Selamlar, Lenovo Tab P11 aldım. Kalemi ve klavyeli kılıfı kutuya dahil. Cihaz çok iyi fakat bir problem var. Klavyem çalışmıyor. Aldığım ilk gün 1.8GBlık update i yapınca düzelmişti ve çalışıyordu. Bugünse çalışmıyor. Sadece temas problemi mi var diye uğraşırken iki kere algıladı fakat hiçbir tuşa tepki vermiyor. P11 Prolar yurtdışında kronik arızalılar sanırım. Klavye takınva reboot loopuna giren çok olmuş fakat benimle aynı problemle karşılaşan sadece bir kişi bulabildim. O da Lenovo forumunda çözüm bulamamış. Aldığım yere - malum büyük teknoloji zinciri- götüreceğim bunu teknik servise gönderelim diyecekler, beni 20 gün işimden edecekler. Fiziksel mağazadan alışverişte de kolay iade yok diye biliyorum. Ne yapmalıyım? Bu problem ile karşılaşan var mı? |
Bildirim