Şimdi Ara

Lenovo Z500 BIOS Update ( FN Key Update ) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
1
Favori
4.044
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • update için tesekkür ederim acayip mutlu oldum :D bu update için :D yaptım hiç bir sorun kalmadı yüklemeside acayip basit exe ye tıkladım gerisini o halletti :D
  • SudaEriyenAspirin kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Ölü piksel ile ilgili 2 adet önemli nokta vardır. Lenovo standartları gereği;

    1-Yan yana 3 adet,
    2-Farklı noktalarda 5 adet, ölü piksel mevcut ise cihazın değişimi yada onarımı yapılabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1stOrfe

    Merhaba,

    Ölü piksel ile ilgili 2 adet önemli nokta vardır. Lenovo standartları gereği;

    1-Yan yana 3 adet,
    2-Farklı noktalarda 5 adet, ölü piksel mevcut ise cihazın değişimi yada onarımı yapılabilir.

    http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/23622410.asp

    Bu habere göre dediğiniz standartlarda bir çözüm getirilmemesi gerekiyor. Bununla ilgili ne söyleyeceksiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BordooMaavi

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1stOrfe

    Merhaba,

    Ölü piksel ile ilgili 2 adet önemli nokta vardır. Lenovo standartları gereği;

    1-Yan yana 3 adet,
    2-Farklı noktalarda 5 adet, ölü piksel mevcut ise cihazın değişimi yada onarımı yapılabilir.

    http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/23622410.asp

    Bu habere göre dediğiniz standartlarda bir çözüm getirilmemesi gerekiyor. Bununla ilgili ne söyleyeceksiniz?

    Neden cevap vermiyorsunuz? Yasalarla belirlenmiş bir standart varken Lenovo standartlarıda neymiş? Bir dayanağınız varsa açıklamanızı bekliyorum.




  • BordooMaavi kullanıcısına yanıt
    Merhaba arkadaşlar,

    Şunu açıklığa getirmek isterim ben Lenovo ağızıyla değil kendim olarak sorulara cevap vermeye çalışıyorum her gün yüzlerce teknik yada politik dosyayla, sorunla karşılaşıyoruz. Sizlere yardımcı olabilmek adına sorularınızı elimden geldiğince yanıtlamaya çalışacağım.

    Öncelikle her markanın bir standart uygulaması vardır bazı markalar x standardını kullanır, bazı markalar y standardını, bazıları ise z standardını. Bunları daha önce tasarlanmış hazır kalıplar olarak düşünebilirsiniz.

    Aşağıdaki linkte alt kısımda Thinkpad, Ideapad ve Tablet'ler için ölü piksel standartları ile ilgili bilgiler yer almaktadır.

    http://support.lenovo.com/en_US/product-service/warranty-status/WarrantyPolicies.page

    Örneğin IdeaPad için ölü piksel standardına buradan bakabilirsin biraz detaylı gelebilir ama bu durumlarla da karşılaşılabiliyoruz;http://support.lenovo.com/en_US/research/hints-or-tips/detail.page?DocID=HT035306

    Bu bilgiler sadece Lenovo değil her ürünün destek sayfasında bulunur ve bulunmak zorundadır. Bu bilgiler sizi tatmin etmeyebilir T.C. kendi yasalarındaki yada hukuksal alanda belirtmiş olduğu yada tüketici hakem heyetinin (THH) belirtmiş olduğu kararlar tabi ki bizim tarafımızdan geçerlidir.

    Örnek vermek gerekirse cihazınızın durumu Lenovo'nun kendi ölü piksel standardına uymuyor. Siz yasal haklarınızı kullanarak THH yada tüketici mahkemesinden ürün değişimi yada ürün onarımı için dilekçede bulunursunuz Lenovo firması bir savunmada bulunur bunun sonucunda bir karara bağlanır bu karar sonucunda tüketici tarafından olumlu bir karar olunursa tüm firmalar bunu uygulamakla yükümlüdür.




  • SudaEriyenAspirin kullanıcısına yanıt
    175'i biraz önce aynı senaryo ile aldım üründe en ufak bir deformasyon varsa bile 1 ay içerisinde iade ve değişim hakkımın bulunduğunu aktardılar. Senaryomda ürünümün 1,5 yıllık bir ürün ve bununla ilgili onarım yada değişim hakkının firma tarafından verilebileceği bilgisi aktarıldı.

    Sadece 30 günlük ürünlerde bulunan problemler ayıplı ürün kapsamında değerlendirilerek değişim yada iade yapılabileceğinin bilgisini aktardı çağrıyı karşılayan İsmail bey. Tekrar arayarak detaylı bilgi talep etmenizde fayda olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1stOrfe

    175'i biraz önce aynı senaryo ile aldım üründe en ufak bir deformasyon varsa bile 1 ay içerisinde iade ve değişim hakkımın bulunduğunu aktardılar. Senaryomda ürünümün 1,5 yıllık bir ürün ve bununla ilgili onarım yada değişim hakkının firma tarafından verilebileceği bilgisi aktarıldı.

    Sadece 30 günlük ürünlerde bulunan problemler ayıplı ürün kapsamında değerlendirilerek değişim yada iade yapılabileceğinin bilgisini aktardı çağrıyı karşılayan İsmail bey. Tekrar arayarak detaylı bilgi talep etmenizde fayda olabilir.

    hocam benim sıkışık pikseller kayboldu. zaten gönderseydim ilk bir ay içinde gönderecektim ben. o zaman aldığım daha bir ay olmamıştı. yalnız bir de "gizli ayıp" denen bir durum var ki, eğer iki sene içerisinde durup dururken ortaya çıkarsa, bu da ayıplı mal kategorisine giriyor. bence aynı yeri siz de arayıp "gizli ayıbı bulunan ve bu ayıp garanti süresinin herhangi bir vaktinde çıkmışsa, belli olmuşsa neler yapılıyor" bunu da öğrenin.

    ayrıca tabii ki burada bir çalışan olarak sizi suçlamıyorum veya eleştirmiyorum ben. ancak markaların tüketiciyi kandırmaya çalışmaları hususunda bir sitemimiz olabilir. bu da sadece lenovoyu değil, diğer tüm markaları da kapsıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SudaEriyenAspirin -- 10 Mart 2014; 21:38:45 >




  • Hocam bunu yaptim ama benim z500 win 8.1 di ve yaptiktan sonra disk hep %100 de calisiyo hic bisey yapamiyorum. Bios u geri almanin bir yolu var midir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Recovery'den sonra bios update eski sürümüne düşüyor mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dagnomels -- 14 Aralık 2015; 19:53:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.