Şimdi Ara

Lenovo Ekran Problem! Acil!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
784
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar...

    Yurt dışında yaşıyorum. Türkiye'den Eylül 2011'de Lenovo Y560 aldım(8 GB ram olan i7 modeli). Yalnız iki ay içerisinde cihaz bozuldu. Sorun ekran kartı ile ilgiliydi. Ne kendi monitöründen ne de harici monitörlerden görüntü çıkışı yapmıyordu. Mesleğimiz icabı(Bilg. Müh.) performanslı makineye ihtiyacımız vardı. Lakin Macbook almadığımıza pişmanız. Neyse.. Sonra makineyi Türkiye'ye gönderdim. 30 iş günü içerisinde yapamadıkları için yeni cihaz ile değiştirdiler ve yeni makineyi İstanbul adresime gönderdiler. Oradan da yanıma aldırmayı sağladım. 2 aydır sorunsuzdu. Lakin dün akşam itibariyle yeni makine de aynı sorun ile çalışmıyor. Ancak şuan ilginç olan, güvenli mod ile harici monitörde çalışıyor alet. Mesela şuan kendi makinemden yazıyorum. Ama FLAT ekrana bağlı. Kendi ekranında ise görüntü yok...

    Sadece programlama ve tasarım yapıyoruz. Tek bir oyun dahi yok bilgisayarın içinde. Ekran Kartını yakacak bir olay söz konusu olamaz. Ki ekran kartı yansa, harici monitöre de çıkış veremezdim. Ancak o da gidici gibi. Çünkü şuan görüntü berbat.. Ekranın heryerinde kırmızı çizgiler var..

    Yine Türkiye'ye göndermeyi ve bu sefer iade talebinde bulunmayı düşünüyorum. 6 yaşımdan beri bilgisayar kullanıyorum. Lenovo'dan çektiğim kadar başkasından çekmedim. En kısa zamanda da iadesini yapıp, Apple Macbook Pro'ya kavuşmayı düşünüyorum. Yeni gönderilen bilgisayarda da aynı sorun çıktığına göre, bana artık hiçbir güç Lenovo aldıramaz.. Bu bilgisayar sayesinde projelerimiz aksadı, herşey yarım kaldı..

    Bu problemle karşılaşanlar var mı? Neler yaptınız? Servise gönderdiniz mi? Ne gibi işlemler yaptınız? Lenovo ile ilgili problem yaşadınız mı? Ekran kartınız hiç yandı mı? Monitörüyle ilgili bir probleminiz oldu mu?

    Çok teşekkürler...







  • Bilgisayarı alalı 2 ay oldu.Geçen hafta kombisi çalışır durumda camları kapalı bi odada coolersız 9 saat Assassin's Creed 2 oynadım ve ekran kartım yandı.Görüldüğü gibi hata tamamen benden kaynaklıydı.Cihazı gelip evimden aldılar 3 gün sonra onarılmış şekilde kapıma tekrar teslim ettiler.Yani diyeceğim şu ki bilgisayar işi tamamen şans işidir.Önemli olan teknik servis ve hizmet kalitesidir ki sanırım burda IBM in servis kalitesini tartışmamalıyız.Senin ki de biraz öyle olmuş, çok nadir bir problem için bütün bir firmayı zan altında bırakmak doğru değildir.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.