni B10, Çin'de Lidar sensörüne sahip en ucuz model olmasıyla öne çıkıyor.



    Leapmotor B10, markanın yakın gelecekte karşımıza çıkaracağı B-Serisi modellerden ilki. Elektrikli model; 4515 mm uzunluğa, 1885 mm genişliğe, 1655 mm yüksekliğe ve 2735 mm aks mesafesine sahip. Bölünmüş far tasarımına sahip olan modelin üst bölümünde ince gündüz LED'leri, tampon kenarlarında ise ana aydınlatmalar yer alıyor.



    Ön camın üzerinde Lidar sensörüyle dikkat çeken Leapmotor B10, markanın ürün gamındaki diğer modeller gibi sade bir gövde tasarımına sahip. Yan taraftan bakıldığında çok kollu jantlar, gizli kapı kolları ve ön çamurluklarda yer alan kameralar göze çarpıyor. Arkada ise öndeki gündüz LED'leriyle uyumlu, boydan boya uzanan stop lambaları mevcut.



    Leapmotor B10, Çin'de ön satışa açıldı: İlk bir saatte 15 bin sipariş aldı
    Leapmotor B10'un iç mekanında iki kollu direksiyon simidinin hemen arkasında 8.8 inçlik bir LCD gösterge ekranı bizleri karşılıyor. Konsolun merkezinde ise 14.6 inçlik büyük bir dokunmatik multimedya ekranı görev yapıyor. Orta konsol çift katlı bir yapıya sahip. Üstte kablosuz cep telefonu şarj ünitesi, altta ise bardaklıklar bulunuyor.



    12 hoparlörlü ses sistemi ve 1.83 metrekarelik sunroof gibi özelliklere de sahip olan Leapmotor B10'un Lidar sensörü, akıllı park özelliğinden yoldaki engellerden kaçınmaya kadar 26 farklı gelişmiş sürüş asistan fonksiyonunu destekliyor. 



    Leapmotor B10, Çin'de ön satışa açıldı: İlk bir saatte 15 bin sipariş aldı
    Elektrikli crossover'ın giriş seviyesinde 132 kW (177hp) maksimum güç üreten bir elektrik motoru bulunuyor. Üst seviyedeki motor ise 160 kW (204hp) maksimum güce sahip. Bu sayede 0-100 km/s hızlanmasını 6,8 saniyede tamamlayan B10'da 56.2 kWsa kapasiteye sahip LFP batarya kullanılmış. Bu batarya, CLTC'ye göre 510 km'ye kadar menzil sunarken, 67.1 kWsa'lik büyük batarya ile bu değer 600 km'ye kadar çıkıyor.



    Leapmotor B10, global bir model olarak geliştirildi. İlerleyen süreçte, markanın Stellantis çatısı altında giriş yaptığı Avrupa pazarında da satışa sunularak T03 ve C10 modellerine katılacak.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Çinli Leapmotor, yeni global SUV modeli B10'u tanıttı
    Çinli Leapmotor, yeni global SUV modeli B10'u tanıttı
    Çinli Leapmotor, yeni global SUV modeli B10'u tanıttı
    Çinli Leapmotor, yeni global SUV modeli B10'u tanıttı
    Çinli Leapmotor, yeni global SUV modeli B10'u tanıttı
    Çinli Leapmotor, yeni global SUV modeli B10'u tanıttı
    Çinli Leapmotor, yeni global SUV modeli B10'u tanıttı
    Çinli Leapmotor, yeni global SUV modeli B10'u tanıttı
    Çinli Leapmotor, yeni global SUV modeli B10'u tanıttı
    Çinli Leapmotor, yeni global SUV modeli B10'u tanıttı








  • Tasarımı Porscheye acayip benziyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vay arkadaş fiyata bak, bizde de bu fiyata satılsa da işe gidip gelirken kullansak. :)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • omanner kullanıcısına yanıt
    Nerdeee bize başka şey vermek için bekliyor onlar

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • leepmotor batmamismiydi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bizim iktidarı oraya gondersek bu arabayı rüyalarında görürler ??

  • Hemen gelip Türkiye'de fabrika açması lazım. Başka türlü tanınmaz Leapmotor B10, Çin'de ön satışa açıldı: İlk bir saatte 15 bin sipariş aldı 

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Ülkenin donanım haberi, çinli donanım haberine 10 basar.🫡

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 100 senedir montaj sanayisinden köşeyi dönenlere bir türlü gerçek sanayi üretim sanayisine geçiş yaptırılmamış, buna uğraşanlara bedeller ödetilmiş, bir babayiğit aranmış ama yok..çıkmamış..sonunda bir şeyler yapan birisi çıkmış onunda yaptığını beğenmeme hastalığı başlamış. Dün, 1987 senesinde Anıtkabir bayrak direğinin ipini yapmakla övünülen Türkiye’siydi …Alt yapı buydu, bugün ki yapılanları buna göre değerlendirde yorumlarsanız adaletli olursunuz.. yoksa ideolojik görüş içinde debelenir durursunuz…

  • Şu kansız arkadaşa Anıtkabir'in bayrak direği girsin.. Ağa baban Togg u siyasi çıkarları için piyasaya sürdü. Çapsız zarar ettirdi.. O kadar dev varken parça toplayıp birleştirmekle otomobil üreticisi olunmaz. Kör cahiller diyecen ama bal gibi biliyorsunuz.. Arpalıkçılar desem daha doğru olur.. Hatta Atatürk'ün nankör miras yedileri desem cuk oturur..

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.