Bundan 6 ay önce y530 serisinden bi laptop aldım vatan bilgisayardan.aldığım günden beri ısınma sıkıntısı yaşadığımı servise telefonla bildirdim bunun kasasından kaynaklı olduğunu bana sıkıntı çıkarmayacağını söylediler.çok sık laptop kullanan birisi olmadığımdan günde sadece 1 saat tez yazarken çalıştırdım cihazı ve geçtiğimiz eylül ayında yine aşırı ısınma olduktan sonra mavi bi ekran geldi ve kapandı.vatan bilgisayara ayın 11 inde yani 11.09.09 da ürünü teslim ettim ve onlarda teknik servise göndermek için irtibata geçmşiler teknikservis ürünün kaydını 15 inde açmış ve kargoya ürünü almak için bilgi vermiş.ellerine bilgisayar 23 ünde ulaşmış ve teknik serviste anakartı yandığı tespit edildi.ben yetkili servisi aradım (08117676767) operatörde bilgisayardaki bayan sesi beni ideapad serisine yönlerdirdi.telefon açıldığında fark ettim ki operatördeki bayanla konusuyorum yine.Fikran Hanım ile.bana cihazın parçasının beklendiği bununda 5 hafta içinde geleceği söylendi.benim tez yazdığımı ve acil olduğunu belirttim ve aynı zamandada ısınma sorununu daha önce söylememe rağmen ilgilenilmediğini söyledim ama yapılacak bişey olmadığını söylediler.benim anlamadığım ben 11 inde vatana teslim ettim.15 inde de fişi açılmış olduğuna göre 30 iş günü dolmamışmıdır.ki cumartesileri açıklar.benin bu süre zaafında aksıyan işlerimi ve sınıfta kaldığım için tezimi sunamamdan dolayı 2000tl lik harç parasını mahkemeye verirsem karşılığını alırmıyım?hepsinin dışında şunu belirtmek istiyorum lenovo yı satarken hangi firma olurda olsun sağlamlığını ön plana çıkarıyor ama alttaki vidalı kapağın ince bi malzzemeden yapıldığından kırılacağını.pil süresinin alındığında 2 saat ama kullandıktan 1 ay sonra 1,5 saate düştüğünü (dengeli modda kullanıldı).klavyenin gömülü olduğundan hızlı yazımı engellediğini ve garip sesler çıkardığını söylemiyor.ben çok pişmanım açıkçası alırken IBM adı geçtiği için aldım ama pişmanım.teknik servise anca 1 kişi bakabiliyor ve aynı kişi ilginçtir operatör de.cihaza sağlam diye tanıtacaklarına neden güncellemeler sonunda yazılım hatası verdiğini anlatmıyorlar.neden teknik servislerinin verimsiz olduğunu söylemiyorlar.ben kesinlikle önermiyorum ve alacak arkadaşlar merak ediyorlarsa eğer numarayı arasın ve dediklerimi aynen yaşasın.
Geçmiş olsun. Servislere müraacat ettiğinde telefonla ya da sözlü olmasından ziyade bir iş emri ile kayıt altına aldırırsan olayı elinde geçerli bir belge olur.
geçmiş olsun yukarıdaki arkadaa katılıyorum
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme