Şimdi Ara

Lenovo G5070 İ7 bilgisayarımın teknik destek süreci

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
322
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar yaklaşık 8 ay önce Bimeksten Lenovo G5070 (i7 ,6gbram,2gb ekrankartı) markalı notebook satın aldım dün gece elektrikte olan bir dalgalanmadan dolayı bilgisayarım aniden kapandı. o sırada sarj adaptörü bilgisayarıma bağlıydı.Daha sonra bilgisayarımı açamadım. Lcdye hiç ışık gitmiyor. Düşündüğüm kadarıyla voltaj artışı işlemcime zarar vermiş olabilir.VGA kablosuyla monitöre bağladım fakat yine görüntü alamadım.

    HARD diski kontrol ettim çalışıyor.
    ekran kartı veya anakarttan şüpheliyim servise yollayacagım bu sürecten geçenler varsa yardımcı olmalarını istiyorum.

    işin garibi Bimekse gittiğimde İstanbul BDH'a göndermemi söylediler. Ben Ankara'da yaptırma şanmsım var mı ? yoksa istanbul'a göndermeli miyim?( laptopumun garantisi 2yıl )








  • Up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aerodynamics

    Merhaba arkadaşlar yaklaşık 8 ay önce Bimeksten Lenovo G5070 (i7 ,6gbram,2gb ekrankartı) markalı notebook satın aldım dün gece elektrikte olan bir dalgalanmadan dolayı bilgisayarım aniden kapandı. o sırada sarj adaptörü bilgisayarıma bağlıydı.Daha sonra bilgisayarımı açamadım. Lcdye hiç ışık gitmiyor. Düşündüğüm kadarıyla voltaj artışı işlemcime zarar vermiş olabilir.VGA kablosuyla monitöre bağladım fakat yine görüntü alamadım.

    HARD diski kontrol ettim çalışıyor.
    ekran kartı veya anakarttan şüpheliyim servise yollayacagım bu sürecten geçenler varsa yardımcı olmalarını istiyorum.

    işin garibi Bimekse gittiğimde İstanbul BDH'a göndermemi söylediler. Ben Ankara'da yaptırma şanmsım var mı ? yoksa istanbul'a göndermeli miyim?( laptopumun garantisi 2yıl )



    lenovoyu arayıp kayıt oluştur ve gönder . her işlemde bilgilendirme yapıyorlar .




  • Bilgilendirme için teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Değerli dostum,
    BDH gerçekten çok başarılı bu konuda. 02129120134'ü arayın. 2 ye sonra da 0 'a basın.
    Çıkan çağrı merkezi temsilcisine cihazınızın seri numarasını ( altında yazan S/N ) söyleyin ve şikayetlerinizi belirtin. Uzak masaüstü bağlantısı ile donanım testi isteyecek siz durumu anlatın ve direk gönderim talebinde bulunun. 3 gün içinde UPS adresinizden alıp, oraya götürüyor. Lenovo 6 ay içerisinde gerçekleşen donanım arızasında cihazın değişimi ya da para iadesini gerçekleştiriyor. Ancak 1 yıl olduysa donanım arızasını tamir ediyor ya da arıza nerede ise o parçayı değiştiriyor.
    Ben bu süreci bir haftadır yaşıyorum bana iade kağıdı hazırladılar, onu yollayacaklar, ondan biliyorum.
    Sadece BDH 'ye yollayın , gerisini onlar halletsin sakın müdahale etmeyin.
  • Bilginlendirdiğiniz için teşekkürler. Bugün tarafıma dönüş yapıldı Laptopımdaki arıza yurt dışından gelen parçalarla onarılmış. Tarafımdan hiç bir ücret ödenmeden sorun giderildi. bu şekilde hizmet vermeleri beni Mutlu etti.Lenovo marka bilgisayar tercih ettiğim için bir kere daha Mutlu oldum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.