Aynen değişim talebinde bulunacağım elimizde yok derse de para iadesi isteyeceğim < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Lenovo IdeaPad 5 Ryzen 7 5700U (5.700TL) (19. sayfa)
-
-
Lenovo ürün ana sayfası : https://pcsupport.lenovo.com/tr/tr/products/laptops-and-netbooks/5-series/ideapad-5-14alc05
İngilizce: https://psref.lenovo.com/Product/IdeaPad_5_14ALC05?ViewSpec=true
Konfigurasyon: https://psref.lenovo.com/Detail/IdeaPad/IdeaPad_5_14ALC05?M=82LM006ETX
Ekran testi: https://arnowelzel.de/en/tools/monitor-test
Youtube'dan bir ürün incelemesi:
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hopdedikks -- 22 Mayıs 2021; 16:32:17 >
-
Userbenchmark sonuçları: https://www.userbenchmark.com/page/ipblacklisted
Türkiye'den bir benchmark: https://www.userbenchmark.com/page/ipblacklisted
Userbenchmark kullanıcılara RAM için şu öneriyi yapmış, oluru varsa elinden gelen arkadaşlar için paylaşıyorum:
Performing below potential (26th percentile) - ensure that a dual+ channel XMP BIOS profile is enabled: How to enable XMP
-
Bende pazartesi günü servisle görüşüceğim bakalım ne dicekler umarım ikimizin sorununuda hızlıca çözerler 1 ay bekletme gibi bir durum söz konusu olursa birdaha lenovoya tövbe ederim
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
hocam bende test yaptım ama bunlardan farklı çıktı. acaba bunlar test esnasında laptobu kullanıyor muydu?
benim test sonuçlarım ---> https://www.userbenchmark.com/page/captcha?dest=https%3A%2F%2Fwww.userbenchmark.com%2FUserRun%2F43229104
xmp/docp ayarları için bios'a baktım, öyle bir ayar yok ya da ben bulamadım.
-
Bence size yanlis bilgi vermisler. İnternetten alinan urunler( elektronik vs. ) 14 gun kosulsuz iade var. Zamaninda tanidigim aldigi tv yi iade etmisti.quote:
Orijinalden alıntı: rigormortısBana da bugün geldi bilgisayar Ekranın sol alt kısmı tam oturmamış ve ekran sızması yapıyor. Hepsiburadayı aradım direk iade veya değişim olmadığını ve servisin görmesi gerektiğini söylediler. Şimdi servisle uğraşacağız.
Ama fiziki magazadan alsaniz mesela mediamarkttan orda iade olmuyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: rigormortısBana da bugün geldi bilgisayar Ekranın sol alt kısmı tam oturmamış ve ekran sızması yapıyor. Hepsiburadayı aradım direk iade veya değişim olmadığını ve servisin görmesi gerektiğini söylediler. Şimdi servisle uğraşacağız.
İnternetten aldığın ürünlerde KOSULSUZ SARTSİZ FE CEZAİ SART OLMADAN 14 gün içinde iade etme hakkınız var yasal olarak
Buyrun bu da ticaret bakanlığı linki
Sakın ola onarım kabul etmeyin. Sizi oyalayip 14 günü geçirmeye çalışacaklar. 14 günü gecirriseniz bişey yapamazsiniz. İlgili kanun maddesini hatırlatın gerçi kelimesi kelimesine biliyorlar ama işlerine gelmiyo. Eğer yanasmazlarsa tüketici hakem heyeti tek çare.
https://ticaret.gov.tr/tuketici/internet-uzerinden-yapilan-tuketici-islemlerinde-yasal-haklar
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maligezgin -- 22 Mayıs 2021; 22:13:52 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Yani demek istediğim şey şu
Bira, daha açık yazayım.
İlla ki ' üründe ışık sızması var ayıplı mal bu arızalı mal' filan demenize gerek yok.
Bir sebep belirtmek, göstermek zorunda değilsiniz .
İade etmek istiyorum. Bitti.
İade almak zorundalar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam bana bu tarz ürünlerde servise gidiyor lenovonun kendisine yollayıp onlar onaylarsa iade edebiliceğimi söylediler bilmiyorum kiminle muhattap olmam lazım Hepsiburada Lenovo diyor lenovoya soruyorum bu sebepten iade alamayız diyor böyle bir saçmalık yok ya
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hocam kanun maddesi açık. Bakanlığın resmi sitesi. Almak zorunda. Almıyorsa hakem heyeti. Netten başvuru yapabilirsiniz. Hepsiburada ya bunu hatırlatın biraz tehdit edin üstü kapalı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İşe yaramaz. Windows kurulmuş garanti başlamış mecburen servis görecek değişim raporu verecek. Hemen veriyorlar sıkıntı yaşamaz kimse fakat prosedürü bilmeden insanları yanlış yönlendirmeyin açılan kurulumu sağlanan elektroniğin iadesi nasıl koşulsuz şartsız mümkün olsun??
Edit: Ki eskiden Samsunglarda knox sayacı muhabbeti vardı. O aktif olunca servis incelemesi olmadan asla iade almıyorlardi. Evet normal de 14 gün İnternet alışverişlerinde koşulsuz iade hakkı var fakat thh bu tarz durumlarda satıcıyla hareket ediyor çünkü mantıklı olan o
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Japonya -- 22 Mayıs 2021; 23:3:14 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hocam şimdi aradım ve konuştum , ürün bana geldiğinde 2 klavyenin üstünde zaten garip bi leke vardı biri bildiğiniz birşey damlatmış ıslak medille silmiştim neyse dedim önemli olan laptop paneli farkettim bide üstüne. Panelden dolayı yollarsam servis raporu lazımmış 20 iş günü sözleşmemiz böyle diyor ee ticaret bakanlığı diyorum ama biz sözleşmenin altında böyle belirttik diyor. Kısaca ticaret bakanlığı bi taraflarında değil hiç anlamıyorum bu ülkede insanların istediği gibi at koşturması bu özgürlüğü.. ee dedim bana kullanılmış ürün geldi klavyede leke vardı, o zaman iade alırız diyor ama lekeyide sildim bilmiyorum ne yapıcam uğraşmadan iade alsınlar kurtulayım istiyorum.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hocam 20 iş günü dediler servis raporu için
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hocam o kadar sürmüyor. Aciliyetim var deyip Lenovo yu arayın onlara durumu izah edin. Size servisin adresi verilecek orayı ararsınız
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Japonya
İşe yaramaz. Windows kurulmuş garanti başlamış mecburen servis görecek değişim raporu verecek. Hemen veriyorlar sıkıntı yaşamaz kimse fakat prosedürü bilmeden insanları yanlış yönlendirmeyin açılan kurulumu sağlanan elektroniğin iadesi nasıl koşulsuz şartsız mümkün olsun??
Edit: Ki eskiden Samsunglarda knox sayacı muhabbeti vardı. O aktif olunca servis incelemesi olmadan asla iade almıyorlardi. Evet normal de 14 gün İnternet alışverişlerinde koşulsuz iade hakkı var fakat thh bu tarz durumlarda satıcıyla hareket ediyor çünkü mantıklı olan oProsedürü bilmeden yanlış yönlendirmek?
Sizin gibi tipler yüzünden zaten böyle uğraştırıyor firmalar. Kanun maddesi açık. Prosedür dediğiniz şeyin yeri neresi? Kanundan üstün mu?
Firmanın izlediği yol kanundan üstün olamaz.
Tüketici hakem heyetine başvuru yapması herhangi bir hak kaybına da yol açmaz.
Tüketicinin 14 gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkı mevcuttur. Sözleşmenin kurulmasından malın teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkı kullanılabilir. Ön bilgilendirme yükümlülüğü yerine getirilmezse cayma hakkı süresi 1 yıla çıkmaktadır.
Cayma hakkının bazı istisnaları vardır. Örneğin, çabuk bozulabilen ve son kullanma tarihi geçebilecek mallar ya da tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmelerde cayma hakkı kullanılamamaktadır.
Cayma hakkının kullanımı için satıcı veya sağlayıcıya yazılı olarak veya kalıcı veri saklayıcısı ile bildirim yapılması yeterlidir.
Cayma hakkının kullanılması durumunda tüketici malı 10 gün içinde satıcının belirtmiş olduğu kargo firması ile ücretsiz olarak iade etmeli ve satıcı da 14 gün içinde bedel iadesini yapmalıdır. Tüketici, cayma süresi içinde malı, işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun bir şekilde kullandığı takdirde meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu değildir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maligezgin -- 22 Mayıs 2021; 23:49:23 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Siz kanundan doğan hakkımı kullanıyorum diyebilirsiniz.
Servise de yollayabilirsiniz ama 15 gün dolarsa bu hakkınız yanar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Insanlarin bilgisizligini kullaniyor Turk firmalari. Kanunlarda acik 14 gun kosulsuz sartsiz iade hakkin var internetten aldigin urunun. Eger urune hic bir zarar vermediysen, geldigi gibi kutulayip gondereceksin ve Bu urunu begenmedim 14 gunluk cayma hakkimi kullanmak istiyorum yazacaksiniz, mecburen kabul edecekler.
Obur yandan bakarsak su durum oluyor. aldiginiz magaza diyor ki bende teknik servise gitmesi gereken bir cihaz var ama ugrasamam. Eger bana 5700 TL veren birisi olursa cihazi gondereyim benim yerime teknik servisle ugrassin. Yani insanlar 5700 TLyi teknik servisle ugrasmak icin mi veriyor ?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aceloq -- 23 Mayıs 2021; 1:14:21 > -
konudan bağımsız konuşuruyorum, bu mevzuat işletilebilir değil.
İade olan ürün yeniden satılabilirliğini kaybediyor yada outlet altında daha düşük değerde satılabiliyor. Bu kanuna göre kişi 300 stoğu olan adamdan 300 ünüde alıp 10 gün kullanıp iade edebilir.
Amazon değilseniz bu sizi batırır yada ciddi oranda yaralar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: incubuskonudan bağımsız konuşuruyorum, bu mevzuat işletilebilir değil.
İade olan ürün yeniden satılabilirliğini kaybediyor yada outlet altında daha düşük değerde satılabiliyor. Bu kanuna göre kişi 300 stoğu olan adamdan 300 ünüde alıp 10 gün kullanıp iade edebilir.
Amazon değilseniz bu sizi batırır yada ciddi oranda yaralar.
Haklisiniz. Ama ne yaparsan yap iki taraftan birinde sorun cikacak o zaman. Sonucta amazondan aldigimiz bir urunun iade urun olmasi da ihtimal dahilinde.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aceloq -- 23 Mayıs 2021; 3:55:16 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X